To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 290,00 zł
Poznań

Optymalny onboarding - narzędzia, metody, procesy - WROCŁAW 17-18.12.2019

Wtorek - Środa
Centrum konferencyjne WPP - Wrocławski Park Przemysłowy, 53-609 Wrocław

Executive coaching w praktyce. Dyskusyjny Klub Coachingu / Lublin

Czwartek, 17:15 - 20:15
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Regionalny Ośrodek w Lublinie, Lublin

VICI - Radzenie sobie z obiekcjami i finalizowanie sprzedaży - WROCŁAW 05-06.09.2019

 VICI -  radzenie sobie z obiekcjami i finalizowanie sprzedaży

Jedną z najważniejszych umiejętności sprzedawcy jest umiejętność pozyskania klienta i zbudowanie z nim relacji w taki sposób, który oczywiście pozwoli realizować cele biznesowe, ale przede wszystkim spowoduje, że zadowolony klient do nas wróci i będzie potrafił "oprzeć" się konkurencji. Szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą poznać umiejętności pozwalające na skuteczne finalizowanie sprzedaży oraz zbudowanie trwałej relacji z klientem.


JEŚLI CHCESZ:

  • trenować zapoznać się z zasadami budowania lojalności stałych klientów,
  • umiejętnie umiejętnie radzić sobie z obiekcjami klienta,
  • rozwinąć umiejętności budowania strategii postępowania wobec klientów,
  • rozwinąć umiejętności finalizowania sprzedaży,
  • rozwinąć umiejętności panowania nad przebiegiem rozmowy handlowej,
  • wypracować, z zastosowaniem metody Walta Disney'a, rozwiązania w zakresie zwiększania swojej konkurencyjności na rynku

... TO ZAPRASZAMY NA WARSZTAT.


Pełny program i informacja organizacyjna do pobrania TUTAJ.


TREŚCI PORUSZANE NA WARSZTACIE:

Monitoring efektów II warsztatu

Rozpoznawanie i radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami w trakcie kontaktu handlowego- w tym module dowiesz się jak różnicować obiekcje klienta i docierać do ich rzeczywistych obiekcji. Warsztat pokaże różne sposoby używania wątpliwości handlowych jako narzędzi przekonywania oraz wskaże jak radzić sobie z trudnymi pytaniami i atakami ze strony klienta.

Zasady finalizowania zakupu - ten moduł nauczy uczestników rozpoznawać sygnały o gotowości od zamówienia oraz potrzebne techniki zamykania sprzedaży np. alternatywy wyboru, ostry haczyk, drugoplanowe pytania czy arkusz bilansowy Bena Franklina.

Efektywne zakończenie spotkania - ta część warsztatu pokaże jak budować "pomost w przyszłość" w relacjach z klientem i umiejętnie podsumować spotkanie.

Metody radzenia sobie z krytyką i atakiem ze strony klientów - niezbędnymi narzędziami w pracy handlowca są reguły asertywnych reakcji na krytykę i atak, a także sposoby konstruktywnego reagowania na ocenę. W tym module dowiesz się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach "przekraczania granic" i presji ze strony klienta.

Kreatywność jako metoda poszukiwania niestandardowych rozwiązań i podejścia do klienta- moduł, w którym będziesz miał szansę poznać metodę Walta Disney'a, pozwalającą na skuteczne wypracowanie rozwiązań zwiększających i wzmacniających przewagę nad konkurencją w branży.

Podsumowanie przez każdego uczestnika własnych mocnych i słabych stron oraz wyznaczenie zadania dotyczącego wdrażania zdobytych umiejętności w codziennej pracy.

WARSZTAT POPROWADZI:

Łukasz Gabryś

Trener, coach i konsultant z 16-letnim stażem. Praktyczne doświadczenie zdobył pracując w międzynarodowym koncernie Pfizer Polska Sp. z o. o. w działach sprzedaży i szkoleń. Prowadził szkolenia z profesjonalnych umiejętności sprzedaży oraz sesje coachingowe dla przedstawicieli handlowych. Współpracował z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży i Dyrektorem Sprzedaży, monitorując wyniki i poziom umiejętności sprzedażowych handlowców.

Obecnie specjalizuje się w warsztatach z zakresu leadership oraz rozwoju kompetencji managerskich na wszystkich szczeblach zarządzania. Realizuje też projekty rozwojowe z zakresu sprzedaży, negocjacji oraz profesjonalnej obsługi klienta (m.in. opracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta). Prowadzi również zajęcia w obszarach rozwoju osobistego łącząc pracę warsztatową z sesjami coachingowymi (zarządzanie sobą w czasie, efektywna komunikacja i mediacje, asertywność, prezentacje i wystąpienia publiczne i inne).


GDZIE I KIEDY?:

05-06.09.2019 - Wrocław


ZAPRASZAMY!!!

Pełny program i informacja organizacyjna do pobrania TUTAJ.


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w 53-609 wrocław Negocjacje Sprzedaż wydarzenia 53-609 Wrocław ŁukaszGabryś szkolenie

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "VICI - Radzenie sobie z obiekcjami i finalizowanie sprzedaży - WROCŁAW 05-06.09.2019" jest TAW Polska Sp. z o.o.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej