PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - bilety

TERMIN: 6 lutego 2018 r. (9:00 -17:00)

CENA: 590 zł

MIEJSCE: Olivia Business Centre (Gdańsk, al. Grunwaldzka 472)


Aktywny warsztat szkoleniowy rozwijający kompetencje w komunikacji z klientem, ukierunkowany na zwiększenie efektywności i eliminowanie trudnych sytuacji.

Uczestnicy szkolenia nabędą praktyczną wiedzę i podniosą swoje umiejętności, które wpłyną na większą wydajność, pogłębienie relacji z klientem, a przede wszystkim pomogą budować profesjonalny wizerunek firmy.

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.


CEL SZKOLENIA

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia profesjonalnej obsługi klienta, zbudowanie ich lojalności oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.


Dzięki szkoleniu PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA uczestnicy:

  • otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną obsługę klienta,
  • nauczą się, w jaki sposób zbudować lojalność klienta,
  • dowiedzą się jak zdobywać informacje od drugiej strony i jak z nimi pracować,
  • poznają najskuteczniejsze techniki wykorzystywane w komunikacji z klientami, również radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.

PROGRAM SZKOLENIA

POSTRZEGANIE FIRMY/DORADCY PRZEZ KLIENTA

  • Zasada SUPER
  • Na co zwracają uwagę klienci?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  • Efektywne słuchanie.
  • Informacja - zdobywanie i jej przetwarzanie
  • Bariery i przeszkody w komunikacji.
  • Zasady skutecznej komunikacji w obsłudze klienta.

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

  • Utrzymanie klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności.

PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Schemat radzenia sobie z trudnym klientem.
  • Trudny klient, czyli kto?
  • Fazy wychodzenia z trudnych sytuacji.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

    • udział w szkoleniu,
    • komplet materiałów dydaktycznych,
    • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
    • catering (lunch oraz przerwy kawowe). 

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora oraz w przypadku niezebrania grupy min. 8 osób. O ewentualnym odwołaniu szkolenia organizator informuje z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem.


KONTAKT

biuro@profesjonalnytutoring.pl

501 605 240

http://profesjonalnytutoring.pl/


http://profesjonalnytutoring.pl/szkolenia/profesjonalna-obs%C5%82uga-klienta


590,00 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Gdańsku wydarzenia Gdańsk

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA" jest Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring Joanna Krzywkowska

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Normalny
2 Lutego 2018 590,00 zł

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Zobacz na mapie

Olivia Business Centre

Aleja Grunwaldzka 472, Gdańsk

Polecamy także:

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej