REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE - Konferencja szkoleniowa Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE
Konferencja szkoleniowa Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Przyswajanie przekazów reklamowych zajmuje nam więcej czasu niż wszystkie lekcje wiedzy o społeczeństwie razem wzięte. Przekaz reklamowy zajmuje nam więcej czasu niż wizyty we wszystkich kościołach i obrządkach łącznie. Treści reklamowe - niezależnie od tego, że namawiają do zakupów - współtworzą naszą kulturę, nasze postawy, nasz świat wartości.

Kto jednak bierze za to odpowiedzialność?

W programie między innymi:

# Symbole patriotyczne i inne pułapki w reklamie
# Najczęściej skarżone przekazy reklamowe
# Regulacje prawne i Kodeks Etyki Reklamy

Efekty szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy będą:
# Wiedzieli, które zapisy prawne i pozaprawne zbiory norm regulują reklamę w Polsce
# Potrafili wskazać najczęstsze błędy popełniane w przekazach reklamowych, szczególnie w obszarze dyskryminacji i wykorzystania symboli patriotycznych, postaci i wydarzeń historycznych
# Umieli dbać o najwyższy standard reklam oraz zapobiegać wpadkom i błędom jeszcze przed publikacją przekazu reklamowego

Program konferencji: Reklama [nie]odpowiedzialna społecznie // 19 marca 2018

Strona wydarzenia

Udział bezpłatny

Zarejestruj się

Zobacz również:

konferencje konferencje w Warszawie wydarzenia Warszawa Andrzej Garapich dr Roland Zarzycki dr Xymena Bukowska Jacek Barankiewicz Konrad Drozdowski Magdalena Czaja mec. Piotr Zawadzki zbigniew gajewski

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE - Konferencja szkoleniowa Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy" jest Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
Sygnatariuszami są członkowie organizacji zrzeszonych w Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy, o ile organizacje te zastrzegły w swoich wewnętrznych regulacjach, że Kodeks Etyki Reklamy obowiązuje wszystkich ich członków, a także członkowie organizacji zrzeszonych, którzy zobowiązali się na podstawie odrębnie zgłoszonych oświadczeń woli do przestrzegania Kodeksu Etyki Reklamy Sygnatariusz Kodeksu Etyki Reklamy

Sygnatariuszami są członkowie organizacji zrzeszonych w Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy, o ile organizacje te zastrzegły w swoich wewnętrznych regulacjach, że Kodeks Etyki Reklamy obowiązuje wszystkich ich członków, a także członkowie organizacji zrzeszonych, którzy zobowiązali się na podstawie odrębnie zgłoszonych oświadczeń woli do przestrzegania Kodeksu Etyki Reklamy

19 Marca 2018, 06:00 369,00 zł
  Osoba niezwiązana z Radą Reklamy
19 Marca 2018, 06:00 615,00 zł
  Licencjobiorca znaku "Reklamuję etycznie"
19 Marca 2018, 06:00 bezpłatny
W celu potwierdzenia otrzymania akredytacji prosimy o kontakt z Biurem Rady Reklamy: biuro@radareklamy.pl Akredytacja dla przedstawicieli mediów

W celu potwierdzenia otrzymania akredytacji prosimy o kontakt z Biurem Rady Reklamy: biuro@radareklamy.pl

19 Marca 2018, 23:59 bezpłatny
Zobacz na mapie

Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, Marzyciele i Rzemieślnicy

ul. Bracka 25, Warszawa

Polecamy także:

NOWOCZESNE TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY - WARSZAWA

21 Marca, 09:00 - 18:00 od 170,00 zł
Centrum szkoleniowe BTI, Warszawa

NOWOCZESNE TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY - Kraków

2 Marca, 09:00 - 18:00 od 190,00 zł
Best Western Efekt Express Kraków, Kraków

NOWOCZESNE TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY - OLSZTYN

15 Marca, 09:00 - 18:00 od 170,00 zł
Hotel Wileński, Olsztyn

NOWOCZESNE TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY - GDAŃSK/SOPOT

16 Marca, 09:00 - 18:00 od 170,00 zł
Hotel Haffner, Sopot

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej