To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Business Insider Trends Festival

2 Października - 3 Października od 900,00 zł
The Koneser Square, Warsaw

OpenReaktor #76

14 Czerwca, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

WORLD SALES CONGRESS 2019 - ŁÓDŹ

Piątek, 09:00 - 17:45 390,00 zł
Hotel Holiday INN****, 90-456 Łódź

Blockchain Alliance Silesia

30 Maja, 10:00 - 18:00
Strefa Centralna, 40-032 Katowice

I love Commerce

Poznaj nowe oblicze handlu

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego nasza konferencja nie nazywa się I E-commerce, to znaczy, że… koniecznie musisz wziąć w niej udział Przegapiłeś/aś bowiem moment, kiedy e-commerce i klasyczna sprzedaż przestały być dwoma oddzielnymi światami.
Commerce, czyli z ang. handel, to nie e-handel, nie e-commerce, nie eMarketing, tylko znacznie szersze pojęcie, obejmujące handel i sprzedaż zarówno w klasycznej formie, jak i internetowej. Na konferencji I Commerce zobaczysz, jak szybko zacierają się różnice między światami online i offline.

We współczesnych realiach internetowa i klasyczna sprzedaż cały czas się przenikają - sklepy stacjonarne wchodzą do Internetu, a z kolei sklepy internetowe decydują się na otwieranie stacjonarnych placówek (lub chociaż show roomów) i tworzenie własnych linii produktów. Na I Commerce zobaczysz, jak wejść do świata offline oraz jak wejść w świat online, maksymalizując efekty dzięki synergii, robiąc to sprawnie, czyli skutecznie i ekonomicznie.

Zapraszamy Cię na największą konferencję poświęconą commerce, czyli handlowi offline i online!

To nie jest kolejna konferencja poświęcona e-commerce…
To konferencja, na której omówimy, co robić, by maksymalizować swoją sprzedaż, zarówno w kanałach online, jak i offline.
Dlaczego? Finalnie dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, liczą się wyniki.

Podczas I Commerce przyjrzymy się najnowszym trendom, a także pokażemy kierunki rozwoju dla każdego podmiotu zajmującego się handlem.

Jednym z tematów przewodnich konferencji będzie ekspansja.

Pokażemy, jak mądrze uruchomić sprzedaż zarówno na wschodnich, jak i zachodnich rynkach, jak odnaleźć się w innych niż Google systemach reklamowych, wskażemy sposoby skutecznej sprzedaży na takich platformach jak eBay czy Amazon (ale o rodzimym Allegro też nie zapomnimy), pokażemy, jak rozwijać marki własnych produktów i co robić, by słupki sprzedaży cały czas rosły.


Czego dowiesz się na naszej konferencji?

Jak wystartować i rozwijać sprzedaż na zagranicznych rynkach - zarówno zachodnich, jak i wschodnich?

Jak ,,przebić się" ze swoją ofertą na marketplace'ach (Amazon, eBay, Allegro)?

Jak rozwiązać kwestie logistyki, prowadząc handel zagraniczny?

Jak skutecznie rozwijać własną markę produktów?

Jak radzić sobie z pułapką niskiej marży przy tworzeniu własnych brandów?

Jak mądrze wejść w offline, jeśli online to już dla nas za mało?

Jak mierzyć wpływ działań offline na wyniki online?

Jak wykorzystywać automatyzację, by zwiększać poziom swojej sprzedaży?

Jakie innowacyjne narzędzia marketingowe warto koniecznie wdrożyć we własnym sklepie - nowoczesna technologia sprzyja generowaniu sprzedaży, wystarczy wiedzieć, po jakie narzędzia należy sięgnąć!

Jak dystrybuować swój produkt w tradycyjnych punktach sprzedaży?

Jak wyróżnić się, prowadząc tradycyjny sklep?

Jak połączyć dotychczasowe doświadczenia z klasycznej sprzedaży z tym, co dzieje się w Internecie?

Jak mierzyć zakupy i konwersję w modelu ZMOT / ROPO?

Jak korzystać z innych niż Googole systemów reklamowych (Yandex, Sezam, Amazon PPC…)?

Jak wykorzystać najnowsze technologie, by zwiększyć swoją sprzedaż?

Poznasz case studies z działań znanych sklepów, które przełożyły się na ich największe sukcesy sprzedażowe

A to wszystko w znanej z I Marketing formule 18-minutowych, dynamicznych prezentacji, na żywo ocenianych przez publiczność. Wynagrodzenia prelegentów zależą od ocen widzów, zatem tu nie ma miejsca na ,,słabszą formę" - każdy występujący daje z siebie wszystko i tygodniami dopracowuje prezentację na nasz event.


 


10:00 - 10:10 Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10 - 10:30 Bartosz Berliński, Maksymalizacja ROI dla e-commerce.

10:30 - 10:50 Konstantin Kanin, Social commerce w Rosji: jak sprzedawać poprzez media społecznościowe

10:50 - 11:10 Paweł Cichocki, Behavioral email marketing w commerce

11:10 - 11:30 Robert Sieńko, Przychodzi klient do sklepu w realu i co dalej? O trudnej sztuce zdobycia i utrzymania uwagi klienta w sklepie z produktami FMCG

11:30 -12:00 Przerwa kawowa

12:00 - 12:20 Cezary Lech, Dlaczego brand internetowy zaczął wydawać drukowany magazyn? Czy to się opłaca?

12:20 - 12:40 Ewa Wysocka, Przepis na udaną kampanię online z wykorzystaniem fizycznej próbki produktu.

12:40 - 13:00 Stanisław Świątkiewicz, Augmented Commerce — 5 sposobów na rozszerzenie User Flow

13:00 - 13:20 Tomasz Miler

13:20 - 13:40 Mateusz Grzywnowicz, Jak zostać najlepiej ocenianym sprzedawcą w serwisie eBay? - wymagania oraz korzyści

13:40 - 14:40 Przerwa obiadowa

14:40 - 15:00 Michał Korba, Jak odnotować w Google Analytics sprzedaż, która kończy się podpisaniem papierowej umowy, i dlaczego marketing automation jest do tego niezbędny?

15:00 - 15:20 Piotr Urbaniak

15:20 - 15:40 Damian Wiszowaty, BEST-SELLER, czyli o tym co charakteryzuje najlepszego sprzedawcę na AMAZON

15:40 - 16:00 Paweł Mielczarek, Puste dni sprzedażowe - co poprawić, by mieć więcej klientów?

16:00 - 16:30 Przerwa kawowa

16:30 - 16:50 Aleksander Waszak, Jak połączyć offline z online?

16:50 - 17:10 Ostatniego Prelegenta ogłosimy wkrótce!

17:10 - 17:30 Jakub Biel, Zakup to tylko ostatni krok. Poznaj wcześniejsze 4, które zwiększą Twoją sprzedaż.

17:30 - 17:50 Antoni Szczepaniak, Jak w handlu stacjonarnym zwiększać zyski, a nie tylko przychody?

17:50 - 18:20 Zakończenie konferencji i ogłoszenie wyników grywalizacji Prelegentów

Zobacz również:

konferencje konferencje w Poznaniu wydarzenia Poznań Aleksander Waszak Antoni Szczepaniak Bartosz Berliński Cezary Lech Damian Wiszowaty Ewa Wysocka Jakub Biel Konstantin Kanin Mateusz Grzywnowicz Michał Korba Paweł Cichocki Paweł Mielczarek Piotr Urbaniak Robert Sieńko sprzedaż Stanisław Świątkiewicz Tomasz Miler

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "I love Commerce" jest MaxROY.com Sp. z o.o.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej