To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY- BRIAN TRACY - Wrocław

16 Lutego, 09:00 - 18:30 od 390,00 zł
HOTEL MERCURE WROCŁAW CENTRUM, 50-159 Wrocław

Psychologia perswazji w sprzedaży - Kevin HOGAN

23 Marca, 09:00 - 18:30 od 290,00 zł
Kraków, Kraków

Przywództwo 3.0 - 3 sposoby zwiększania wydajności i skuteczności pracowników

30 Stycznia, 10:00 - 16:00 190,00 zł
Centrum Szkoleniowe BTI, Warszawa

TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY - Łódź

31 Stycznia, 09:00 - 18:00 od 170,00 zł
HOTEL M, 91-222 Łódź

Model Profesjonalnej Obsługi Pacjenta

 

Model Profesjonalnej Obsługi Pacjenta

Profesjonalne schematy obsługi pacjentów dla personelu średniego

KATOWICE: 14 stycznia 2018 r.

KATOWICE: 11 marca 2018 r. 


Szkolenie przeznaczone jest dla recepcjonistek stomatologicznych, asystentek i higienistek. Przekazuje wiedzę nt. najlepszych schematów obsługi, zwiększając, jakość i satysfakcję pacjentów z leczenia. 

Na podstawie analizy dziesiątek rozmów telefonicznych i bezpośrednich zauważyłem, że wiele osób z personelu średniego mimo ogromnego potencjału osobowościowego nie wie jak się zachować w każdej sytuacji, nie posiada minimalnej wiedzy merytorycznej oraz ciężko im znaleźć odpowiednie odpowiedzi na pytania pacjentów. Ten problem można bardzo łatwo rozwiązać, bo każdej pracownicy potrzebny jest kurs pozwalający na zdobycie wiedzy.   

KORZYŚCI 

  • Algorytmy postępowania w różnych sytuacjach 
  • Budowanie pierwszego wrażenia przez telefon i w kont. bezpośrednim 
  • Przywitanie pacjentów i wypełnienie kart 
  • Budowanie autorytetu lekarzy
  • Rekomendowanie udogodnień 
  • Rozmowa o cenach
  • Merytoryczne krótkie odpowiadanie na pytania
  • Profesjonalna rozmowa telefoniczna
  • Kierowanie do odpowiednich lekarzy
  • Radzenie sobie z trudnymi pacjentami
  • Motywowanie pacjentów do zapisywania się na wizyty

EFEKTAMI SZKOLENIA SĄ:

  • Zwiększona liczba pacjentów zapisujących się na wizyty po rozmowie telefonicznej
  • Osiągnięcie satysfakcji pacjentów na poziomie recepcji
  • Zwiększenie liczby nowych pacjentów
  • Profesjonalne rekomendowanie udogodnień
  • Umiejętność budowania autorytetu lekarzy

PLAN SZKOLENIA 

  1. Prowadzenia krótkich, konkretnych i merytorycznych rozmów telefonicznych
  2. Profesjonalnego schematu obsługi pacjentów w gabinecie stomatologicznym
  3. Szybkiego i skutecznego nawiązywania relacji, tak by pacjent od samego początku czuł się przy Tobie komfortowo
  4. Rozpoznawania typów psychologicznych pacjentów i umiejętności indywidualizowania przekazu
  5. Budowania ogromnej wiarygodności placówki
  6. Metody prezentowania udogodnień tak, by pacjent wiedział, że trafił we właściwe miejsce
  7. Dokładnego badania potrzeb pacjentów i spełniania oczekiwań
  8. Budowania ogromnej satysfakcji pacjentów z obsługi recepcji
  9. Używania języka korzyści w rozmowach z pacjentem
  10. Radzenia sobie w trudnych sytuacjach

W TRAKCIE PRZERW:

Rozmowy indywidualne   

PO SZKOLENIU:

  • Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu 
  • Zapisy do zamkniętej grupy
  • Ćwiczenia poszkoleniowe    

Szkolenie prowadzone jest przez osobę, która specjalizuje się w rozwoju gabinetów stomatologicznych, zatem możesz mieć pewność, że zawartość szkolenia i przykłady będą sprawdzone właśnie w branży stomatologicznej. 

Kamil Kuczewski

Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem w gabinecie stomatologicznym. Twórca projektu DentalWay - biznesowego programu rozwoju placówki stomatologicznej, który polega budowaniu modeli biznesowych i modeli komunikacji z pacjentem. Od 2005 roku specjalizuje się w psychologii osiągnięć, skutecznej komunikacji.

Występował jako wykładowca Glaxo Smith Cline, wykładowca podczas konferencji Okręgowej Izby lekarskiej w Warszawie, wykładach Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii, CEDE.

Jego artykuły można znaleźć w gazetach Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, oraz portalach Infodent 24, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet. Praktyk przedsiębiorca specjalizujący się w szkoleniach biznesowych.


UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:

1. Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie

2. Konsultacje indywidualne z prowadzącym 2 tygodnie po szkoleniu;

3. Skrypt szkoleniowy

CASE STUDY - AUTENTYCZNE ROZMOWY TELEFONICZNE

PRZYKŁAD ŹLE PROWADZONEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ - OBSŁUGA PROWADZĄCA DO UTRATY PACJENTÓW

PRZYKŁAD DOBRZE PROWADZONEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ - OBSŁUGA PROWADZĄCA DO ZWIĘKSZENIA LICZBY PACJENTÓW

REFERENCJE UCZESTNIKÓW:

ZDJĘCIA Z POPRZEDNICH WYDARZEŃ:

NASZE PUBLIKACJE POJAWIAŁY SIĘ W TAKICH MEDIACH JAK:

WYSTĘPUJEMY NA NAJWIĘKSZYCH KONFERENCJACH STOMATOLOGICZNYCH:

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

ADRES: Hotel Diament, ul. Dworcowa 9
Tel. kontaktowy: 733 203 682 

Czas trwania: 1 dzień

godz. 10-17

biuro@dentalway.pl

W przypadku mniejszej liczby uczestników niż 5 osób zostanie wyznaczony nowy termin szkolenia Kupno biletu oznacza zaakceptowanie regulaminu dostępnego pod linkiem: http://dentalway.pl/regulamin-swiadczenia-uslug/


ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ: ABY ZGŁOSIĆ SIĘ NA SZKOLENIE NALEŻY WYSŁAĆ ZGŁOSZENIE NA ADRES MAILOWY: biuro@dentalway.pl Po wysłaniu maila otrzymasz maila z formularzem zgłoszeniowym do wypełnienia Minimalna liczba uczestników: 5


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Katowicach wydarzenia Katowice

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Model Profesjonalnej Obsługi Pacjenta" jest DentalWay

Zobacz na mapie

Hotel Diament

Dworcowa 9, Katowice

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej