To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych

22 Listopada, 09:00 - 18:00 od 219,00 zł
 

Negocjacje w biznesie - Poznaj najskuteczniejsze techniki negocjacji biznesowych!

29 Listopada, 09:00 - 18:00
NOVOTEL WROCŁAW CITY, 53-011 Wrocław

MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ - BRIAN TRACY - Szczecin

Jutro, 09:00 od 290,00 zł
Arena Szczecin, Szczecin

Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki. - bilety

Konferencja

Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki

21 czerwca 2017, UOKiK, Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa

Organizator:


Partnerzy merytoryczni:


Partnerzy konferencji:

         


TEMATYKA:

  • Prezentacja aktualnych i planowanych zasad regulacji prawnej rynku marketingu bezpośredniego, w tym prawa konsumenckiego i telekomunikacyjnego.
  • Prezentacja interesujących studiów przypadków prezentujących nieakceptowane prawnie i etycznie formy komunikacji z konsumentami.
  • Prezentacja dostępnych rozwiązań samoregulacyjnych w Polsce i w krajach UE
  • Prezentacja możliwości samoregulacji rynku na bazie funkcjonujących rozwiązań i oczekiwań głównych interesariuszy (regulatorzy, konsumenci, biznes)

DO KOGO KIEROWANE:

  • przedstawiciele firm wykorzystujących kanały bezpośredniego dotarcia do konsumentów w swoich działaniach marketingowych i reklamowych
  • przedstawiciele firm z branży telekomunikacyjnej i firm dostarczających inne niż telefon kanały bezpośredniego, masowego dotarcia do konsumentów
  • przedstawiciele agencji marketingowych

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM:

Rejestracja uczestników i powitalna kawa: 9.00 - 9.30

Wystąpienie 1: 09.30-10.30

  • Tytuł: Aktualne i planowane zasady regulacji prawnej rynku marketingu bezpośredniego 
  • Prowadzący: Gerard Karp, SMB / Wierzbowski Eversheds Sutherland
  • Tematyka
    • Wskazanie najważniejszych, aktualnych ram prawnych w zakresie działań direct marketingu i ochrony konsumentów (ustawa konsumencka, prawo telekomunikacyjne), a także planowanych nowych przepisów (RODO, jednolity rynek cyfrowy /single digital market).
    • Interpretacje najważniejszych przepisów dot. ochrony konsumentów i zasad komunikacji marketingowej z nimi (np. art. 172 prawa telekomunikacyjnego).
    • Prezentacja aktualnych i planowanych możliwości egzekucji prawa, potencjału kar, itp. oraz możliwych kierunków rozwoju twardej regulacji prawnej w tym obszarze.

Wystąpienie 2: 10.30 - 11.15

  • Tytuł: Komunikacja marketingowa z konsumentem - cienie i blaski
  • Prowadzący: Łukasz Wroński, UOKiK
  • Tematyka
    • Prezentacja, jak powinien zmienić się (zmienia się?) model komunikacji marketingowej w kontekście uczciwości i rzetelności przekazu (perspektywa wymagań prawnych oraz zasad etyki w relacjach z konsumentami).
    • Prezentacja najczęstszych nieprawidłowości w działaniach marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem telefonu.
    • Prezentacja reklam/kampanii marketingowych nie spełniających standardów prawa i etyki. "Czego nam w reklamie nie wolno?"

Wystąpienie 3: 11.15-11.45

  • Tytuł: System personalizacji wideo - zwiększenie sprzedaży i satysfakcji klienta       
  • Prowadzący: Przedstawiciel Vintom
  • Tematyka: Vintom to kompleksowe rozwiązanie do masowej komunikacji z obecnymi klientami poprzez automatyczne generowanie spersonalizowanej komunikacji wideo.

Struktura komunikacji bezpośredniej z konsumentami z modelu opartego o komunikację "out", na model oparty o komunikację "in"


Przerwa kawowa: 11.45 - 12.15


Wystąpienie 4: 12.15 - 13.15

  • Tytuł: Samoregulacja rynku reklamy i marketingu w Polsce
  • Prowadzący: Konrad Drozdowski, Rada Reklamy
  • Tematyka

Prezentacja funkcjonujących w Polsce rozwiązań samoregulacyjnych (w szczególności Komisja Etyki Reklamy, Kodeksy etyczne, Lista Robinsonów)

Wystąpienie 5: 13.15 - 14.00

  • Tytuł: Rozwiązania samoregulacyjne stosowane w różnych krajach EU (prezentacja w języku angielskim; obecny tłumacz)
  • Prowadzący: Mathilde Fiquet, FEDMA
  • Tematyka

Prezentacja różnych rozwiązań samoregulacji i koregulacji wykorzystywanych w państwach UE.


Lunch: 14.00 - 14.45


Wystąpienie 6: 14.45 - 15.15

  • Tytuł: Case study: Od wolnoamerykanki do jasnych zasad w 4 lata - branża pożyczkowa w Polsce
  • Prowadzący: Marek Bosak, Vivus Finance
  • Tematyka
    • Prezentacja success story branży pożyczkowej

Panel dyskusyjny: 15.15 - 16.30

  • Tytuł: Czy samoregulacja jest rozwiązaniem win-win-win (regulatorzy, biznes, konsumenci)?
  • Uczestnicy
    • Jacek Barankiewicz, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB (moderator)
    • Łukasz Wroński, UOKiK
    • Konrad Drozdowski, Rada Reklamy
    • Marek Bosak, Vivus Finance

Chcesz być na bieżąco? poznać listę uczestników, umówić spotkania i nawiązać nowe relacje biznesowe?
Zachęcamy do ściągnięcia darmowej aplikacji Eventory na Twój telefon.

Zeskanuj QR kod:


lub pobierz tutaj:

Sklep Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=cc.eventory.app
AppStore: https://itunes.apple.com/pl/app/eventoryapp/id883207995?mt=8




Zobacz również:

konferencje konferencje w Warszawie wydarzenia Warszawa komunikacja

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki." jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Zobacz na mapie

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Plac Powstańców Warszawy 1, Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej