PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE - bilety

PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi klientami?


Czas trwania:

2 dni -16 h

CENA SZKOLENIA:

1550 zł  1350 zł brutto / os

Płatność:

osoby prywatne proszone są o przedpłatę

firmy: możliwa płatność po zakończonym szkoleniu na podstawie faktury (7,14,30 dni)

Cena zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych, skrypt uzupełniający, zestawy ćwiczeń
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • opcjonalnie: możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia celem omówienia istotnych dla siebie, indywidualnych kwestii


Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.




Uczestnicy:

Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów;menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.


KORZYŚCI:


  • Dzięki odpowiedniemu doborowi strategii i zastosowaniu technik negocjacyjnych firma podniesie wartość zawieranych kontraktów oraz zwiększy marże handlowe.
  • Uczestnicy szkolenia będą potrafili sterować procesem negocjacji, tak aby realizować cele handlowe (finansowe i pozafinansowe), jeszcze skuteczniej niż dotychczas, z jednoczesnym budowaniem mocnych i długotrwałych relacji z klientami.
  • Każdy z uczestników szkolenia będzie umiał dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele negocjacyjne, które mają kluczowy wpływ na efektywność finansową kontraktów.
  • Uczestnicy nauczą się praktycznego stosowania prostego i skutecznego modelu przygotowania do negocjacji, opartego na autorskiej metodzie trenera szkolenia.
  • Będą także wiedzieć, jaki styl przekonywania (argumentowania) zastosować w odniesieniu do konkretnego typu partnera negocjacyjnego.
  • Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby stanowisko było postrzegane przez drugą stronę jako najbardziej wiarygodne i satysfakcjonujące.
  • Poznają techniki badania celów i oczekiwań partnerów negocjacyjnych oraz wypracują własne argumenty, które będą uzasadniały ich punkt widzenia.
  • Poznają typologię negocjatorów, wykorzystywaną przez najskuteczniejszych negocjatorów.
  • Będą potrafił świadomie korzystać z nieuświadamianych zazwyczaj aspektów komunikacji w negocjacjach uzyskując efekt emocjonalny drugiej strony.
  • Jednocześnie poznają najczęściej stosowane sztuczki negocjacyjne swoich klientów i będą potrafił się przed nimi obronić, co wpłynie na wartość zawieranych kontraktów.
  • Poznają podstawowe i częściowo zaawansowane techniki negocjacyjne, a w trakcie gier symulacyjnych nauczą się nimi posługiwać, jednocześnie radząc sobie z standardowymi "zagrywkami' negocjatorów lub klientów.
  • Będą także potrafili rozpoznać, czy ich partnerzy właśnie jednej z nich nie chcą na nich wypróbować.

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.


PROGRAM SZKOLENIA:

POSTAWA I NASTAWIENIE WARUNEK SUKCESU W NEGOCJACJACH

  • Różne spojrzenia na temat efektywności w negocjacjach
  • Cechy dobrych negocjatorów
  • Style negocjacyjne - postawa uległa, dominująca i współpracująca
  • Budowanie współpracy w negocjacjach - jak "wymuszać" współpracę na trudnych partnerach negocjacyjnych

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • Rola indywidualnego podejścia do klienta
  • Jak wpływać na optymalny klimat w negocjacjach?
  • Sposoby reagowania na emocjonalne zachowania partnerów negocjacyjnych.
  • Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów
  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
  • Określenie i zrozumienie potrzeb klienta

TYPY KLIENTA - SPOSÓB SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W NEGOCJACJACH

  • Rozpoznanie charakterystyki klienta
  • Dopasowanie stylu do typu klienta

JAK BRONIĆ ALAMO? - STRATEGIA NEGOCJIACJI

  • Techniki negocjacji dostosowane do strategii i sytuacji
  • Stworzenie "neutralnych" parametrów dających przewagę w negocjacjach
  • Jak być elastycznym, a nie uległym?
  • Jak sprawdzać, o co naprawdę chodzi drugiej stronie? - poszukiwanie sposobów realizacji własnych - celów poprzez rozpoznanie potrzeb partnerów negocjacji.
  • Jak radzić sobie z impasami?
  • Budowanie porozumienia negocjacyjnego.

ZASADY NEGOCJACJI TWARDYCH I MIĘKKICH

  • Podział negocjacji na twarde i miękkie
  • Zarządzanie ustępstwami
  • Praktyczne zastosowanie twardych technik negocjacyjnych



PLANOWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW - ETAPY NEGOCJACJI

  • BATNA
  • planowanie
  • role uczestników procesu negocjacji
  • analiza stron negocjacji i poznanie drugiej strony
  • opracowanie i analiza możliwych scenariuszy
  • wybór właściwej strategii negocjacyjnej
  • przygotowanie planu działania i argumentowania
  • rozpoczęcie negocjacji
  • prezentacja ofert
  • określenie właściwego klimatu negocjacji - wzbudzenie sympatii i zaufania
  • faza środkowa negocjacji
  • zakończenie negocjacji



KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA W PROCESIE NEGOCJACYJNYM - UMIEJĘTNOŚCI WSPOMAGAJĄCE NEGOCJOWANIE

  • Język korzyści i język strat - dobór słów i ich ważność
  • Zadawanie pytań - strategia perswazji
  • Prowadzenie rozmowy - elastyczność
  • Sztuka słuchania
  • Operowanie przestrzenią i gestami
  • Interpretacja mowy ciała
  • Gesty wzmacniające i sugerujące

PODSUMOWANIE: WDROŻENIE ZDOBYTEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI


! Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych.

Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych "na gorąco" na szkoleniu.


Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniową SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo-szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.


Otrzymaliśmy tytuł Najlepsi 2017 i Najlepsi 2018 r. w kategorii branży szkoleniowej woj. śląskiego portalu Oferteo.pl oraz Profesjonalnego Sprzedawcy

RIS n



Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014



PROWADZĄCY:

Coach, trener a przede wszystkim praktyk.

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządzających w firmach zagranicznych i polskich. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Umiejętności menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania marketingowego, finansowego oraz zasobami ludzkimi doskonalił na stażach w Institut Francais de Gestion.

Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał przez ponad 30 lat głównie na stanowiskach zarządczych, menedżerskich i sprzedażowych w firmach zagranicznych i polskich. Od ponad 11 lat prowadzi szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz coachingi on the job.

Od wielu lat współpracuje z organizacjami jako trener, konsultant ds. rozwoju czy coach.

Ma kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w prowadzeniu zaawansowanych negocjacji w branży FMCG.

Miał przyjemność zarządzać m.in. Browarem Belgia i koncernem kawowym Eduscho Polska. Wprowadzał na rynek polski m.in. marki Duracell, Juvena, Martini, Johnnie Walker, Braun, Gala i Palm.

Wykorzystując zasady, których uczy stworzył od podstaw i efektywnie zarządzał zespołem handlowców belgijskich browarów, który osiągał spektakularne wyniki sprzedażowe.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie sprzedaży, tworzeniu struktur sprzedażowych oraz zarządzaniu zespołem, zarówno handlowym jak i trenerskim.

Doskonale łączy wiedzę teoretyczną z praktyką. Zajmuje się również zarządzaniem projektami.

Szczególną wagę przywiązuje do skuteczności działania. Skuteczność - to dla niego zdolność do zastosowania profesjonalnej wiedzy w sposób praktyczny, tak aby uzyskać pożądany rezultat.

Szkolił kadrę zarządzającą, menedżerów i handlowców m.in. w firmach: Maspex, Ustronianka, Jabil Circuit, Marmed, Ceramika Paradyż, Kolporter, Bardomed, Instytut Technologii Drewna, Helimed, Fenix, Heisslufttechnik, Eurokabel, Euleo, Wiesheu, Zus, Pzu, Vivalang, Pol-eko, Plewa Osmose Ceramika, Haga Plus, PPG Polifarb.

Celem do którego dąży na szkoleniach jest znalezienie skutecznych rozwiązań, służących pomocą uczestnikom szkoleń.

Prezentuje silne nastawienie na rozwój biznesu i obsługę Klienta. Łączy je ze zdolnością do prowadzenia rozmów i negocjacji na różnych szczeblach decyzyjnych.

W swojej pracy szkoleniowej współpracował z wymagającymi Klientami, badając potrzeby szkoleniowe, przygotowując autorskie projekty szkoleniowe, prowadząc warsztaty i konsultacje dla różnych poziomów zaszeregowania, warsztaty problemowe połączone z grami symulacyjnymi, przeprowadzając profesjonalną ewaluację szkolenia a następnie pisząc raporty poszkoleniowe.


Kursy, szkolenia:

  • Certyfikat EXTENDED DISC
  • Szkoła coachingu relacyjnego
  • Szkoła asesorów
  • Zarządzanie projektami według metodyki PRINCE2™ + certyfikat PRINCE2™ FOUNDATION
  • Nowoczesne Zarządzanie Marketingowe
  • Nowoczesne Zarządzanie Finansowe
  • Nowoczesne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi


Obszary, w których się specjalizuje:


ZARZĄDZANIE

· Rozwój kompetencji menedżerskich

· Budowanie zespołu; zarządzanie zespołem

· Motywowanie i motywacja

· Przywództwo

· Delegowanie zadań

· Podejmowanie decyzji menedżerskich

· Narzędzia i techniki menedżerskie

· Badanie kultury organizacyjnej

· Zarządzanie strategiczne

· Zarządzanie w zmianie

· Doradztwo biznesowe (zarządzanie HR; strategie marketingu i sprzedaży; strategiczna karta wyników etc.)


SPRZEDAŻ

· Rozwój kompetencji handlowych

· Rozmowa handlowa i techniki sprzedaży

  • Negocjacje handlowe sprzedażowe i zakupowe; negocjacje z trudnym klientem (podstawowe, zaawansowane)

·· Budowanie trwałych relacji z klientami

· Sprzedaż przez internet i telefon

· Obsługa klienta

· Strategie obrony ceny

· Coaching handlowców

· On the job training; szkolenie w miejscu pracy


ROZWÓJ OSOBISTY

· Asertywność

· Komunikacja i współpraca w zespole

· Prezentacje publiczne i autoprezentacja

· Wywieranie wpływu, sztuka perswazji

· AC/DC



ORGANIZATOR:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

www.solberg-szkolenia.pl

1 350,00 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Katowicach wydarzenia Katowice

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE" jest Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Bilet na szkolenie
6 Października 2019, 17:00 1 350,00 zł

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Polecamy także:

Business Insider Trends Festival

2 Października - 3 Października od 890,00 zł
The Koneser Square, Warsaw

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

7 Września - 8 Września od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

WORLD SALES CONGRESS 2019 - WROCŁAW

22 Listopada, 09:00 - 17:45 od 290,00 zł
Hotel Q ****, 53-334, Wrocław

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej