Program dla Partnerów Astor - bilety


STORY SEEKERS I ASTOR ZAPRASZAJĄ NA

program CUSTOMER HERO SELLING 

DLA SIECI PARTNERÓW ASTOR

Rozwiń kompetencje rozmów handlowych dzięki metodzie certyfikowanej przez Mike Bosworth Leadership™


PROGRAM CUSTOMER HERO SELLING
DLA SIECI PARTNERÓW ASTor

Przećwicz 3 kroki rozmowy handlowej.


krok 1: opowiadanie historii - (STORYTELLING) W OTWIERANIU ROZMÓW Z NOWYMI KLIENTAMI (13 września 2018)

Etap rozmowy handlowej:

  • Otwieranie rozmowy z klientem
  • Budowanie zaciekawienia i chęci dalszych kroków
  • Rozmowy na konferencjach, które pomagają w umówieniu spotkania

Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:

  • gotowymi historiami "sukcesu klientów" (Customer Hero Stories) do wykorzystania podczas spotkań handlowych, konferencji, etc.
  • opisem kluczowych osób decyzyjnych w procesie zakupowym (persony zakupowe)
  • znajomością metody i narzędzi budowania różnych typów historii wykorzystywanych w rozmowie handlowej
  • indywidualnym feedbackiem rozwojowym w zakresie komunikacji sprzedażowej


krok 2: EMPATYCZNE SŁUCHANIE W BUDOWANIU ZROZUMIENIA I WIZJI ZAKUPOWEJ KLIENTA (14 września 2018) 

Etap rozmowy handlowej:

  • Zrozumienie perspektywy biznesowej i wyzwań klienta
  • Współtworzenie Wizji Zakupowej wraz z klientem

Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:

  • umiejętnością prowadzenia rozmowy o problemach, wyzwaniach i potrzebachklienta bez sztywnych scenariuszy
  • umiejętnością do empatycznego słuchania,bez "agendy" i naciskania klienta
  • umiejętnością wykorzystania historii do zaadresowania obaw, obiekcji klienta
  • zrozumieniem jak budować zaufanie i więź z klientem

KROK 3: ZAMYKANIE ROZMOWY HANDLOWEJ I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI Z KLIENTEM (STYCZEŃ 2019)

Etap rozmowy handlowej:

  • Zamykanie rozmowy handlowej
  • Podsumowywanie ustaleń z klientem (mailowo) i pozyskiwanie akceptacji do dalszych kroków
  • Kwalifikowanie pipeline'u

Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:

  • praktyczną znajomością nowego modelu rozmowy handlowej, nastawionej na budowanie zaufania i pozycji doradcy biznesowego
  • większą świadomością i kontrolą przebieguprocesu sprzedaży (wiarygodna ocena szanssprzedażowych i pipeline)
  • większą świadomością siebie i tego jak budujęwięź i zaufanie w relacjach
  • narzędziami do kwalifikowania procesu zakupowego 

SESJE MAJĄ CHARAKTER TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI, CO OZNACZA, IŻ 75% SESJI STANOWIĄ ĆWICZENIA WŁASNE I GRUPOWE ORAZ WNIOSKI UCZESTNIKÓW.

Mają przez to wymiar niezwykle praktyczny, nakierowany na ćwiczenie historii biznesowych i osobistych w różnych kontekstach sprzedażowych.Uczestnicy pracują na własnych case'ach, dzięki czemu od razu wdrażają zdobywaną wiedzę.

Trening wewnętrzny prowadzony jest przez coachów - facylitatorów, którzy prowadzą mikro-grupyćwiczeniowe (max 4 osoby) - dostarczając każdemu uczestnikowi indywidualnych feedbacków i wskazówek.

dla kogo jest ten program?

  • Handlowców, dyrektorów i managerów sprzedaży firm przemysłowych
  • Marketerów, dyrektorów, managerów marketingu
  • Wszystkich osób, które mają kontakt z klientem w trakcie procesu sprzedaży

POZNAJ EFEKTY WDROŻENIA CUSTOMER HERO SELLING

W WYMIARZE BIZNESOWYM
  • Większa łatwość w otwieraniu cyklu zakupowego u nowych klientów 
  • Większa świadomość i kontrola w prowadzeniu procesu relacji z klientem, bardziej wiarygodna ocena szans sprzedażowych (gdzie jesteśmy i jakie mamy szanse wygrania) 
  • Zwiększenie skuteczności prowadzenia procesu sprzedażowego oraz wygrywania ofert i zapytań ofertowych (większe prawdopodobieństwo pracy z właściwymi klientami) 
  • Silniejsze, głębsze relacje z klientami oparte na zaufaniu, zdolność do rozmawiania szczerze o obiekcjach, zastrzeżeniach klientów
W WYMIARZE INTERPERSONALNYM
  • Rozwój kompetencji inteligencji emocjonalnej rozumianej jako zbioru umiejętności: budowania zaufania, skutecznego komunikowania się oraz empatycznego tworzenia relacji
  • Przećwiczenie (zdobycie) umiejętności przeprowadzenia nowego typu rozmowy handlowej,która buduje u klientów poczucie pracy z zaufanym doradcą biznesowym, a nie dostawcą produktów/ rozwiązań


TWÓRCA METODY 

Michael T. Bosworth

Mike Bosworth jest dobrze znany w świecie sprzedaży jako trener i mówca. Już w latach 70tych ubiegłego wieku współpracował z Neilem Rackhamem w Xerox w badaniu,którego wynikiem było stworzenie SPIN Selling. On sam jest autorem dwóch wiodących metodologii sprzedażowych: Solution Selling oraz Customer Centric Selling®, na bazie których wydał dwie bestsellerowe książki.

W 2013 roku założył firmę Mike Bosworth Leadership™, w której uczy menedżerów na całym świecie wykorzystywać moc opowieści oraz empatycznego słuchania,w celu budowania zaufania oraz motywowania innych do zmian.

To właśnie przełomowe badania nauki w zakresie psychologii i neurologii pozwoliły Mikowi na opracowanie metody Story Seekers™, która wykorzystując siłę opowieści umożliwia angażowanie, wywieranie wpływu na odbiorców i osiąganie własnych celów.

W oparciu o naukowe badania oraz narzędzia wykorzystywane m.in. przez scenarzystów filmowych Mike stworzył sprzedażową architekturę "storyboard" i karty Story Seekers™.Metoda Story Seekers™ została wdrożona w wielu firmach na całym świecie, głównie w firmach B2B sektora nowych technologii, informatycznego, przemysłowego, medycznego czy usług finansowych.


MANAGING PARTNER STORY SEEKERS POLSKA (prowadząca)

Magdalena Petryniak

Partner biznesowy w Polsce i główny konsultant Mike'a Boswortha - światowego eksperta w zakresie sprzedaży doradczej i twórcy Story Seekers®.

W tej metodzie prowadzi projekty i warsztaty dla działów sprzedaży i marketingu firm B2B w wielu krajach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Singapurze, Czechach i Polsce. W Polsce pracowała m.in. dla: Astor, Skanska, Faraone,Orange, Raiffeisen, Innogy.

Od 15 lat zajmuje się komunikacją marketingową i sprzedażą w B2B. Prowadząc firmę Grupa SAPR zrealizowała ponad 70 projektów dla firm i instytucji w Polsce i na świecie. Zarządzała programami specjalnymi i konferencjami Harvard Business Review Polska. Ekspertka aktywnie zaangażowana w działalność społeczną.


INWestycja

zjazd I (13-14 września 2018)

Bilet pojedynczy - 2 400 zł netto / 1 osoba / 2 dni

Bilet grupowy - 3 800 zł netto / 2 osoby / 2 dni


zjazd II (styczeń 2019)

Bilet pojedynczy - 1 100 zł netto / 1 osoba / 1 dzień

Bilet grupowy - 2 000 zł netto / 2 osoby / 1 dzień


zjazd I + II

Bilet pojedynczy - 3 000 zł netto / 1 osoba / 3 dni

Bilet grupowy - 4 500 zł netto / 2 osoby / 3 dni


W CENIE:

  • Uczestnictwo (zjazd I, zjazd II)
  • Materiały do pracy w trakcie i między warsztatami (zestaw praktycznych narzędzi ułatwiający zastosowanie w praktyce wiedzy zdobytej na warsztacie)
  • Wyżywienie przerwy kawowe, lunch
  • Certyfikat ukończenia programu Customer Hero Selling


* Przy z głoszeniu więcej niż 2 osób atrakcyjna oferta 

* Minimalna grupa wymagana do organizacji warsztatów to 12 osób

* Zjazdy odbywają się siedzibie ASTOR

PARTNER:


KONTAKT 

Jeżeli masz pytania lub chcesz zarezerwować miejsce,zadzwoń lub napisz do nas.Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Aneta Sikora

aneta.sikora@storyseekers.pl

+48 723 070 999

storyseekers.pl

od 1 353,00 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Program dla Partnerów Astor" jest Grupa SAPR Magdalena Petryniak

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Zjazd I (13-14.09.2018) - 1 osoba
12 Września 2018, 23:59 2 952,00 zł
  Zjazd II (styczeń 2019) - 1 osoba
31 Stycznia 2019, 23:59 1 353,00 zł
  Zjazd I + II - 1 osoba
12 Września 2018, 23:59 3 690,00 zł
  Zjazd I - 2 osoby
12 Września 2018, 23:59 4 674,00 zł
  Zjazd II - 2 osoby
31 Stycznia 2019, 23:59 2 460,00 zł
  Zjazd I + II - 2 osoby
12 Września 2018, 23:59 5 535,00 zł

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Zobacz na mapie

Astor Centrala

Smoleńsk 29, Kraków

Polecamy także:

InternetBeta 2018 - beta X

19 Września - 21 Września 1 010,00 zł
Centrum Turystyki i Rekreacji WSIiZ, Tyczyn

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 20,00 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

23 Marca, 08:00 139,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

FIWE FITNESS BUSINESS TRADE SHOW 2018

21 Września, 10:00 od 34,99 zł
EXPO XXI, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej