Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki. - bilety

Konferencja

Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki

21 czerwca 2017, UOKiK, Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa

Organizator:


Partnerzy konferencji:


TEMATYKA:

  • Prezentacja aktualnych i planowanych zasad regulacji prawnej rynku marketingu bezpośredniego, w tym prawa konsumenckiego i telekomunikacyjnego.
  • Prezentacja interesujących studiów przypadków prezentujących nieakceptowane prawnie i etycznie formy komunikacji z konsumentami.
  • Prezentacja dostępnych rozwiązań samoregulacyjnych w Polsce i w krajach UE
  • Prezentacja możliwości samoregulacji rynku na bazie funkcjonujących rozwiązań i oczekiwań głównych interesariuszy (regulatorzy, konsumenci, biznes)

DO KOGO KIEROWANE:

  • przedstawiciele firm wykorzystujących kanały bezpośredniego dotarcia do konsumentów w swoich działaniach marketingowych i reklamowych
  • przedstawiciele firm z branży telekomunikacyjnej i firm dostarczających inne niż telefon kanały bezpośredniego, masowego dotarcia do konsumentów
  • przedstawiciele agencji marketingowych

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM:

Rejestracja uczestników i powitalna kawa: 9.00 - 9.30

Wystąpienie 1: 09.30-10.30

  • Tytuł: Aktualne i planowane zasady regulacji prawnej rynku marketingu bezpośredniego 
  • Prowadzący: Gerard Karp, SMB / Wierzbowski Eversheds Sutherland
  • Tematyka
    • Wskazanie najważniejszych, aktualnych ram prawnych w zakresie działań direct marketingu i ochrony konsumentów (ustawa konsumencka, prawo telekomunikacyjne), a także planowanych nowych przepisów (RODO, jednolity rynek cyfrowy /single digital market).
    • Interpretacje najważniejszych przepisów dot. ochrony konsumentów i zasad komunikacji marketingowej z nimi (np. art. 172 prawa telekomunikacyjnego).
    • Prezentacja aktualnych i planowanych możliwości egzekucji prawa, potencjału kar, itp. oraz możliwych kierunków rozwoju twardej regulacji prawnej w tym obszarze.

Wystąpienie 2: 10.30 - 11.30

  • Tytuł: Komunikacja marketingowa z konsumentem - cienie i blaski
  • Prowadzący: Przedstawiciel UOKiK, Przedstawiciel dużej, międzynarodowej agencji reklamowej
  • Tematyka
    • Prezentacja, jak powinien zmienić się (zmienia się?) model komunikacji marketingowej w kontekście uczciwości i rzetelności przekazu (perspektywa wymagań prawnych oraz zasad etyki w relacjach z konsumentami).
    • Prezentacja najczęstszych nieprawidłowości w działaniach marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem telefonu.
    • Prezentacja reklam/kampanii marketingowych nie spełniających standardów prawa i etyki. "Czego nam w reklamie nie wolno?".
    • Prezentacja, jak zmienia się i dlaczego struktura komunikacji bezpośredniej z konsumentami z modelu opartego o komunikację "out", na model oparty o komunikację "in". Przykłady zmiany, która dokonała się na rozwiniętych rynkach europejskich vs aktualna sytuacja w Polsce .

Przerwa kawowa: 11.30 - 11.45

Wystąpienie 3: 11.45 - 12.45

  • Tytuł: Samoregulacja rynku reklamy i marketingu w Polsce
  • Prowadzący: Konrad Drozdowski, Dyrektor Generalny, Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy
  • Tematyka

Prezentacja funkcjonujących w Polsce rozwiązań samoregulacyjnych (w szczególności Komisja Etyki Reklamy, Kodeksy etyczne, Lista Robinsonów)

Panel dyskusyjny: 12.45 - 13.30

  • Tytuł: Czy samoregulacja jest rozwiązaniem win-win-win (regulatorzy, biznes, konsumenci)?
  • Uczestnicy
    • Jacek Barankiewicz, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB (moderator)
    • przedstawiciel UOKiK
    • Konrad Drozdowski, Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy
    • przedstawiciel biznesu - firmy wykorzystującej narzędzia reklamy i marketingu
    • przedstawiciel biznesu - firmy dostarczającej narzędzia reklamy i marketingu

Lunch: 13.30 - 14.15

Wystąpienie 4: 14.15 - 15.15

  • Tytuł: Rozwiązania samoregulacyjne stosowane w różnych krajach EU
  • Prowadzący: Mathilde Fiquet, EU Legal Affairs Manager, FEDMA (prezentacja w języku angielskim)
  • Tematyka

Prezentacja różnych rozwiązań samoregulacji i koregulacji wykorzystywanych w państwach UE.

Wystąpienie 5: 15.15 - 16.15

  • Tytuł: Jak wygrać na samoregulacji?
  • Prowadzący: Przedstawiciel dużej, międzynarodowej agencji marketingowej
  • Tematyka
    • Prezentacja, w jaki sposób stosowanie rozwiązań samoregulacyjnych może korzystnie wpływać na biznes.
    • Prezentacja success story.

od 367,77 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Zobacz również:

konferencje konferencje w Warszawie wydarzenia Warszawa komunikacja

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki." jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Uczestnictwo w konferencji / cena brutto
21 Czerwca 2017, 09:00 613,77 zł
  Członkowie SMB / cena brutto
21 Czerwca 2017, 09:00 367,77 zł

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Zobacz na mapie

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Plac Powstańców Warszawy 1, Warszawa

Polecamy także:

Marketing Online

14 Czerwca, 17:30 - 20:00
Institute of Design Kielce, Kielce

LEGAL MARKET DAY 2018 - konferencja nowoczesnych prawników

2 Marca, 10:00 - 15:00 367,77 zł
Centrum Konferencyjne Kopernik, Warszawa

X Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet "Be Open"

Środa, 08:30 - 18:00 od 170,00 zł
Centrum Konferencyjne Muranów w Muzeum Polin, Warszawa

"Uskrzydlić orła, czyli jak rozwijać młodzież zgodnie z jej talentami i motywacją wewnętrzną"

7 Lipca, 10:00 - 14:00 od 149,00 zł
Miasto Warszawa, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej