To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

InternetBeta 2018 - beta X

19 Września - 21 Września od 110,00 zł
Centrum Turystyki i Rekreacji WSIiZ, Tyczyn

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 20,00 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

23 Marca, 08:00 139,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

III MIĘDZYNARODOWY KONGRES DIAMENTY SPRZEDAŻY - Warszawa

17 Października, 09:00 - 18:00 od 490,00 zł
HOTEL Puławska Residence, 02-801 Warszawa

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM I MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM

warsztaty dla kadry kierowniczej



Szef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola.

To osoba, która dba o odpowiednią motywację, wsparcie i rozwój swojego zespołu, służy pomocną dłonią przy osiąganiu przez zespół sukcesów, jest oparciem w przypadku porażek. Uczestnicy naszych warsztatów dowiedzą się, jak osiągnąć kolejny stopień w dążeniu do mistrzostwa w kierowaniu i motywowaniu ludzi.


Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
  • Wypracujesz własny stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzasz, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
  • Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
  • Nabędziesz umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do modelu osobowościowego pracownika,
  • Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
  • Poznasz metody rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
  • Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
  • Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
  • Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
  • Poznasz nowoczesne techniki moderowania pracy zespołowej.
  • Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,
  • Określisz swój indywidualny profil lidera
  • Wzmocnisz swoją skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom - informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
  • Poznasz bariery komunikacyjne


Uczestnicy:

Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.


Czas trwania:

2 dni -16 h



Cena 1550 ZŁ  990 ZŁ BRUTTO/OS szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • opcjonalnie: możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia celem omówienia istotnych dla siebie, indywidualnych kwestii


PROGRAM SZKOLENIA

Kreowanie postawy lidera- odkrycie własnego potencjału.

  • Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera
  • Autoprezentacja — co wpływa na to, jak postrzegają nas inni
  • Aspekty komunikacji niewerbalnej.
  • Moje miejsce w zespole



Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera

  • Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
  • Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych
  • Umiejętność kierowania sobą
  • Decyzja: menedżer czy lider - czyli kogo potrzebuje mój zespół?
  • Rola lidera jako członka zespołu
  • Autorytet lidera - źródła władzy lidera
  • Zadania lidera w zespole - rozwój partnerstwa i współpracy
  • Budowanie zaufania lidera w zespole - jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?


Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania

  • Wspólne działanie
  • Skuteczne podejmowanie decyzji.
  • Osiąganie wyników przez zespół
  • Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania
  • Co motywuje, a co demotywuje moich pracowników?


Zadanie, jako cel działania zespołu

  • Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
  • Jak komunikować cele
  • Cele strategiczne i operacyjne
  • Zadania jako motywator dla pracownika - jak określić zadanie



Skuteczna komunikacja podstawowym narzędziem menedżera

  • Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
  • Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy
  • Angażowanie pracowników do działania

Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu

  • Typy osobowości
  • Identyfikacja własnego typu osobowości
  • Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy
  • Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
  • Role zespołowe a motywacja
  • Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
  • Sytuacje trudne i konfliktowe w zespole
  • Twoja asertywność



Motywacja pracownika i zespołu

  • Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
  • Jak motywacja wpływa na wydajność pracownika
  • Pułapki i błędy w motywowaniu zespołu- jak ich uniknąć
  • Motywujący feedaback
  • Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?



Podsumowanie i ewaluacja szkolenia

  • Indywidualny Plan Działania



Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.


Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.


Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.


Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

RIS n



Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014


Rekomendują nas:

lider szkoleń

przewodnik szkoleniowy




Partnerzy Strategiczni Grupy Szkoleniowej SOLBERG:

ce27a030ae35990712830c69c9cb1a17

logo edustacja baza kursow

www.szkolenia24h.pl

szkolenia logo

www.iszkolenia.pl

Businessandrelax



Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb



Z wielką przyjemnością przedstawiamy opinie uczestników potwierdzające nasz profesjonalizm oraz zadowolenie klientów:

  • "Świetnie przygotowane szkolenie, tematy dobrane idealnie, 2 dni mega motywacji"
  • "Trener okazał się być bardzo miły, przyjemny, a co najważniejsze kompetentny, posiadający wiedzę i doświadczenie, które jest bardzo cenne i pomocne przy sygnalizowaniu ważnych obszarów istotnych w sprzedaży"
  • "Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Trener wspaniały, godny polecenia, przede wszystkim otwarty na nowe potrzeby"
  • "Szkolenie bardzo interesujące, wzbogacające wiedzę, trener prowadzi szkolenie w sposób ciekawy"
  • "W ciągu dwóch dni nauczyłem się więcej niż przez ostatnie 3 lata mojej pracy. Skorzystałem także z indywidualnych konsultacji, które bardzo dużo mi dały. Dzięki za wszystko- spotkamy się nie raz!"
  • "Trener komunikatywny i otwarty. Ciekawie przekazał wiedzę, dostosowywał się do potrzeb każdego uczestnika. Wzbudził zaufanie przez co pracowało się w miłej i luźnej atmosferze"
  • "Świetny kontakt z uczestnikami. Miło, zabawnie, ciekawie prowadzone szkolenie. Można się wiele nauczyć i przy okazji dowiedzieć wiele o sobie."
  • "Bardzo fajne szkolenie z dużą ilością nowych, interesujących rzeczy, o których do tej pory nie wiedziałem. Polecam."
  • "Genialne szkolenie, spora dawka wiedzy, dużo ćwiczeń. Na pochwałę zasługują metody szkoleniowe- dużo ćwiczeń, dyskusji, scenek. Bardzo mi się podobało"



CO NAS WYRÓŻNIA?

  • intensywny trening umiejętności
  • małe grupy szkoleniowe pozwalające na coachingowy model pracy
  • indywidualne podejście do każdego uczestnika
  • badanie potrzeb i oczekiwań uczestników przed szkoleniem (ankiety przedszkoleniowe) i dostosowanie do nich szkolenia
  • elastyczność w prowadzeniu szkoleń

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.

Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.


prowadzący:

PROWADZĄCY:

Coach, trener a przede wszystkim praktyk.

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządzających w firmach zagranicznych i polskich. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Umiejętności menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania marketingowego, finansowego oraz zasobami ludzkimi doskonalił na stażach w Institut Francais de Gestion.



Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał przez ponad 30 lat głównie na stanowiskach zarządczych, menedżerskich i sprzedażowych w firmach zagranicznych i polskich. Od ponad 11 lat prowadzi szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz coachingi on the job.

Od wielu lat współpracuje z organizacjami jako trener, konsultant ds. rozwoju czy coach.

Ma kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w prowadzeniu zaawansowanych negocjacji w branży FMCG.

Miał przyjemność zarządzać m.in. Browarem Belgia i koncernem kawowym Eduscho Polska. Wprowadzał na rynek polski m.in. marki Duracell, Juvena, Martini, Johnnie Walker, Braun, Gala i Palm.

Wykorzystując zasady, których uczy stworzył od podstaw i efektywnie zarządzał zespołem handlowców belgijskich browarów, który osiągał spektakularne wyniki sprzedażowe.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie sprzedaży, tworzeniu struktur sprzedażowych oraz zarządzaniu zespołem, zarówno handlowym jak i trenerskim.

Doskonale łączy wiedzę teoretyczną z praktyką. Zajmuje się również zarządzaniem projektami.

Posiada certyfikat PRINCE2 Foundation.

Szczególną wagę przywiązuje do skuteczności działania. Skuteczność - to dla niego zdolność do zastosowania profesjonalnej wiedzy w sposób praktyczny, tak aby uzyskać pożądany rezultat.

Szkolił kadrę zarządzającą, menedżerów i handlowców m.in. w firmach: Maspex, Ustronianka, Jabil Circuit, Marmed, Ceramika Paradyż, Kolporter, Bardomed, Instytut Technologii Drewna, Helimed, Fenix, Heisslufttechnik, Eurokabel, Euleo, Wiesheu, Zus, Pzu, Vivalang, Pol-eko, Plewa Osmose Ceramika, Haga Plus, PPG Polifarb.

Celem do którego dąży na szkoleniach jest znalezienie skutecznych rozwiązań, służących pomocą uczestnikom szkoleń.

Prezentuje silne nastawienie na rozwój biznesu i obsługę Klienta. Łączy je ze zdolnością do prowadzenia rozmów i negocjacji na różnych szczeblach decyzyjnych.

W swojej pracy szkoleniowej współpracował z wymagającymi Klientami, badając potrzeby szkoleniowe, przygotowując autorskie projekty szkoleniowe, prowadząc warsztaty i konsultacje dla różnych poziomów zaszeregowania, warsztaty problemowe połączone z grami symulacyjnymi, przeprowadzając profesjonalną ewaluację szkolenia a następnie pisząc raporty poszkoleniowe.

Kursy, szkolenia:

  • Certyfikat EXTENDED DISC
  • Szkoła coachingu relacyjnego
  • Szkoła asesorów
  • Zarządzanie projektami według metodyki PRINCE2™ + certyfikat PRINCE2™ FOUNDATION
  • Nowoczesne Zarządzanie Marketingowe
  • Nowoczesne Zarządzanie Finansowe
  • Nowoczesne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi


Obszary, w których się specjalizuje:

ZARZĄDZANIE

· Rozwój kompetencji menedżerskich

· Budowanie zespołu; zarządzanie zespołem

· Motywowanie i motywacja

· Przywództwo

· Delegowanie zadań

· Podejmowanie decyzji menedżerskich

· Narzędzia i techniki menedżerskie

· Badanie kultury organizacyjnej

· Zarządzanie strategiczne

· Zarządzanie w zmianie

· Doradztwo biznesowe (zarządzanie HR; strategie marketingu i sprzedaży; strategiczna karta wyników etc.)

SPRZEDAŻ

· Rozwój kompetencji handlowych

· Rozmowa handlowa i techniki sprzedaży

  • Negocjacje handlowe sprzedażowe i zakupowe; negocjacje z trudnym klientem (podstawowe, zaawansowane)

· Zarządzanie sprzedażą

· Budowanie trwałych relacji z klientami

· Sprzedaż przez internet i telefon

· Obsługa klienta

· Strategie obrony ceny

· Coaching handlowców

· On the job training; szkolenie w miejscu pracy

ROZWÓJ OSOBISTY

· Asertywność

· Komunikacja i współpraca w zespole

· Prezentacje publiczne i autoprezentacja

· Wywieranie wpływu, sztuka perswazji

· AC/DC



ORGANIZATOR:

GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

www.solberg-szkolenia.pl

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Krakowie wydarzenia Kraków

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM I MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW" jest Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej