To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

V edycja Konferencji Event Biznes

Piątek, 08:00
PTAK WARSAW EXPO, Nadarzyn

Konferencja Fitness PEI V

16 Marca, 08:00 od 139,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

III MIĘDZYNARODOWY KONGRES DIAMENTY SPRZEDAŻY - Warszawa

Jutro, 09:00 - 18:00 od 590,01 zł
HOTEL Puławska Residence, 02-801 Warszawa

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

#POLININSTAMEET

IgersPoland i Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN zapraszają na #polininstameet, czyli pierwsze w Polsce wydarzenie dedykowane igersom i fotografom mobilnym z całego kraju.



W ostatni weekend wakacji, 25 i 26 sierpnia, instagramerzy opanują Muzeum POLIN! W planach między innymi panel dyskusyjny, zwiedzanie wystaw stałej i czasowej "Obcy w domu. Wokół Marca '68" (to ostatni moment na jej zobaczenie!), fotografowanie przestrzeni muzeum autorstwa studia architektonicznego Lahdelma & Mahlamäki, a także rozmowy przy wspólnym stole ;)

Na wydarzenie zapraszamy igersów, uczestników instameetów naszych lokalnych grup igers i mobilnych fotografów z całej Polski - chcemy stworzyć przestrzeń do poznania się, dyskusji i wymiany doświadczeń!


Oficjalne hashtagi wydarzenia:

#polininstameet #igerspoland #polinmuseum

Bilety: 1 bilet = 1 dzień wydarzenia, aby wziąć udział w obu dniach, należy zarejestrować się na każdy dzień osobno. Zachęcamy do rejestracji na oba dni :) 

PROGRAM WYDARZENIA

Dzień I

12.00-14.00: panel dyskusyjny

Porozmawiajmy o fotografii, Instagramie, rzeczywistości polskich igersów, ich możliwościach i problemach. Głos oddamy m.in. Rafałowi Kułakowskiemu z @IgersWrocław, a także Adrianowi Wernerowi i Michałowi Wesowi z @IgersGdańsk.

14.00-15.00: wspólny lunch

15:00-17.00: spacer fotograficzny po POLIN

Będziemy mieć okazję do fotografowania wielokrotnie nagradzanego budynku POLIN, którego symbolika odnosi się do żydowskiej historii, a sam budynek wpisuje się w narrację muzeum, realizującego ideę "muzeum życia".

20:00: afterparty w Charlotte Menora (plac Grzybowski 2)

Po całym dniu fotografowania zachęcamy do udziału w imprezie integracyjnej w bistro Charlotte Menora ;) Na tę część wydarzenia zapraszamy również tych z Was, którzy nie będą mogli pojawić się na instameecie! Mamy okazję do spotkania i rozmowy - wykorzystajmy ją :)

Dzień II

10:30-11.30: wspólne śniadanie

11.30: spacer fotograficzny po wystawach Muzeum POLIN

W planie:

  • zwiedzanie wystawy stałej z audioprzewodnikiem,
  • zwiedzanie wystawy czasowej "Obcy w domu. Wokół Marca'68" - będzie to jedna z ostatnich okazji do zobaczenia najpopularniejszej wystawy historycznej w Polsce! Ekspozycję poświęconą wydarzeniom z Marca 68 roku do tej pory zobaczyło ponad 80 tysięcy osób!

13.30: relaks na #ŁąkaLeśmiana

Łąka Leśmiana to plenerowa instalacja inspirowana twórczością Bolesława Leśmiana, przestrzeń relaksu wypełniona kwiatami, ziołami i śpiewem ptaków. Idealna do odpoczynku po emocjonującym weekendzie ;)


WAŻNE INFORMACJE:

TERMIN WYDARZENIA: 25-26 sierpnia (sobota, niedziela)

MIEJSCE WYDARZENIA: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, ul. Anielewicza 6, Warszawa

REJESTRACJA: w trakcie. Potrwa do środy, 15 sierpnia, do 23.59

BILETY: 1 bilet = 1 dzień wydarzenia, aby wziąć udział w obu dniach, należy zarejestrować się na każdy dzień osobno. Zachęcamy do udziału w obu dniach ;) 

LICZBA MIEJSC: ograniczona. W przypadku dużego zainteresowania wydarzeniem, zaproszone zostaną jedynie wybrane osoby. Każdy z Was otrzyma maila z informacją o wyniku rejestracji w piątek, 17 sierpnia.


Liczymy na Twoją obecność! Zarejestruj się już dziś :)

PS Jeśli jeszcze do tej pory nie obserwujesz profilu @polinmuseum na Instagramie, koniecznie to zmień ;) 

Zobacz również:

kultura i sztuka kultura i sztuka w Warszawie wydarzenia Warszawa fotografia IgersPoland Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "#POLININSTAMEET" jest Muzeum POLIN

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej