Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek ✅ SZKOLENIE

location icon
Akademia Marketingu ATRIUM al. Jana Pawła II 27, Warszawa
calendar icon
Od 23 sty 10:00 do 24 sty 17:00
ticket icon
Od 2 570,70 zł

Szkolenie: Zarządzanie produktem

Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Szkolenie dla product i brand managerów

Szkolenie  Warszawa, sala szkoleniowa
Trener: Michał Dziekoński

Program szkolenia: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/innowacje-szkolenie/

Korzyści i rozwój umiejętności:

  • Nabycie kompetencji z zakresu zarządzania produktem, w tym umiejętności rentownego zarządzania portfelem produktów
  • Poznanie sposobów tworzenia strategii wprowadzania nowych produktów na rynek
  • Zastosowanie w codziennej pracy praktycznych narzędzi zarządzania produktami (plany i analizy produktowe, mapy pozycjonowania produktów itp.)
  • Poznanie finansowych aspektów zarządzania produktem
  • Zrozumienie konieczności myślenia kategoriami innowacyjności ze względu na dynamikę zmian rynkowych i wynikające z tego zagrożenia

Dzień 1 - Zarządzanie nowymi produktami i innowacjami
1. Dynamika zmian w zarządzaniu produktami w różnych sektorach:
2. Symulacyjna gra strategiczna PRODUCT MANAGEMENT

  • Poznanie instrukcji symulacji rynkowej i podział na rywalizujące ze sobą zespoły
  • Etap 1 symulacji - STP (segmentacja, targeting, pozycjonowanie)
  • Etap 2 symulacji - consumer insights i polityka cenowa (pricing)
  • Etap 3 symulacji - narzędzia dystrybucji i komunikacji produktów
  • Etap 4 symulacji - prognozowanie sprzedaży, rozstrzygnięcie wyników, wręczenie nagród dla najlepszego zespołu oraz wnioski
Innowacyjna 4-5 godzinna symulacyjna gra szkoleniowa, pozwalająca w praktyczny
i interakcyjny sposób przyswoić etapy wprowadzania nowej oferty na rynek
3. Wprowadzanie nowych produktów na rynek krok po kroku - praktyczne podsumowanie + narzędzia.

Quiz warsztatowy z etapów wprowadzania nowego produktu na rynek, praktyczne narzędzia (także w Excelu) do wykorzystania w codziennej pracy, inspirujące case-studies sukcesów i porażek nowych produktów na rynku

Dzień 2 - Zarządzanie portfelem produktów i plan rozwoju produktów

  1. Profil kompetencji product managerów.
  2. Ocena portfela produktowego w praktyce
  3. Plan rozwoju produktów.
  4. Mini-rywalizacja międzyzespołowa z wykorzystaniem realnych danych rynkowych oraz praktycznych narzędzi w MS-Excel do wykorzystania w codziennej pracy
  5. Wdrażanie strategii produktowej oraz marketing-mix.

Przykłady (case-studies) sukcesów I porażek zarządzania produktami w Polsce i na świecie.
Praktyczne narzędzia i wskaźniki zarządzania cenami, dystrybucją i komunikacją produktów - do wykorzystania w codziennej pracy, inspiracje z różnych branż (także z sektorów uczestników szkolenia), wskazówki i rekomendacje dotyczące wdrażania narzędzi zarządzania produktami w codziennej pracy.

KALENDARZ SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH Zapraszamy do kontaktu:
tel. 607 710 797, [email protected]

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Cena dla jednego uczestnika za jedno miejsce na szkoleniu 2-dniowym wynosi 1590 zł + VAT Szkolenie Zarzadzanie produktem

Cena dla jednego uczestnika za jedno miejsce na szkoleniu 2-dniowym wynosi 1590 zł + VAT

31 Grudnia 2024, 17:00 2 570,70 zł