To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Business Insider Trends Festival

2 Października - 3 Października od 890,00 zł
The Koneser Square, Warsaw

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

6 Lipca - 7 Lipca od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Środa, 19:00 - 21:00 28,29 zł
Szkoła Języka Norweskiego Zoozanko, Warszawa

Toptal Road Trip & Open Coworking Day

When: October 4th 2016 (Tuesday), 10:00-18:00
Where: Pomeranian Science and Technology Park Gdynia, Building III, coworking
Admission: free, but we require registration.

Toptal are in town on their Road Trip to visit existing Toptal hubs, build new communities and support the development of tech talent in the region.

On this occasion we invite You to visit our coworking space at Startup Zone Gdynia, where You can work side by side with freelancers and startups.

What is Toptal?

Toptal is an exclusive network of the top freelance software developers and designers in the world. Top companies rely on Toptal freelancers for their most important projects.

More: www.toptal.com

Agenda

10:00-18:00 - Open Coworking Day

17:00-18:00 - Tech Talks:

  • Europe Community Lead at Toptal: How Freelancing and Remote Work is Changing the World (Asia Lindsay)
  • How to be a better freelancer (Piotr Fedorczyk)

Our speakers:

Asia Lindsay - recently joined Toptal after finishing code school in New York and studying linguistics in the UK. At Toptal she's the Europe Community Lead.

Piotr Fedorczyk - specialist in the field of information architecture, interaction design and building user interfaces.




Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Gdyni wydarzenia Gdynia

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Toptal Road Trip & Open Coworking Day" jest Strefa Startup

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej