To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Business Insider Trends Festival

2 Października - 3 Października od 890,00 zł
The Koneser Square, Warsaw

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

6 Lipca - 7 Lipca od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Środa, 19:00 - 21:00 28,29 zł
Szkoła Języka Norweskiego Zoozanko, Warszawa

Wykład Doskonała konsultacja stomatologiczna - 11 kwietnia Sala Lwów B 14.15-15.00


Wykład dla lekarzy dentystów, higienistek i asystentek stomatologicznych.



POZNAJ SYSTEM 5 KROKÓW DOSKONAŁEJ KONSULTACJI I WIZYTY STOMATOLOGICZNEJ.


Czy wiesz dlaczego Twoi pacjenci po badaniu i diagnozie nie decydują się na leczenie? Powodów może być wiele...

Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej. 

Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, znacząco zwiększyć skuteczność akceptacji planów leczenia.



Poznaj bliżej kompletne systemy komunikacyjne, które tworzą wzorcowy model Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej.


O wykładzie

Ten wykład znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzenia doskonałej wizyty oraz konsultacji stomatologicznej.
Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem oraz w zespole stomatologicznym, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i jego satysfakcji z leczenia.


Profil uczestnika

Wykład przeznaczony jest dla każdego lekarza dentysty, asystentki i higienistki stomatologicznej, niezależnie od doświadczenia, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.


Cele

  • Poznanie systemu 5 wzorcowych kroków Doskonałej wizyty i Konsultacji Pierwszorazowej
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie Pacjenta do akceptacji planu leczenia.


Korzyści

  • Idealnie przeprowadzić kolejność wizyty - 5 kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej
  • Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta?
  • Przedstawić problem stomatologiczny, aby Pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia



REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.

       
                                          MACIEJ DROSD
                                          Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!




ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.


Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński

TERMIN
11.04.2019

GODZINA:
Sala Lwów B - 14.15 - 15.00

ZAPEWNIAMY:
Prezentację i możliwość wykonywania zdjęć

MICHAŁ KATARZYŃSKI
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem

Jest dyplomowanym trenerem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania. Przez 6 latapodczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 1000 lekarzy dentystów, 200 rejestratorek oraz zrealizował ponad 80 zamkniętych projektów szkoleniowych praktyk stomatologicznych.

Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.

Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. 

Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "doktorat z rezultatów"


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: biuro@doskonalaobslugapacjenta.pl

tel. 502 185 012


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Krakowie wydarzenia Kraków

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Wykład Doskonała konsultacja stomatologiczna - 11 kwietnia Sala Lwów B 14.15-15.00" jest Excellent Patient Service Sp. z.o.o

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej