To wydarzenie ju偶 si臋 zako艅czy艂o:( Sprawd藕 inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 824,10 z艂
MTP Sala Ziemi, Pozna艅

Szkolenie na "Prowadz膮cego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

1 Lutego - 2 Lutego od 549,99 z艂
Strzelnica FSO, Warszawa

Kr膮g Kobiet - rozbud藕 moc kreacji Twoich pragnie艅, Wroc艂aw

Dzisiaj, 17:30 - 20:30 110,00 z艂
Nalanda, Wroc艂aw

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSI膭GNI臉膯 W SPRZEDA呕Y - POZNA艃

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 390,00 z艂
Aula Artis Concordia Design, Pozna艅

Kongres For Social Media 2020! - bilety

Po bardzo udanej edycji 2019 wracamy z kolejnym Kongresem For Social Media!

Je艣li to 馃憖Ty odpowiadasz za dzia艂ania i obecno艣膰 firmy w SM - to wydarzenie w艂a艣nie dla Ciebie.


Kiedy: 22 stycznia 2020, 9:30 - 17:00
Gdzie: Warszawa centrum, Kino Luna
www: http://forsm.pl/


Dlaczego warto 馃憤:
馃憠 Social Media w wymiarze biznesowym, powiemy jak wykorzystuj膮c konkretne i przemy艣lane 馃挱 dzia艂ania Marketingu Spo艂eczno艣ciowego prze艂o偶y膰 swoj膮 obecno艣膰 w wymierne korzy艣ci dla biznesu 馃憣.
馃憠 Jak ocenia膰 馃搳 馃攳 potencja艂 poszczeg贸lnych mo偶liwo艣ci i wykorzysta膰 go w codziennej praktyce.
馃憠To spotkanie os贸b, kt贸re w codziennej pracy 馃懆馃捇馃懇馃捇 bior膮 odpowiedzialno艣膰 za sukcesy i pora偶ki dzia艂a艅 firmy w mediach spo艂eczno艣ciowych.


W programie:

鉁 艁ukasz G艂ombicki

Temat 1: User-generated content (UGC) - jak w艂膮czy膰 i wykorzysta膰 jako sta艂y element strategii komunikacji.

鉁 Jakub B膮ka艂a

Temat 2: Facebook ads - misja optymalizacja.

Opis: Unikaj pu艂apek optymalizacyjnych i najwa偶niejsze - sprawd藕 czy Twoje dzia艂ania wp艂ywaj膮 na realn膮 sprzeda偶! Dowiedz si臋 jak wykorzysta膰 dodatkowe dane w optymalizacji kampanii i podejmowa膰 lepsze decyzje optymalizacyjne. Sprawd藕 jak poprawi膰 ROAS w swoich kampaniach. Po tej prezentacji zmienisz kilka ustawie艅 w swoich reklamach.

鉁 Piotr Kr贸l

Temat 3: Wideo marketing - praktyczne porady

Opis: Opowiem o wideo we wszystkich kana艂ach social medi贸w - jak dostosowa膰 formaty oraz form臋 wideo do r贸偶nych kana艂贸w i r贸偶nych grup odbiorc贸w. B臋dzie r贸wnie偶 o temacie live'贸w i webinar贸w jako element贸w lejka sprzeda偶owego. Opr贸cz tego podziel臋 si臋 podsumowaniem swoich do艣wiadcze艅 z 2019 roku i przedstawi臋 najskuteczniejsze taktyki wideo marketingowe. Poka偶臋 r贸wnie偶, jak wykorzysta膰 redystrybucj臋 wideo w social mediach, aby zaoszcz臋dzi膰 czas i nie traci膰 na jako艣ci.

鉁 Anna Ledwo艅-Blacha

Temat 4: Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe mo偶liwo艣ci.

Opis: Ostatnimi czasy g艂o艣no o Instagramie z powodu usuni臋cia z post贸w widocznej liczby "serduszek". Ale czy to najwa偶niejsza zmiana? W samym 2019 roku mieli艣my ponad 15 znacz膮cych aktualizacji, a Instagram stale si臋 rozwija pod k膮tem dzia艂a艅 e-commercowych. Do tego w Brazylii zapocz膮tkowa艂 testy Reels na Instagram Stories, czyli funkcji praktycznie takiej samej jak膮 daje nam Tik Tok. Jakich zmian mo偶emy jeszcze si臋 spodziewa膰 i na co postawi膰 w dzia艂aniach biznesowych? My艣l膮c o przysz艂o艣ci jednocze艣nie powinni艣my skoncentrowa膰 si臋 na tera藕niejszo艣ci i obecnych dzia艂aniach i rozwi膮zaniach w tym kanale. M贸wi si臋, 偶e Instagram, to medium dla marek z "艂adnymi zdj臋ciami", przede wszystkim z bran偶y beauty, FMCG czy HORECA. Profil powinien by膰 sp贸jny i estetyczny, a IG Stories dopracowane w ka偶dym calu, ale... czy zawsze? Podczas mojej prezentacji dowiesz si臋 jak zbudowa膰 profil aby by艂 efektywny, a nie efektowny. A przede wszystkim spe艂nia艂 swoje biznesowe cele.

鉁 Agata Pato艂a

Temat 5: AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o 艣wiecie, kt贸ry nie ko艅czy si臋 na instagramowym po艣cie!

Opis: Zwykle zamykamy si臋 ba艅kach, w kt贸rych wrzucamy merytoryczny post na Facebooka i 艂adne zdj臋cie na Instagrama - na tym ko艅cz膮 si臋 nasze dzia艂ania marketingowe. A internet to przede wszystkim nowe i ROZWIJAJ膭CE si臋 technologie, kt贸re wprowadzaj膮 reklam臋 na zupe艂nie inny poziom. B臋dzie o AR, VR, d藕wi臋kach i innych... kreatywnych formach reklamy. Ale przede wszystkim o NOWYCH TECHNOLOGIACH.

鉁 Albert Radomski

Temat 6: Analiza danych w social media, czyli co warto mierzy膰, monitorowa膰 i raportowa膰. Jak 艣wiadomie odczytywa膰 dane i na ich podstawie wyci膮ga膰 wnioski.

Opis: Jako e-commerce manager ka偶dego dnia w pracy dowiaduj臋 si臋, 偶e cho膰 dobrze jest mie膰 w艂asne zdanie, to znacznie lepiej mie膰 w艂asne zdanie oparte na twardych liczbach! Czasami po to, by upewni膰 si臋, czy moje podej艣cie do produktu lub grupy docelowej jest s艂uszne, czasami za艣 po to, by wyt艂umaczy膰 wnikliwemu klientowi z艂o偶ony lejek zakupowy. Nie ukrywam - Excel to moja pasja! Ale jestem przekonany, 偶e wi臋kszo艣膰 dzia艂a艅 w social media mo偶na prowadzi膰 w oparciu o analiz臋 podstawowych wska藕nik贸w. Podczas mojego wyst膮pienia poka偶臋, na kt贸re metryki zwraca膰 szczeg贸ln膮 uwag臋, jak unika膰 b艂臋d贸w poznawczych i wyci膮ga膰 poprawne wnioski - by Wasze kampanie stawa艂y si臋 jeszcze celniejsze!

鉁 Rafa艂 Szyma艅ski

Temat 7: Poskromi膰 algorytm Linkedin w 2020 roku. 

Opis: LinkedIn posiada wielostopniowy algorytm oceniaj膮cy tre艣ci zanim je udost臋pni dalej sieci kontakt贸w. Dzi臋ki niemu, u偶ytkownicy maj膮 otrzymywa膰 bardziej dopasowane i adekwatne do swoich zainteresowa艅 tre艣ci. Tak jak w przypadku innych SoMe, zrozumienie na czym polega algorytm LinkedIn i w jaki spos贸b ogranicza b膮d藕 wzmacnia zasi臋gi twoich tre艣ci, jest istotnym krokiem do efektywnego u偶ywania tego kana艂u do personal brandingu, social sellingu czy content marketingu. W swojej prezentacji opisze jakie zmiany zasz艂y w algorytmie w 2019 roku, co jest zapowiedziane na rok 2020 oraz jak t臋 wiedz臋 wykorzysta膰 w "hakowaniu" go aby osi膮ga膰 cele biznesowe na Twoim prywatnym i firmowym profilu.

鉁 Mateusz Nowak

Temat 8: Budowa zaanga偶owania jako jeden z filar贸w skutecznej sprzeda偶y. 

鉁 Temat 9: Jak stworzy膰 realizuj膮cy cele biznesowe i warto艣ciowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy.


鉁 鉁 BILETY:
艁ap sw贸j bilet na 鈻 http://forsm.pl/#Formularz



鉁呪渽鉁 W PAKIECIE:
鈥 Udzia艂 w ca艂odniowym Kongresie For Social Media
鈥 Materia艂y z wydarzenia w formie elektronicznej
鈥 Mo偶liwo艣膰 indywidualnych konsultacji z prelegentami
鈥 Welcome pack
鈥 Ca艂odniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce
鈥 Podczas d艂u偶szej przerwy lunch


鉂 Istnieje mo偶liwo艣膰 dokupienia materia艂u video z Kongresu.


馃憠 Zach臋camy do sprawdzenia naszej oferty szkoleniowej z r贸偶nych obszar贸w marketingu internetowego:


Wi臋cej na: http://forsm.pl/
Chcia艂by艣 wiedzie膰 jeszcze wi臋cej? Napisz 鉁 do nas: forsm@indm.pl

Skontaktuj si臋 z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Kongres For Social Media 2020!" jest in Digital Marketing Sp. z o.o.

Organizujesz wydarzenie?

Do艂膮cz do tysi臋cy polskich organizator贸w korzystaj膮cych z Evenea do sprzeda偶y bilet贸w i rejestracji uczestnik贸w.

Dowiedz si臋 wi臋cej