To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Coworking Now 2019 - 3 edycja!

4 Kwietnia - 5 Kwietnia 499,00 zł
O4 Coworking, Olivia Four, Olivia Business Centre, Gdańsk

OpenReaktor #74

17 Kwietnia, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

WORLD SALES CONGRESS 2019 - ŁÓDŹ

24 Maja, 09:00 - 17:45 od 350,00 zł
Hotel Andels 4****, 91-065 Łódź

Waves Blockchain Day Powered by Waves Platform, Blockchain Alliance and Partners

Czwartek, 10:00 - 18:00
Mercedes-Benz Polska, 02-460 Warszawa

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej [Termin gwarantowany]

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/...


Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.

"Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.

Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:

- Wspaniale pan dzisiaj grał!

- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku - odparł skromnie Heifetz.

- … ale ja miałem na myśli pański backhand - wyjaśnił speszony rozmówca"

Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie "nieporozumienia" komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.

Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.

  • Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?
  • Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?
  • Czy krytyczna informacja zwrotna może "dodać skrzydeł"?
  • Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?
  • Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?
  • Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?
  • Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?
  • Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?
  • Jak komunikacja pisemna wpływa na nasz wizerunek w oczach odbiorcy?
  • Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych
z efektywną komunikacją w sytuacjach zawodowych.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • uświadomienie sobie znaczenia umiejętności porozumiewania się między ludźmi
  • umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji
  • poznanie technik zadawania efektywnych pytań
  • nauka świadomego zarządzania komunikacją niewerbalną
  • nauka podejmowania odpowiedzialności za skuteczną komunikację i zbieranie informacji
  • rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych i pisemnych w relacjach interpersonalnych
  • odkrycie znaczenia aktywnego słuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z ludźmi
  • zdobycie praktycznych umiejętności dot. udzielania mądrej motywującej krytycznej informacji zwrotnej

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

PROGRAM SZKOLENIA

I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI

1. Czy można się nie komunikować?

2. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji

3. Efektywna komunikacja a "bariery" komunikacyjne

II. AUTOPREZENTACJA JAKO KOMUNIKAT

1. Wiarygodność zawodowa - budowanie wizerunku profesjonalisty

2. Co to jest wizerunek własny i o czym informuje innych

3. Rola wizerunku w życiu zawodowym

4. Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku - budowanie zawodowego autorytetu

III. ABY SIĘ LEPIEJ ROZUMIEĆ … SIŁA KOMUNIKACJI WERBALNEJ

  1. Anatomia wypowiedzi - "staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym"
  2. Mówienie - prawidłowe odczytywanie "kodów" w przekazywaniu informacji na drodze nadawca - odbiorca
  3. Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie - skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować
  4. Wykorzystanie języka wpływu i perswazji - czyli jak słowami wpływać na zachowania innych

IV. AKTYWNE SŁUCHANIE

1. Znaczenie słuchania - zasady rządzące aktywnym słuchaniem

2. Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji

3. Rodzaje pytań możliwych do zastosowania - pytania coachingowe

4. Korzyści z zadawania pytań

5. Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

6. Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów

7. 4 rodzaje powodów dla których rozmowy się nie udają

8. 4 - stopniowy model rozmowy

9. 7 sposobów na podniesienie jakości rozmowy

10. Metody prowadzenia rozmów poprzez zadawanie pytań

V. ROLA ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKTACH ITERPERSONALNYCH

1. Czym jest asertywność

2. Asertywne wyrażanie oczekiwań - komunikat JA

3. Pojęcie transakcji i stanów "ego" - jako źródła nieporozumień i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi

4. Autoanaliza własnego stanu "ego"

VI. ROLA INFORMACJI ZWROTNEJ W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ I BUDOWANIU RELACJI

  1. "Dobra" i "zła" informacja zwrotna - cechy
  2. Czego oczekujemy po informacji zwrotnej
  3. Jak udzielać motywującej informacji zwrotnej w trudnych sytuacjach interpersonalnych
  4. Krytykowanie z szacunkiem, czy to możliwe
  5. Pochwały i okazywanie uznania - jak to działa na innych

VII. ODCZYTYWANIE MOWY CIAŁA ROZMÓWCY - KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

  1. Elementy komunikacji niewerbalnej istotne dla autoprezentacji i budowania relacji interpersonalnych -
    1. mowa ciała,
    2. ton głosu
    3. postawa ciała i gesty,
    4. kontakt wzrokowy,
    5. uścisk dłoni,
    6. usta,
    7. przestrzeń osobistej komunikacji - inwazja na przestrzeń osobistą

2. Jak świadomie używać komunikacji niewerbalnej, aby wzmocnić przesłanie/ informacje/ intencje

3. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego

VIII. KOMUNIKACJA PISEMNA

1. Istota korespondencji służbowej

2. Komunikowanie się pisemne z perspektywy odbiorcy

3. Rola komunikatów pisemnych w odbiorze nas przez innych członków zespołu, współpracowników, klientów itp.

4. 3 złote zasady pisania korespondencji służbowej

5. pisanie listów elektronicznych w 6 krokach:

  • zanim napiszemy wiadomość
  • temat
  • wstęp
  • budowanie zdań
  • podstawowe zasady gramatyki
  • ton i styl wypowiedzi

6. unikanie typowych błędów

IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Indywidualny plan działania


Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/...

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Krakowie wydarzenia Kraków Agnieszka Olejnik

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej [Termin gwarantowany]" jest AVENHANSEN Sp. z o.o.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej