To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

OpenReaktor #71

16 Stycznia, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Środa, 19:00 - 21:00 24,48 zł
Warszawa, Warszawa

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

16 Marca, 08:00 od 99,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

Budowa marki, marketing i pr - praktyka od A do Z w 3 etapach - Kraków


OPIS SZKOLENIA 3 ETAPOWEGO

Etap I - Budowa własnej marki


Chcesz by Twoja marka była rozpoznawalna niczym Versace czy Harward? To właśnie miejsce dla Ciebie! Warsztat, na którym zbudujesz własną strategię wejścia na rynek i zdominowania go. Dostaniesz kompletne narzędzia rozwoju marki wraz z kompleksową nauką jak łączyć kropki by dostać się na szczyt. Może nawet staniesz się nową legendą tak jak Apple czy Facebook? Zaryzykujesz?


ETAP II - Marketing mediów społecznościowych


Największą i najcelniejszą bronią XXI wieku są media społecznościowe. Kto nie posiada w dzisiejszym świecie facebooka? To szkolenie pokaże Ci nowe możliwości mediów społecznościowych. W szybki sposób nauczysz się jak promować się na sieci, jak sprawdzać swoje pomysły oraz generować zasięg. Te warsztaty dadzą Ci możliwość wypromowania się a kto wie… może staniesz się dzięki nim kolejnym znanym Youtuberem?


ETAP III - Menadżer PR


Dobry PR-owiec musi odznaczać się niebywałą komunikatywnością, odpowiedzialnością, kreatywnością i zaangażowaniem tego właśnie nauczysz się na tym kursie. Nauczysz się koordynowania działań związanych z kształtowaniem opinii publicznej, kontaktu z mediami i organizowania konferencji prasowych. Kurs obejmuje naukę monitorowania marki w sieci oraz sposoby na szybkie radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi. Podczas warsztatów poszerzysz wiedzę także o organizację imprez firmowych, targów, imprez charytatywnych oraz analizę wpływu rynku na wizerunek firmy


Etap I


1.Czym jest marka, jakie są jej składowe, co powoduje, że konsumenci wybierają te, a nie inne marki?

2.Dlaczego i jak każda marka powinna być wyróżniana, aby być zapamiętywana i wybierana?

3.Jak to robią duże marki, a jak mniejsze?

4.Dlaczego potrzebna jest strategia marki w każdym biznesie?

5.Jak zbudować silną markę w sposób efektywny


Etap II


1.Czym są media społecznościowe i dlaczego są tak ważne w dzisiejszych czasach?

2.Jakie są najpopularniejsze serwisy?

3.Dlaczego każda marka powinna być obecna w social media?

4.Jak to robią najlepsi?

5.Które kanały wybrać, aby skutecznie sprzedawały?

6.Jak zbudować strategię obecności w social media?

7.Jak reklamować swoje produkty/usługi?

8.Jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań?


Etap III


1. Istota i strategiczne znaczenie marki


2. Wyznaczniki siły i wartości marki - case studies


3. Perspektywa klienta w marketingu strategicznym

Zachowania nabywców w kontekście wyboru marki

Proces podejmowania decyzji o wyborze marki

Psychologia zachowań konsumentów: emocje, nastroje, potrzeby i pragnienia


4. Consumer insights - case studies

Zrozumienie prawdziwych potrzeb klienta, a nie deklarowanych w opiniach.

Kim są nasi klienci?

Jakie są ich cele i aspiracje? Jakie mają nadzieje i co budzi ich obawy?

Jakiego typu problemy napotykają na co dzień?

Jakie mają priorytety? Jakie wyznają wartości?

Czego oczekują od produktu?Jakie rzeczywiste korzyści dla klientów ma dla nich produkt?

W jaki sposób i gdzie wykorzystują produkt


5. Rodzaje badań i analiz stosowanych podczas szukania Consumer Insight

Wywiady pogłębione

Badania etnograficzne - obserwacje postaw i zachowań konsumentów

Badania focusowe,

Badania mystery shopper (tajemniczy klient),

Analizy danych klienckich zgromadzonych przez firmę


5. Customer journey map - poznanie metody i jej zastosowanie

Punkty styku klient - firma

Motywacje i emocje klientów - czy kontynuują kontakt z firmą / marką i dlaczego?

Przeszkody na drodze klienta: np. wysoka cena? utrudniona reklamacja? Trudna w nawigacji strona www? Niejasny sposób kontaktu z firmą?


6. Tożsamość marki vs wizerunek marki - case studies

Modele tożsamości marki - case study

Zdefiniowanie wartości i osobowości marki - zadanie dla uczestników szkolenia


7. Określenie przewagi konkurencyjnej

Analiza wartości marki

Analiza osobowości marki


8. Koncepcje wartości marki (brand equity):

Koncepcja Aakera: lojalność wobec marki, jakość, świadomość marki, skojarzenia z marką, a także patenty, znaki towarowe oraz relacje zachodzące w kanałach dystrybucji

Koncepcja Kellera - świadomość marki: rozpoznawanie marki oraz przywoływanie marki w pamięci

Porównanie obu koncepcji - case studies


9. Elementy i zasady budowania piramidy wartości marki


10. Marketingowe narzędzia budowania strategii i wartości marki


Po szkoleniu otrzymasz:

certyfikat ukończenia szkolenia;

materiały szkoleniowe on-line;

zestaw praktycznych wskazówek i umiejętności


Adresaci szkolenia:

Szkolenie jest przeznaczone dla:

Specjalistów z obszaru budowania i zarządzania marką

Pracowników działu marketingu, promocji, komunikacji

Przedsiębiorców zajmujących się budowaniem swojego biznesu

Wszystkich osób chcących zgłębić swoją wiedzę z obszaru budowania i zarządzania marką



Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Krakowie wydarzenia Kraków

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Budowa marki, marketing i pr - praktyka od A do Z w 3 etapach - Kraków" jest Międzynarodowy Instytut Rozwoju Biznesu

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej