To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY- BRIAN TRACY - Wrocław

6 Czerwca, 09:00 - 18:30 od 490,00 zł
Centum Kongresowe Politechniki Wrocławskiej, 50-372 Wrocław

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 20,00 zł
AmberExpo, Gdańsk

Social Media + Marketing

Wtorek, 09:00 - 17:00 od 297,00 zł
Targi Kielce - Centrum Kongresowe, Kielce

Social Media + Marketing

8 Czerwca, 09:00 - 17:00 od 297,00 zł
Hotel Park, Olsztyn

Bądź Szefem, który jest Mistrzem Komunikacji!

W LUTYM stawiamy na relacje!
Dlatego przyjdź i...

Bądź Szefem, który jest Mistrzem Komunikacji!


  • Czy jesteś zadowolony ze swojego kontaktu z podwładnymi (a oni z kontaktu z Tobą)?
  • Czy wiesz jakie komunikaty trafiają prosto w serce Twoich pracowników?
  • Czy potrafisz wzbudzić w nich motywację do działania?
  • Czy wiesz w jaki sposób skutecznie przekazywać im negatywne i trudne informacje?
  • Czy metody, które stosujesz sprawdzają się?


Na te oraz na wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź podczas 3-godzinnego spotkania. Dowiesz się dlaczego ważne jest budowanie indywidualnego przekazu, dopasowanego do osobowości rozmówcy. Poznasz metody efektywnego budowania swojego komunikatu, który wpłynie nie tylko na jakość przekazu, ale również na relację na linii przełożony-podwładny.

To również świetna okazja do podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi przedsiębiorcami i szefami zespołów.


Warsztaty zostały przygotowane na podstawie pojawiających się pytań i trudnych sytuacji, którym czoła stawiają nasi Klienci, a więc prawdopodobnie i Ty. Pomogliśmy już setkom firm, skorzystaj z naszego doświadczenia!


Prelekcja ta odbywa się w ramach cyklu Akademia Rozwoju Szefa - "Bądź szefem, który…". Poprowadzi je nasz Trener Biznesu - Anita Leman.


Prelegent



ANITA LEMAN

Lider Zespołu i Trener Biznesu. Specjalizuje się w dziedzinach związanych z rekrutacją pracowników, procesami sprzedaży, obsługą klienta, zarządzaniem czasem, motywacją oraz komunikacją.
Z Personią związana od czterech lat, gdzie aktywnie szkoli
i współpracuje z firmami różnych branż, m.in. z Pracodawcami Pomorza, RIGP, Decathlonem, NOV, Tegro, Global Maritime, Currendą, Ministerstwem Obrony Narodowej, Urzędem Miasta w Gdańsku, Przychodnią Morską.



Planowana agenda

9.00 - 10.15 I blok szkoleniowy

10.15 - 10.45 Przerwa networkingowa wraz z poczęstunkiem

10.45. - 12.00 II blok szkoleniowy


Spotkanie typu MUST BE!

To spotkanie typu MUST BE dla każdego Szefa Firmy czy Managera Zespołu, bo:

1. Dowiesz się jak formułować efektywny i jasny przekaz do swojego zespołu.

2. Dowiesz się jak komunikować się z pracownikami o różnym typie osobowości (a przy okazji dowiesz się jaką osobowość posiadasz Ty!)

3. Dowiesz się jak "opakować" w odpowiednie słowa krytykę i negatywną informację zwrotną.

4. Dowiesz się jak porozumiewać się językiem żyrafy i dlaczego jest on skuteczniejszy od języka szakala.

5. Zobaczysz jak prezentować swoje stanowisko, by wzbudziło oczekiwany efekt w swoim zespole.

6. Posłuchasz doświadczeń innych przedsiębiorców w zakresie budowania autorytetu wśród pracowników.


Proszę zaproś innych Szefów Firm/ Pracowników HR na nasze wydarzenie. Oni i my będziemy Ci wdzięczni !
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc z chęcią przyjmiemy do dwóch osób z danej firmy.

Partnerzy wydarzenia

Miesięcznik Benefit


Nasi uczestnicy o Akademii:

"Niecodzienne podejście do komunikacji i profesjonalizm w jednym, to słowa które charakteryzują Personie. Dziękuję za możliwość uczestnictwa w Waszych szkoleniach. Szczerze polecam współprace i do zobaczenia!"
- BARTOSZ,  WŁAŚCICIEL FIRMY POLIGRAFICZNEJ

"Doskonałość to proces… ciągle uczę się i szukam inspiracji. Dlatego wybrałam szkolenie firmy Personia. Dziękuję!"
- OLGA, PREZES W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

"Szkolenie było świetną odskocznią od codziennych obowiązków, pozwoliło na zrelaksowanie się. Jednocześnie stworzyło możliwość poszerzenia swojej wiedzy."
- PAWEŁ, PREZES ZARZĄDU W BRANŻY TECHNICZNEJ


"Bardzo dobra energia i potencjał grupy. Szkolenie poprowadzone w przyjemnej atmosferze, dobre przykłady, uśmiech i kontakt prowadzącej ze słuchaczami."
- MAGDA, SPECJALISTA HR W BRANŻY FINANSOWEJ


"Wasza otwartość i chęć dzielenia się wiedzą pozytywnie rzucała się w oczy. Prelegentka wykazała się, niełatwą do osiągnięcia, umiejętnością dostosowania do grupy i jej potrzeb. Szkolenie było profesjonalnie zorganizowane. Ponadto ogromną zaletą była atmosfera sprzyjająca nawiązywaniu relacji z Wami i innymi uczestnikami szkolenia."
- AGNIESZKA, ACCOUNT MANAGER W BRANŻY HOTELOWEJ

"Miałam przyjemność uczestniczyć w cyklu szkoleń "Bądź Szefem,który...", które zmieniły mój sposób myślenia w aspekcie zarządzania. Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez firmę PERSONIA to rewelacyjnie zainwestowany czas w rozwój kompetencji firmowych i osobistych."
- AGNIESZKA, PROJECT MANAGER W BRANŻY MEDYCZNEJ

"Bardzo dobra atmosfera i wartościowa wiedza."
- WOJCIECH, DORADCA STRATEGICZNY

"Trudno jest się nudzić na szkoleniach z firmą PERSONIA :) Pierwszy raz w swoim doświadczeniu zawodowym nie czułem upływu czasu na szkoleniu. Organizatorzy szkolenia nie tylko dbają o wysoki poziom merytoryczny spotkania, ale także o dobrą stronę organizacyjną. Dzięki elastycznemu podejściu i świetnemu kontaktowi z uczestnikami nie czuć nudy, a szereg dodatkowych atrakcji sprawia, że szkolenie odbywa się w przyjaznej i pełnej pasji atmosferze. Szczerze polecam!"
- PRZEMYSŁAW, PREZES W BRANŻY IT


Zapisując się na to wydarzenie, wyrażasz zgodę na publikację zdjęć z Twoim udziałem w kanałach społecznościowych firmy Personia oraz otrzymywanie newslettera zawierającego praktyczne wskazówki na temat prowadzenia własnego biznesu.

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Gdańsku wydarzenia Gdańsk Anita Leman

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Bądź Szefem, który jest Mistrzem Komunikacji!" jest Personia

Zobacz na mapie

Gdański Inkubator Przedsięborczości STARTER

Lęborska 3b, Gdańsk

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej