To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Business Insider Trends Festival

2 Października - 3 Października od 900,00 zł
The Koneser Square, Warsaw

OpenReaktor #76

14 Czerwca, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Czwartek, 19:00 - 21:00 29,89 zł
Warszawa, Warszawa

FIWE FITNESS TRADE SHOW 2019 : UNITED

13 Września, 09:00 od 34,99 zł
Expo XXI, Warszawa

Twoja marka w sieci. Wizerunek w social mediach. Moduł 4 - Warszawa

Głównym celem Akademii jest rozwijanie autentycznych i świadomych liderek, które następnie będą tworzyć optymistyczne i szczęśliwe miejsca pracy. Warsztaty pomogą zrozumieć, co oznacza autentyczne przywództwo, stosować je w praktyce oraz dbać o rozwój kompetencji i zachowań przywódczych u siebie i innych.

Cel warsztatu Omówienie możliwości i potencjału social mediów w budowaniu marki osobistej. Przeanalizujemy, w jaki sposób rewolucja internetowa zmienia sposób kupowania nas i co to oznacza dla Ciebie i Twojej firmy. Po tym module uczestniczki będą wiedziały: • Jak wygląda aktualny wizerunek w internecie (test Google) i co można zrobić aby go poprawić? • Jak wykorzystać nowe technologie w procesie budowania rozpoznawalności marki osobistej? • Czego nie robić i co niszczy reputację oraz wizerunek marki osobistej? • Jak wykorzystać social media w pokazaniu pozycji eksperta w swojej dziedzinie? • Jakie narzędzia wpływające na rozpoznawalność marki osobistej wykorzystać. Poznanie i przećwiczenie jednego narzędzia: osobisty komunikat marki • Zastanowimy się, co zrobić, aby marka osobista była atrakcyjna na zewnątrz firmy oraz co możemy zrobić, aby być autentycznym w tym co robimy i publikujemy. Po ukończeniu warsztatów uczestniczki będą potrafiły: • Stworzyć lub zmodyfikować własne profile publiczne w internecie • Korzystać z narzędzi i aplikacji przedstawionych podczas warsztatu • Publikować komunikaty zgodnie z celami biznesowymi i komunikacyjnymi marki • Zarządzać swoją marką, wizerunkiem w internecie. Program ramowy Spotkanie będzie prowadzone w formie warsztatowej z elementami dyskusji i mini wykładów. Poruszane tematy zostaną zilustrowane licznymi przykładami, a uczestnicy stworzą na bazie własnej pracy materiały, które umożliwią im dalszą pracę nad marką. 1. Jak wygląda aktualny wizerunek w internecie (test Google) i co można zrobić aby go poprawić? 2. Jak wykorzystać nowe technologie w procesie budowania rozpoznawalności marki osobistej? 3. Czego nie robić i co niszczy reputację oraz wizerunek marki osobistej? 4. Jak wykorzystać social media w pokazaniu pozycji eksperta w swojej dziedzinie? 5. Jakie narzędzia wpływające na rozpoznawalność marki osobistej wykorzystać. Poznanie i przećwiczenie jednego narzędzia: osobisty komunikat marki. 6. Zastanowimy się, co zrobić, aby marka osobista była atrakcyjna na zewnątrz firmy oraz co możemy zrobić, aby być autentycznym w tym co robimy i publikujemy. Korzyści Po ukończeniu modułu uczestnik: 1. Wie: jakie są najnowsze trendy w social mediach, jakie aplikacje może wykorzystać i dlaczego warto je używać, stworzyć podstawową strategię PR osobistego w internecie. 2. Umie: publikować odpowiednie komunikaty w sieci, w sposób świadomy budować swój wizerunek w internecie. 3. Posiada zdolność budowania strategii marketingowej oraz budowania osobistego wizerunku w social mediach. Trener Emilia Bartosiewicz Ekspert osobistego PR w internecie. CEO Imagine Yourself Sp. z o.o. Założycielka i prezes fundacji i klubu Lady Business Club Business Women Foundation - pierwszego w Polsce ogólnopolskiego klubu biznesowego dla właścicielek firm, integrującego środowisko ambitnych i przedsiębiorczych kobiet biznesu, zarządzających firmami. Redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl. Od 7 lat pracuje z przedsiębiorcami nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 200 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających obecność przedsiębiorcy w sieci, skutecznych kampaniach PRowych oraz udziela konsultacji z zakresu treści stron internetowych i tworzeniu profili indywidualnych. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność.


WARSZTAT POPROWADZI: Emilia Bartosiewicz

Więcej informacji o Akademii Zwinnej Liderki: www.zwinnaliderka.pl

Do każdego z modułów możesz uzyskać dofinansowanie ze środków unijnych. Chcesz wiedzieć więcej? Napisz na kontakt@agileschool.pl

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa social media

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Twoja marka w sieci. Wizerunek w social mediach. Moduł 4 - Warszawa" jest Agile sp. z o.o.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej