To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Business Insider Trends Festival

2 Października - 3 Października od 890,00 zł
The Koneser Square, Warsaw

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

6 Lipca - 7 Lipca od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

3 Lipca, 19:00 - 21:00 28,29 zł
Szkoła Języka Norweskiego Zoozanko, Warszawa

Employee Experience - Zaprojektuj Doświadczenie Pracownika | Kraków

Każdy pracownik doświadcza swojej pracy w określony sposób, a każde z tych doświadczeń buduje Employee Experience.

Co kształtuje EE? Kultura organizacji, jej wartości, strategia, komunikacja, wewnętrzne procesy oraz środowisko pracy. Kandydat oraz pracownik doświadczają firmy ciągle i wszędzie! Jak więc nad tym zapanować?

Warunki pracy zmieniają się dynamicznie, a oczekiwania pracowników są bardzo wymagające. Organizacje stają w obliczu wyjątkowo konkurencyjnego środowiska, w którym muszą walczyć o zdobycie i utrzymanie najlepszych pracowników. A to oznacza, że nie da się zbudować silnego i trwałego zaangażowania, wykorzystując stare metody. I tu z pomocą przychodzi Employee Experience, czyli zarządzanie doświadczeniami pracowników.

Każda firma tworzy Employee Experience bardziej lub mniej świadomie. Na szkoleniu dowiesz się jak je planować i budować w sposób przemyślany, konsekwentny, a co najważniejsze - skuteczny!

O SZKOLENIU:

Szkolenie będzie przestrzenią do poznania Employee Experience od fundamentów, na których zbudujesz strategię dla swojej firmy.
Na naszym szkoleniu dowiesz się:

  • Czym jest, a czym nie jest Employee Experience. Pokażemy najważniejsze filary, udowadniając, że to coś więcej, niż zaangażowanie.
  • Jak wielowymiarowe jest doświadczenie pracownika Przyjmiemy różne perspektywy.
  • Jak zaprojektować Employee Experience, aby budzić pozytywne doświadczenia, angażować i tworzyć wiarygodny wizerunek organizacji. Wspólnie zaprojektujemy i omówimy kluczowe etapy doświadczenia pracownika.
  • Jak budować Employee Experience w sposób spójny i autentyczny. Otrzymasz nasz autorski pomysł audytu oraz narzędzia komunikacji.
  • Jak stworzyć pozytywną ścieżkę doświadczenia potencjalnego kandydata. Omówimy możliwości na "żywych" przykładach dużych i średnich firm.
  • Jakie komponenty należy wziąć pod uwagę, budując wizerunek firmy. Podpowiemy, gdzie najgłośniej słychać o firmie oraz jak nietuzinkowo zadbać o jej pozytywny wizerunek.

DLA KOGO:

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób zawodowo związanych z HR i dla jego pasjonatów, którzy szukają wiedzy i inspiracji na temat budowania doświadczeń pracownika wspartego na zaangażowaniu, efektywności i spójnym wizerunku.
  • Pracodawców, menedżerów oraz Hiring Managerów, dla których celem i wartością jest stworzenie dobrego miejsca pracy, gdzie zaangażowanie pracowników i ich pozytywne doświadczenie wspiera wyniki firmy.
  • Osób zainteresowanych tematem Employee Experience z perspektywy pracodawcy i pracownika.

PROGRAM SZKOLENIA:

Karolina Karwowska: Employee Experience - więcej, niż zaangażowanie

Co to jest Employee Experience?

    • Nowy trend czy organizacja przyszłości.
    • Dlaczego EE ma znaczenie?
    • Trendy rozwoju w HR - wyzwania i możliwości.

Doświadczenie pracownika a zaangażowanie.

    • Pracownik zaangażowany, a szczęśliwy.
    • Po co nam badania satysfakcji i zaangażowania pracowników?
    • Budowanie zaangażowania poprzez doświadczenia.
    • Młode pokolenia - jak przyciągać, angażować i utrzymać.

Filary angażującego Employee Experience.

    • 3 filary uskrzydlającej organizacji.
    • Employee Experience według Jacoba Morgana.

Podróż pracownika przez firmę.

    • Kluczowe etapy budowania doświadczenia pracownika.
    • Jak zaprojektować mapę i drogę Employee Experience
    • Myślenie projektowe jako narzędzie wspierające.

Alina Osowska: Employee Experience - ścieżka dla najlepszych

Autentyczność działań employer brandingowych.

    • Studium przypadku: posty pracowników, oceniające aktualne działania EB firm.
    • Co wpływa na ocenę autentyczności - perspektywa psychologiczna.

Studium przypadku średniej firmy.

    • Miejsca komunikacji.
    • Rodzaj i spójność komunikacji.
    • Ogólny odbiór.

Studium przypadku dużej firmy.

    • Miejsca komunikacji.
    • Rodzaj i spójność komunikacji.
    • Ogólny odbiór.

Audyt komunikacji własnej firmy.

    • Audyt.
    • Narzędzia językowe.

Ścieżka potencjalnego kandydata.

    • Stworzenie persony.
    • Projektowanie ciągów przyczynowo

Marlena Momot: Employee Experience - wizerunek i autoprezentacja

Wizerunek

    • Pierwszy kontakt z firmą - wizytówką całej firmy
    • Masz tylko jedną szansę, by zrobić dobre pierwsze wrażenie
    • Wizerunek kluczowych pracowników w sieci
    • Co w trawie piszczy, czyli co mówi się o Twojej firmie na mieście

Autoprezentacja

    • Autoprezentacja podczas rozmowy rekrutacyjnej
    • Mowa ciała, głos, gestykulacja, kontakt wzrokowy
    • Biznesowy savoir-vivre
    • Jak sprawić, by niezatrudniony kandydat stał się ambasadorem Twojej firmy

O PROWADZĄCYCH:


UWAGA! Szkolenie odbędzie się także w Warszawie 13 lutego 2019 roku [ZOBACZ] oraz w Gdańsku 13 marca 2019 [ZOBACZ].

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Krakowie wydarzenia Kraków Alina Osowska hr Karolina Karwowska Marlena Momot szkolenie

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Employee Experience - Zaprojektuj Doświadczenie Pracownika | Kraków" jest Karolina Karwowska Dworak

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej