To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

InternetBeta 2018 - beta X

19 Września - 21 Września 1 010,00 zł
Centrum Turystyki i Rekreacji WSIiZ, Tyczyn

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 20,00 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

23 Marca, 08:00 139,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

FIWE FITNESS BUSINESS TRADE SHOW 2018

21 Września, 10:00 od 34,99 zł
EXPO XXI, Warszawa

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

TERMIN: 23 maja 2018 r. (9:00 -17:00)

CENA: 690 zł

MIEJSCE: Olivia Business Centre (Gdańsk, al. Grunwaldzka 472)


️Zainwestuj w rozwój firmy lub własny rozwój.
Skorzystaj z naszych skutecznych szkoleń!

  • Uczymy praktycznych umiejętności.
  • Korzystamy z nowoczesnych i skutecznych metod szkoleniowych.
  • Gwarantujemy profesjonalną kadrę trenerów i doskonałą organizację.

Aktywny warsztat szkoleniowy rozwijający kompetencje w komunikacji z klientem, ukierunkowany na zwiększenie efektywności i eliminowanie trudnych sytuacji.

Uczestnicy szkolenia nabędą praktyczną wiedzę i podniosą swoje umiejętności, które wpłyną na większą wydajność, pogłębienie relacji z klientem, a przede wszystkim pomogą budować profesjonalny wizerunek firmy.

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.


CEL SZKOLENIA

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia profesjonalnej obsługi klienta, zbudowanie ich lojalności oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.


Dzięki szkoleniu PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA uczestnicy:

  • otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną obsługę klienta,
  • nauczą się, w jaki sposób zbudować lojalność klienta,
  • dowiedzą się jak zdobywać informacje od drugiej strony i jak z nimi pracować,
  • poznają najskuteczniejsze techniki wykorzystywane w komunikacji z klientami, również radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.

PROGRAM SZKOLENIA

POSTRZEGANIE FIRMY/DORADCY PRZEZ KLIENTA

  • Zasada SUPER
  • Na co zwracają uwagę klienci?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  • Efektywne słuchanie.
  • Informacja - zdobywanie i jej przetwarzanie
  • Bariery i przeszkody w komunikacji.
  • Zasady skutecznej komunikacji w obsłudze klienta.

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

  • Utrzymanie klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności.

PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Schemat radzenia sobie z trudnym klientem.
  • Trudny klient, czyli kto?
  • Fazy wychodzenia z trudnych sytuacji.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • udział w szkoleniu,
  • komplet materiałów szkoleniowych,
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
  • catering (lunch oraz całodzienne przerwy kawowe). 

ZGŁOSZENIA

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!

Aby zagwarantować miejsce na szkoleniu prosimy:
FIRMY o wysłanie na: biuro@profesjonalnytutoring.pl danych do wystawienia faktury pro forma. W tytule maila proszę wpisać: ZGŁOSZENIE - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
OSOBY PRYWATNE o wpłatę na konto:
Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring
95 1140 2004 0000 3502 7623 4426
tytuł przelewu: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
A następnie wysłać swoje imię, nazwisko i nr telefonu na adres: biuro@profesjonalnytutoring.pl
W tytule @ proszę wpisać: ZGŁOSZENIE - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora oraz w przypadku niezebrania grupy min. 8 osób. O ewentualnym odwołaniu szkolenia organizator informuje z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem.


KONTAKT

biuro@profesjonalnytutoring.pl

501 605 240

link do szkolenia

profesjonalnytutoring.pl


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Gdańsku wydarzenia Gdańsk

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA" jest Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring Joanna Krzywkowska

Zobacz na mapie

Olivia Business Centre

Aleja Grunwaldzka 472, Gdańsk

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej