Klient ma swoją rację i swój styl - jak zadbać o długotrwałe relacje w biznesie? Festiwal FRIS® - bilety

Jak zainteresować klienta swoją ofertą? Mówić konkretnie i rzeczowo? Postawić na parametry i technologie? A może skomplementować fuksjowy żakiet i opowiedzieć ciekawą historię o marce i jej wartościach? To zależy. Nie ma jednej uniwersalnej recepty na zdobycie klienta, bo każdy klient ma swoją rację i swój styl ;)

Chcesz się dowiedzieć jak zwiększyć swoje szanse na bycie wysłuchanym i zapamiętanym? Przejdź na wyższy poziom komunikacji. Weź udział w warsztacie, podczas którego dowiesz się:

  • Czym jest i na co wpływa indywidualny styl myślenia
  • Jakie style myślenia opisuje metodologia FRIS® i czym się różnią
  • Jak na podstawie komunikatów werbalnych i niewerbalnych rozpoznać styl myślenia swojego klienta
  • Jak unikać problemów komunikacyjnych i skutecznie porozumiewać się z osobami o różnych stylach myślenia

Co zyskasz:

  • Zrozumiesz w jaki sposób indywidualny styl myślenia wpływa na sposób porozumiewania się z innymi
  • Poznasz różnice w sposobie komunikacji pomiędzy osobami o różnych stylach myślenia
  • Nauczysz się dopasowywać komunikat do rozmówcy i znajdziesz wspólny język ze swoim klientem
  • Budując wartościowe i długotrwałe relacje z klientami zadbasz o nich i o własny biznes
  • Zwiększysz samoświadomość, lepiej zrozumiesz siebie oraz innych

Organizator: Educatornia, Partner FRIS®

Prowadząca: Izabela Borkowska

Trener, coach, edukator. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na rzecz sprzedaży, marketingu oraz szkoleń. Współpracowała z liderami rynku edukacyjnego oraz kosmetycznego w obszarze dóbr luksusowych.

Wspiera zespoły w procesach budowania komunikacji, współpracy oraz obsługi klienta. W swojej pracy trenerskiej wykorzystuje narzędzia coachingowe, metodologię FRIS® oraz Analizę Transakcyjną.

Entuzjastka ludzi i budowania dobrych relacji.

Dla kogo: pracowników działów sprzedaży, przedsiębiorców, osób zajmujących się zawodowo obsługą klienta


Miejsce: VII LO im. Julisza Słowackiego, ul.Wawelska 46, Warszawa

Data: 26.10.2019

Godz. 10:00-13:00

Cena: 40 zł

To szkolenie jest częścią 'Festiwalu FRIS® - akcji, w ramach której 25 i 26 października 2019 r. Są organizowane szkolenia FRIS® w miejscowościach na terenie całej Polski! Zaproś swoich znajomych na stronę www.fris.pl/festiwal.daj opis wydarzenia

40,00 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w 02-067 warszawa wydarzenia 02-067 Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Klient ma swoją rację i swój styl - jak zadbać o długotrwałe relacje w biznesie? Festiwal FRIS®" jest educatornia

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  FestiwalFRIS2019
26 Października 2019, 10:00 40,00 zł

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Polecamy także:

Life Balance Congress

29 Listopada - 1 Grudnia od 110,00 zł
Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

26 Października - 27 Października od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

OpenReaktor #79

13 Listopada - 13 Grudnia
ReaktorWarsaw, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej