To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 290,00 zł
Poznań

Executive coaching w praktyce. Dyskusyjny Klub Coachingu / Lublin

19 Grudnia, 17:15 - 20:15
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Regionalny Ośrodek w Lublinie, Lublin

Sekrety makijażu odmładzającego - warsztaty dla Kobiet

8 Stycznia, 17:00 - 21:00 250,00 zł
Piękniejsza, Katowice

Witalni: Obsługa trudnego klienta - czyli jak radzić sobie z trudnym i wymagającym Klientem?

PRZEJDŹ NA STRONĘ WITALNI.PL/OTK I ZOBACZ PEŁNY PROGRAM SZKOLENIA (PDF)

TEMATY SZKOLENIA

1. Jakość i standardy w obsłudze klienta.
Na samym początku warsztatów, uczestnicy dowiedzą się jak dzięki profesjonalnemu podejściu do klienta można zyskać istotną przewagę konkurencyjną oraz mieć istotny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy. Wyjaśnimy oraz podamy przykłady organizacji, które szczególnie dbają o ten obszar.

2. Praca z trudnym klientem - dlaczego warto o dobre relacje z klientem dużo wcześniej niż dopiero w sytuacji kryzysowej?
Umiejętność zdobywania sympatii i budowania relacji jest niezbędna w obsłudze klienta na odpowiednim poziomie - warto zadbać o tę umiejętność od samego początku kontaktu z Klientem. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak niwelować najczęstsze błędy podczas obsługi i jak zapobiegać trudnym sytuacją zanim te się jeszcze w ogóle pojawią. Omówimy zasady jakie warto wdrożyć, aby ograniczyć liczbę "trudnych klientów" w przyszłości.

3. Asertywność w kontakcie z trudnym klientem.
Podczas tej części zajęć, omówimy kształtowanie postawy asertywnej w kontakcie z klientem, który jest agresywny, zachowuje się w sposób niekulturalny i np. grozi konsekwencjami. Uczestnicy dowiedzą się jak zwiększyć pewność siebie w takich sytuacjach i jak stawiać granice przy jednoczesnym okazaniu szacunku i zrozumienia klientowi.



(...)


POZNAJ WSZYSTKIE TEMATY - PRZEJDŹ NA WITALNI.PL/OTK


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Katowicach wydarzenia Katowice

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Witalni: Obsługa trudnego klienta - czyli jak radzić sobie z trudnym i wymagającym Klientem?" jest WITALNI

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej