Budowanie marki i swojej roli w biznesie z wykorzystaniem podejścia coachingowego



Zapraszamy wszystkich praktykujących coachów do uczestnictwa w Dyskusyjnym Klubie Coachingu organizowanym przez Oddział Mazowiecki Izby Coachingu. 


Na spotkanie zapraszamy: 

  • coachów oraz trenerów, którzy chcą być w swojej świadomi jak chcą być spostrzegani przez swoich klientów i rynek na jakim działają 
  • przedsiębiorców małych i średnich firm będących w stanie restrukturyzacji, planowania zmian
  • specjalistów, menedżerów oraz kadry zarządzającej chcących zbudować i/lub wzmocnić rozpoznawalności marki na rynku 
  • środowiska akademickiego i organizacji pozarządowych chcących zwiększyć swoją świadomość na temat budowania znaczenia i rozpoznawalności marki wśród swoich klientów obecnych i potencjalnych 

To spotkanie jest dla Ciebie jeśli chcesz: 

  • być bardziej świadomy co przekazujesz co chcesz przekazać o sobie i swojej marce klientowi 
  • być bardziej uważny na potrzeby klient i wyzwania rynku wobec Ciebie, Twojej usługi / produktu wersus wizji jaką masz o swojej marce i dla swojej marki 
  • lepiej planować kampanie medialne i informacje marketingowe w celu wzmocnienia rozpoznawalności marki i budowania Twojej wiarygodności rynkowej i eksperckiej 
  • dowiedzieć się jak budować spójną komunikację w oparciu o wartości własne i organizacji
  • zbudować wspólny mianownik komunikacji marketingowej
Co zyskasz na spotkaniu:


  • szerzą wiedzę o tym co świadomie i nie świadomie komunikujesz klientowi i rynkowi o sobie i swojej marce 
  • umiejętność planowania kampanii promocyjnej / wizerunkowej i informacyjnej o marce i produkcie. W tym o sobie jako o produkcie 
  • większą umiejętność zauważania co jest możliwe a co potrzebne Twojej firmie w kontekście budowania pozycji, roli i znaczenia na rynku 



Co będziemy robić? 

  • wchodzić w planowanie teraźniejszości z poziomu świadomości wizji przyszłości swojej marki 
  • pobudzać efektywność kreowania marki i jej wizji 
  • poszerzać elastyczność patrzenia na siebie z poziomu marki i produktu jaki sprzedajemy i jaki promujemy 
  • definiować wartości jakie chcesz, aby towarzyszyły Tobie i Twoim klientom w ramach prowadzonej działalności



Prowadząca: 

Monika Walczak

Trener, mentor, doradca biznesu, rzecznik prasowy IC
Wspiera organizacje w rozwoju. Pomaga im w przechodzeniu przez zmiany. Wierzy, że można realizować "twarde" cele biznesowe i jednocześnie "miękko" wspierać i rozwijać ludzi. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowania i prowadzenia zespołów sprzedażowych. Sama często mówi o sobie, że z pierwszego, drugiego i każdego zawodu jest… sprzedawcą.Obecnie prowadzi działalność szkoleniową i doradczą w obszarach związanych ze sprzedażą, wspierania zespołów w efektywnych działaniach sprzedażowych, jak również doradza w zarządzaniu i komunikacji w organizacji.Na stałe współpracuje z Lubelskim Klubem Biznesu, w ramach którego prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia i rozwijania strategii komunikacji, zarządzania firmą oraz budowania współpracy i komunikacji zarówno z klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Jest uznanym mentorem kadry managerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych. Prowadzi treningi indywidualne i zespołowe. Wspiera ludzi i organizacje w przechodzeniu przez zmianę.Przez blisko 20 lat realizował różnorodne projekty związane ze sprzedaż a następnie z komunikacją firmową pełniąc najwyższe funkcje kierownicze w przedsiębiorstwach. Od 5 lat kieruje i realizuje projekty edukacyjne. Jej szkolenia są wysoko cenione ponieważ przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.Kierowała wieloma projektami pracując w największych koncernach w Polsce. Realizowała projekty m.in. dla Lubelskiego Klubu Biznesu, PZU S.A., P4, ING Tech, Castorama, Orkla Care i wiele innych.Prywatnie przez wiele lat trenowała kick boxing oraz jest miłośniczką turystyki wysokogórskiej. 



Logistyka: 

  • koszt uczestnictwa: 50 zł
  • bezpłatnie: członkowie Izby Coachingu i Klubu Izby Coachingu
  • zapisy wyłącznie przez portal evenea
  • liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń
  • miejsce: PODAMY NIEBAWEM 

* W przypadku rezygnacji z udziału wcześniej niż na tydzień przed dniem warsztatu zwracamy wpłatę z potrąceniem 10% (nie mniej niż 10 zł) opłaty manipulacyjnej. Przy rezygnacji mniej niż 7 dni przed warsztatem wpłata nie jest zwracana. 


Zapraszamy!

Organizator: Komitet Organizacyjny Konferencji IC 


Udział bezpłatny

Zarejestruj się

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Katowicach wydarzenia Katowice coach coaching Coaching a terapia coaching prowokatywny Ireneusz Knyziak Joanna Czarnecka Monika Walczak psychoterapia szkolenie coach terapeuta

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Budowanie marki i swojej roli w biznesie z wykorzystaniem podejścia coachingowego" jest Izba Coachingu Oddział Mazowiecki

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  bilet płatny
19 Września 2019, 18:00 50,00 zł
  bilet bezpłatny dla członka Izby Coachingu i Klubu Izby Coachingu
19 Września 2019, 18:00 bezpłatny

Polecamy także:

Business Insider Trends Festival

2 Października - 3 Października od 1 390,00 zł
The Koneser Square, Warsaw

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Krąg Kobiet - warsztaty rozwoju samoświadomości, Grudziądz

2 Października, 17:30 - 20:30 65,00 zł
Marina Grudziądz, Grudziądz

OpenReaktor #77 with BitTorrent and Samba TV co-founder Ashwin

Jutro, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej