To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

V edycja Konferencji Event Biznes

19 Października, 08:00 od 307,50 zł
PTAK WARSAW EXPO, Nadarzyn

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 20,00 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

23 Marca, 08:00 139,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

III MIĘDZYNARODOWY KONGRES DIAMENTY SPRZEDAŻY - Warszawa

17 Października, 09:00 - 18:00 od 490,00 zł
HOTEL Puławska Residence, 02-801 Warszawa

Human experience po niemiecku. Jak się żyje i robi startupy w Berlinie

Kiedy: 31.03.2017 (piątek), godz. od 12:00 do 13:00.

Gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking

Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja.

Zapraszamy na spotkanie z Pauliną i Kamilem Walkowiak, założycielami firmy Cloud Development. Z coworkingu w Stefie Startup przenieśli się do Berlina, a teraz wracają, by podzielić się swoimi doświadczeniami i refleksjami związanymi z rozwijaniem startupu w stolicy Niemiec.

Opowiedzą m.in. o:

  • Berlinie z ich własnej perspektywy i o tym, co ich nieustannie zadziwia
  • powodach, dlaczego polskie firmy nie powinny mieć kompleksów
  • startupach w Berlinie od kuchni
  • tworzeniu narzędzia do badania UX
  • doświadczeniach zdobytych przy wypuszczaniu produktu na rynek
  • tym, że jak się chce to można wszytko

Przewidujemy czas na Q&A.

Paulina i Kamil Walkowiak - team od niemal 12 lat, od roku także w biznesie. Prowadzą polską firmę IT w Berlinie. Połączyli doświadczenie badacza jakościowego Pauliny z wiedzą programistyczną Kamila. Dzięki temu wypuszczają właśnie na rynek swój pierwszy produkt - narzędzie do badania zachowań użytkowników online w czasie rzeczywistym. Od 2 lat mieszkają w Berlinie.

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Gdyni wydarzenia Gdynia kamil walkowiak paulina walkowiak

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Human experience po niemiecku. Jak się żyje i robi startupy w Berlinie" jest Strefa Startup

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej