To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Warsztat Edukacji Finansowej - Gra Cashflow !

Pojutrze, 19:00 - 21:00 24,48 zł
Warszawa, Warszawa

OpenReaktor #71

16 Stycznia, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

16 Marca, 08:00 od 99,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

TERMIN: 23 maja 2018 r. (9:00 -17:00)

CENA: 690 zł

MIEJSCE: Olivia Business Centre (Gdańsk, al. Grunwaldzka 472)


️Zainwestuj w rozwój firmy lub własny rozwój.
Skorzystaj z naszych skutecznych szkoleń!

  • Uczymy praktycznych umiejętności.
  • Korzystamy z nowoczesnych i skutecznych metod szkoleniowych.
  • Gwarantujemy profesjonalną kadrę trenerów i doskonałą organizację.

Aktywny warsztat szkoleniowy rozwijający kompetencje w komunikacji z klientem, ukierunkowany na zwiększenie efektywności i eliminowanie trudnych sytuacji.

Uczestnicy szkolenia nabędą praktyczną wiedzę i podniosą swoje umiejętności, które wpłyną na większą wydajność, pogłębienie relacji z klientem, a przede wszystkim pomogą budować profesjonalny wizerunek firmy.

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.


CEL SZKOLENIA

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia profesjonalnej obsługi klienta, zbudowanie ich lojalności oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.


Dzięki szkoleniu PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA uczestnicy:

  • otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną obsługę klienta,
  • nauczą się, w jaki sposób zbudować lojalność klienta,
  • dowiedzą się jak zdobywać informacje od drugiej strony i jak z nimi pracować,
  • poznają najskuteczniejsze techniki wykorzystywane w komunikacji z klientami, również radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.

PROGRAM SZKOLENIA

POSTRZEGANIE FIRMY/DORADCY PRZEZ KLIENTA

  • Zasada SUPER
  • Na co zwracają uwagę klienci?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  • Efektywne słuchanie.
  • Informacja - zdobywanie i jej przetwarzanie
  • Bariery i przeszkody w komunikacji.
  • Zasady skutecznej komunikacji w obsłudze klienta.

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

  • Utrzymanie klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności.

PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Schemat radzenia sobie z trudnym klientem.
  • Trudny klient, czyli kto?
  • Fazy wychodzenia z trudnych sytuacji.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • udział w szkoleniu,
  • komplet materiałów szkoleniowych,
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
  • catering (lunch oraz całodzienne przerwy kawowe). 

ZGŁOSZENIA

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!

Aby zagwarantować miejsce na szkoleniu prosimy:
FIRMY o wysłanie na: biuro@profesjonalnytutoring.pl danych do wystawienia faktury pro forma. W tytule maila proszę wpisać: ZGŁOSZENIE - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
OSOBY PRYWATNE o wpłatę na konto:
Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring
95 1140 2004 0000 3502 7623 4426
tytuł przelewu: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
A następnie wysłać swoje imię, nazwisko i nr telefonu na adres: biuro@profesjonalnytutoring.pl
W tytule @ proszę wpisać: ZGŁOSZENIE - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora oraz w przypadku niezebrania grupy min. 8 osób. O ewentualnym odwołaniu szkolenia organizator informuje z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem.


KONTAKT

biuro@profesjonalnytutoring.pl

501 605 240

link do szkolenia

profesjonalnytutoring.pl


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Gdańsku wydarzenia Gdańsk

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA" jest Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring Joanna Krzywkowska

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej