To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 824,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

Sobota - Niedziela od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 390,00 zł
Aula Artis Concordia Design, Poznań

Klub Przedsiębiorczych Mam - Wrocław

Piątek, 12:00 - 14:00
Kawiarnia Pokruszone, Wrocław

SEMPRESSO #4 - Jak kupujemy? O UX i podejmowaniu decyzji w online i offline. - bilety

Już 13 grudnia zapraszamy na czwartą, ŚWIĄTECZNĄ edycję SEMPRESSO - o marketingu online dla Przedsiębiorców i Marketingowców ☕️Czeka na Was przyjazna atmosfera połączona z wiedzą, dyskusją oraz świątecznymi smakołykami 🍪🍩🎄

Kameralne spotkania przy kawie, bez podziałów, sztywnej atmosfery i barier w komunikacji. Na każdym wydarzeniu pojawiają się prelegenci, którzy dzielą się swoją wiedzą z zakresu marketingu. Pomiędzy kolejnym łykiem kawy, a pytaniami i notatkami na przygotowanych materiałach, doradzamy, pomagamy i rozmawiamy - o biznesie, o trudnościach w przedsiębiorstwach, o tym, że wiele możemy zrobić sami, bez pomocy agencji czy specjalistów.

Po raz kolejny łączymy dwie inicjatywy non-profit w jedną, słuszną sprawę! 😍


Pracujemy, żyjemy z psami i kotami, które są członkami naszych rodzin. Niestety nie wszystkie zwierzaki mają szansę na bezpieczny dom i odpowiedzialnych opiekunów, a ich los bywa bardzo, bardzo trudny....
Tym razem postanowiliśmy pomóc czworonożnym przyjaciołom, którzy są pod opieką Trzebnickiego Klubu Psa, w tym znanego nam i uwielbianego niewidomego Antka, biegającego psa, który wciąż szuka swojego domu! 🐶🐱

  1. Dzięki zapisom na SEMpresso, Trzebnicki Klub Psa zyska po 20 zł od pojedynczej rejestracji.
  2. Dla osób, które chcą wspomóc Stowarzyszenie większą kwotą, udostępniamy możliwość zakupienia biletów "Świąteczny Prezent" w cenie 50 zł  i "Świąteczny Wór Prezentów" w cenie 100 zł.

Program SEMPRESSO #4

Jak kupujemy? O UX i podejmowaniu decyzji. 

Porozmawiamy o tym, jak kupujemy i podejmujemy decyzje (również te świąteczne), zarówno od strony psychologicznej, jak i użytecznościowej.
Oprócz warsztatów pokazujących, czym kierujemy się podczas zakupów, nie zabraknie również elementów UX i narzędzi, które przydadzą się do analiz.

12:00 - START WYDARZENIA (rejestracja od 11:45)

12:10 - 13:20 - WARSZTATY - Temat już wkrótce - Aleksandra Sudnik (Content Manager i Psycholog Biznesu), Oktawian Kitala (SEO Project Manager i Psycholog Biznesu) z Fox Strategy

13:20 - 13:30 - przerwa kawowa ☕️

13:30 - 14:00Konwersja to dopiero początek. Jak zachwycać użytkowników, żeby zostali na dłużej? - Alina Prelicz-Zawadzka, Psychologist, UX Consultant, Co-founder w The Rectangles

14:00 - 14:30 - Czy wiesz co Użytkownicy robią na Twojej stronie i dlaczego nie kupują? Poznaj case i narzędzia, które usprawnią Twój proces zakupowy. - Monika Kołodziejczyk, Web Analytics & Digital Marketing Consultant, CEO w ThinkDigital

14:30 - 15:00 - Dark patterns. Ciemna strona projektowania, która zwodzi użytkowników i oszukuje klientów. - Michał Szwak, User Experience Designer w Tieto

15:00 - Zakończenie oficjalnej części wydarzenia, czas na networking lub grzańca na wrocławskim Jarmarku Świątecznym, który odbywa się tuż za drzwiami Stefy Kultury! 



Wydarzenie non-profit

Cena biletu obejmuje materiały drukowane oraz miejsce siedzące podczas wydarzenia. Wszelkie koszty związane z wydrukiem materiałów dla uczestników, wynajmem i przygotowaniem sali konferencyjnej ponosi Organizator - Fox Strategy sp. z o.o.

CAŁOŚĆ przychodu z biletów zostanie przekazana Stowarzyszeniu Trzebnicki Klub Psa w ciągu maksymalnie 7 dni od zakończenia wydarzenia (różnice wynikające z prowizji Evenea i podatków pokryje w całości, w ramach darowizny, Agencja SEO/SEM Fox Strategy sp. z o.o.)

Stowarzyszenie Trzebnicki Klub Psa z siedzibą w Trzebnicy przy ul. Spokojnej 14. 

Więcej informacji o Stowarzyszeniu: http://trzebnickiklubpsa.pl/ oraz na Facebooku Trzebnickiego Klubu Psa.

Zobacz również:

konferencje konferencje w Wrocławiu UX wydarzenia Wrocław Aleksandra Sudnik Alina Prelicz-Zawadzka Monika Kołodziejczyk Oktawian Kitala

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "SEMPRESSO #4 - Jak kupujemy? O UX i podejmowaniu decyzji w online i offline." jest FOX STRATEGY sp. z o.o.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej