Customer Experience Management. Must have w 2020 roku. - bilety

Stań się marką, którą kochają Klienci. Wsłuchaj się w ich oczekiwania. Dopasuj do nich swoje działania marketingowe, sprzedażowe i operacyjne.

Tematyka:

  • Czym jest customer experience management (CEM) i dla czego się opłaca.
  • Wyniki najnowszych badań dowodzące, że warto inwestować w CEM.
  • Jaki jest współczesny Klient i jakie są jego oczekiwania względem marek i firm.
  • Doświadczenia Klientów - czym są, gdzie i kiedy się tworzą, jaki jest mechanizm działania emocji i pamięci.
  • Jak rozpocząć i zbudować efektywną strategie CEM - kluczowe kroki i kryteria sukcesu.
  • Rola i zadania menadżerów i pracowników we wdrażaniu strategii CEM.
  • Jak robią to inni? Przykłady skutecznych działań firm zwiększające satysfakcję Klientów i przywiązanie do marki.
  • Czym jest mapowanie podróży Klienta i dlaczego warto je przeprowadzić. 
  • Najważniejsze wskaźniki CEM, które pozwolą monitorować efektywność działań.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Dlaczego Customer experience management to już nie tylko trend i moda, ale must have każdej organizacji.
  • Jakie są kluczowe elementy, metody i kroki niezbędne do zbudowania, wdrożenia i zarządzania strategią CEM.
  • Dlaczego znajomość mapy empatii Klienta jest tak istotna w planowaniu i realizacja działań, jak wpływa na decyzje zakupowe Klientów i jak ją zbudować.
  • Co to jest punkt styku i jak wprawić Klientów w zachwyt poprzez jego poprawę.
  • Jak, dzięki mapowaniu podróży Klienta zidentyfikować słabe punkty funkcjonowania Twojej organizacji.
  • Jak zbudować obraz Klienta (Personę), by dokładnie wiedzieć kim jest. 
  • Jak budować kulturę organizacyjną, w której sercu jest Klient i jego potrzeby.    
  • Jak światowi liderzy biznesu i globalne marki zbudowały Customer experience management, który działa.
  •  Jak określić swój plan działania i budżet na nowy rok w celu zbudowania wyróżniającej się strategii CEM dla Twojej organizacji.

Szkolenie adresowane jest do:

  • Osób zainteresowanych tematyką Customer Experience Management, którzy dostrzegają potencjał Klientów i chcą go wykorzystać do budowania przewagi konkurencyjnej swojej marki.
  • Osób zawodowo odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż, obsługę Klienta oraz zarządzanie relacjami z Klientami, które szukają wiedzy i inspiracji w tworzeniu rozwiązań przekładających się na wzrost lojalności Klientów.
  • Kadry kierowniczej - dyrektorów, kierowników, właścicieli firm, którzy pragną rozwijać swoje biznesy poprzez budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
Prowadzący:

Anna Gapińska:

Właścicielka i dyrektor zarządzająca Think Customer. Marketing Interim Manager. Szkoleniowiec. Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie i realizacji projektów z zakresu Customer experience management, zarządzania marką, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Na co dzień wspiera firmy w zakresie customer experience i doradza jak skutecznie wzmocnić świadomość marki w oczach Klientów i poprawić efektywność działań marketingowych.

Swoje doświadczenie zdobyła w spółkach z polskim i zagranicznym kapitałem, zarówno w korporacjach jak i MŚP pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich, doradzała również organizacjom pozarządowym.

U podstaw wszystkich jej działań od zawsze było zrozumienie potrzeb i oczekiwań Klientów firm z którymi współpracuje, dopasowanie strategii i działań komunikacyjnych oraz marketingowo-sprzedażowych, które wprawiają Klientów w zachwyt i budują ich lojalność.

Katarzyna Pamuła-Prud:

Trener i konsultant biznesu, Interim manager. Wieloletni praktyk w zakresie Customer Experience Management, obsługi Klienta, zarządzania reklamacjami i tworzenia kultury organizacyjnej nastawionej na Klienta. Specjalistka optymalizacji i efektywności zarządzania procesami operacyjnymi.

Doświadczenie zdobyła w różnych obszarach i na różnych stanowiskach w międzynarodowych korporacjach w obszarze usług finansowych - bankowości.

Pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich odpowiadała za tworzenie strategii i ustalanie celów, zarządzanie projektami, jakość procesów, systemy premiowe i programy motywacyjne orazbudowanie zaangażowania pracowników i komunikację wewnętrzną.

Szerokie doświadczenie pozwala jej na ocenę efektywności procesów z różnych perspektyw, łącząc oczekiwania Klientów, organizacji i pracowników.

Miejsce szkolenia: Gdańsk Wrzeszcz. Dokładna lokalizacja zostanie podana wkrótce.


789,00 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Gdańsku Customer experience HR Marketing Obsługa klienta Sprzedaż Szkolenie menedżerskie Szkolenie pracowników UX Zarządzanie Zarządzanie klientem wydarzenia Gdańsk Anna Gapińska Katarzyna Pamuła-Prud

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Customer Experience Management. Must have w 2020 roku." jest Think Customer Anna Gapińska

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Cena promocyjna

dostępnych: bez ograniczeń

Wyprzedane 789,00 zł Wyprzedane
  Cena promocyjna II

dostępnych: bez ograniczeń

1 Lutego 2020 987,00 zł
  Cena regularna

dostępnych: bez ograniczeń

Jeszcze niedostępne
od 2 Lutego 2020 (Niedziela)
1 230,00 zł -

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Polecamy także:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 824,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

Sobota - Niedziela od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 390,00 zł
Aula Artis Concordia Design, Poznań

MAPA PODRÓŻY KLIENTA - Jak budować doskonałość i przewagę konkurencyjną?

Pojutrze, 13:00 - 15:00 79,00 zł
Pracodawcy Pomorza, Gdańsk

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej