To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

PROSPECTING NOWEJ GENERACJI - EFEKTYWNE METODY POZYSKANIA KLIENTÓW - Kraków

Piątek, 09:00 - 18:00 od 170,00 zł
BEST WESTERN PREMIER KRAKÓW HOTEL, Kraków

PROSPECTING NOWEJ GENERACJI - EFEKTYWNE METODY POZYSKANIA KLIENTÓW - Poznań

11 Maja, 09:00 - 18:00 od 170,00 zł
Sale konferencyjne OMEGA, Poznań

WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY- BRIAN TRACY - Wrocław

6 Czerwca, 09:00 - 18:30 od 490,00 zł
Centum Kongresowe Politechniki Wrocławskiej, 50-372 Wrocław

FIWE FITNESS BUSINESS TRADE SHOW 2018

21 Września, 09:00 od 34,99 zł
EXPO XXI, Warszawa

Event marketing i skuteczna komunikacja wydarzeń

Co zyskasz?
• Nauczysz się jak tworzyć i wykorzystywać eventy w strategii marketingowej firmy
• Dowiesz się jak osiągnąć założone cele marketingowe
• Nauczysz się budowania bliskości klienta z marką firmy
• Dowiesz się jak skutecznie wypromować swoje wydarzenie
• Zyskasz umiejętność wykorzystywania potencjału event marketingu

Dla kogo?
• Dla osób chcących rozwijać swoje umiejętności eventowe
• Dla osób, które chcą wypromować organizowane wydarzenie
• Dla pracowników zajmujących się w firmie marketingiem i komunikacją marki
• Dla pracowników agencji eventowych chcących tworzyć koncepcje eventów spójne ze strategią klienta
• Dla osób chcących rozszerzyć swoją wiedzę o najnowsze narzędzia marketingowe

PROGRAM (8h)
1. Czym jest strategia marketingowa firmy i dlaczego tak ważne jest wczesne ustalenie listy narzędzi wyznaczonych do jej realizacji?
1.1. Różne definicje strategii marketingowej - wprowadzenie i dyskusja
1.2. Czynniki wpływające na określenie i realizację założonej strategii
1.3. Planowanie i zarządzanie strategiczne, jako ciągły proces obserwacji otoczenia i zasobów wewnętrznych, prowadzący do osiągania założonych celów
1.4. Zagrożenia wynikające z dążenia do osiągnięcia celu bez wyznaczonej wcześniej strategii marketingowej

2. Event marketing w strategii marketingowej firmy - budowanie bliskości z marką, dostarczenie unikalnego doświadczenia marki (brand experience)
2.1. Procesy tworzenia, rozwijania i zarządzania marką - wprowadzenie i dyskusja
2.2. Brand experience - zbiór spostrzeżeń, emocji oraz reakcji konsumentów, którzy mieli z kontakt z marką
2.3. Poznanie, doświadczanie, pojawiające się uczucia i emocje - mapa wspomnień na temat marki
2.4. Brand experience oczami marketera, dostawców/partnerów/pośredników i konsumentów - konieczność spojrzenia na markę z różnych perspektyw
2.5. Case study: Desperados
2.6. Case study: Sokołów

3. Narzędzia komunikacji offline i online
3.1. Eventy
3.2. Ambient
3.3. Media offline i online
3.4. Social media
3.5. Digital
3.6. Influencer marketing�
3.7. Omnichannel - spójne i zintegrowane kampanie będące odpowiedzią̨ na potrzeby dzisiejszego konsumenta

4. Jak z małego eventu zrobić wydarzenie o szerokim zasięgu - skuteczna promocja eventu
4.1. Ustalenie całkowitego budżetu przeznaczonego na organizację i promocję eventu
4.2. Planowanie - od czego i kiedy zacząć działania?
4.3. Określenie grupy docelowej i wybór dróg dotarcia
4.4. Opracowanie listy narzędzi do realizacji założonego celu
4.5. Realizacja krok po kroku - kosztorys, scenariusz, manual, forma raportowania itp.
4.6. Case study: Desperados

5. Live streaming 360, crowd streaming - wykorzystanie nowych możliwości w event marketingu
5.1. Specyfikacja narzędzi (co to jest, jak używać, dostępne źródła, wymogi techniczne, zagrożenia)
5.2. Planowanie i dobieranie treści - wskazówki związane z tworzeniem różnego rodzaju treści wideo
5.3. Eventy, akcje promocyjne, personal branding, Q&A, webinaria - przykłady wykorzystania nowych możliwości w event marketingu i nie tylko
5.4. Zalety Real Time Video Marketingu oraz ewentualne zagrożenia
5.5. Case study: EB

6. Planowanie i budowa platformy komunikacji oraz integracja działań
6.1. Czym jest platforma komunikacji? - wprowadzenie i dyskusja
6.2. Rola platformy komunikacji w organizowanych wydarzeniach
6.3. Formy składające się na platformę komunikacji - potencjalne drogi dotarcia do konsumenta
6.4. Jak odpowiednio dobierać elementy platformy komunikacji?
6.5. Zaplanowanie działań, rozdzielenie ról, opracowanie manuala kryzysowego
6.6. Integracja działań realizowanych w ramach wydarzenia u jednego dostawcy - zalety i zagrożenia
6.7. Case study: Orlen

7. Ciekawe i skuteczne połączenia narzędzi marketingowych
7.1. Przykłady realizacji eventowych, w których platforma komunikacji stanowiła o sukcesie wydarzenia
7.2. Rodzaje wydarzeń, w których komunikacja nie odgrywa istotnej roli
7.3. Kampanie społeczne - rola, rodzaje, projektowanie, metodyka, wdrażanie, łączenie z różnego rodzaju wydarzeniami, określanie form komunikacji, mierzenie efektywności

8. Warsztaty praktyczne w podgrupach i prezentacje prac

Zobacz również:

konferencje konferencje w Warszawie wydarzenia Warszawa szkolenia
Zobacz na mapie

Event Manager Training Group

Żurawia 22, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej