Konferencja ,,Biznesowe Rewolucje'' - bilety

Biznes to przede wszystkim ludzie, to od nich w dużej mierze zależy sukces danej firmy lub organizacji. Umiejętność budowania relacji interpersonalnych jest fundamentem biznesu.

Relacje międzyludzkie, które towarzyszą nam wszędzie, są najważniejszym elementem każdego biznesowego spotkania, budują nasz wizerunek biznesowy i osobisty, wpływają na to, jak ktoś nas postrzega w świecie biznesu.

W pogoni za rozwojem firmy, za wynikami i zarabianiem pieniędzy, w drodze do sukcesu na sam szczyt - często zapominamy o tym, że najważniejszy w tym wszystkim jest drugi człowiek. Zapominamy o tym, że biznes opiera się przede wszystkim na ludziach ponieważ to ludzie tworzą biznes a nie biznes tworzy ludzi.

W wielu przedsiębiorstwach relacje międzyludzkie uważa się za drugorzędne. Stawia się na wyniki, na podwyższanie słupków, realizacje targetów, na wszystko co przynosi zysk a zapomina się o tym, że przecież ten cały zysk przynoszą ludzie, to ludzie zarządzają, sprzedają, obsługują, są wizytówką firmy. Kto nie stawia na ludzi - wcześniej czy później przegra.

Szacunek, zaufanie, empatia, komunikacja, partnerstwo, człowieczeństwo, to mocne fundamenty do budowania biznesu w oparciu o relacje międzyludzkie.

To człowiek zawsze powinien być wartością największą! 

CEL KONFERENCJI :

W tym roku organizujemy konferencję pod hasłem :

,,Człowiek w biznesie jest wartością największą''

Dobry biznes polega na tym, aby zjednywać sobie ludzi, gdy działamy razem we wzajemnym szacunku do siebie - możemy osiągnąć więcej. Często zapominamy o tym, aby działać razem. W wielu firmach zdarza się tak, że całkiem nieświadomie zapominamy o tym, jak wielką wartością jest człowiek sam w sobie. Ta konferencja pomoże nam sobie o tym przypomnieć. 


PROGRAM KONFERENCJI  :

Ramowy program konferencji :

9.00 - 13.00 Konferencja 

13.00 - 14.00 Przerwa 

14.00 - 17.00 Warsztaty - trzy grupy rotacyjnie biorą udział we wszystkich warsztatach 


Tematyka prelekcji i prowadzący : 


"Mózg w biznesie" - prelegentka Marta Gargas - Każdy z nas ma mózg i każdego dnia wykorzystuje go maksymalnie. Mózg odpowiada za nasze decyzje zakupowe, przywódcze, za nasze relacje z innymi. Prelekcja będzie prowadzona w oparciu o najnowsze badania nad mózgiem ludzkim. Dowiesz się jak wykorzystać jego potencjał i wznieść się na wyżyny trójkolorowego biznesu.

Licencjonowany Trener Structogram Polska, specjalista w zakresie finansów, absolwentka trzech kierunków studiów wyższych, a także studiów podyplomowych. Ukończyła zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie zasobami pracy, germanistykę oraz marketing i PR w internecie. Przez 10 lat pracowała w największych korporacjach w Polsce zdobywając doświadczenie w zakresie pozyskiwania klientów oraz ich obsługi, budowania relacji z klientami, sprzedaży produktów i usług, a także rekrutacji, budowania zespołów oraz motywowania pracowników. Uwielbia kontakt z ludźmi, rozmowy z klientami oraz świat relacyjnej sprzedaży. Pomogła kilku tysiącom osób w zakresie finansowym i biznesowym. Ceni sobie rozwój osobisty i świadomą naukę. Na co dzień udowadnia, że połączenie szczęśliwego życia osobistego z aktywnym życiem zawodowym jest możliwe. Prywatnie #BiznesMama trzech synów i właścicielka dwóch ogromnych psów. Każdego dnia przyświecają jej dwie maksymy "Sukces nigdy nie jest ostateczny a porażka nigdy nie jest totalna" i "Nie narzekaj, że masz pod górę, skoro idziesz na sam szczyt". Wierzy, że małymi krokami można osiągnąć duży sukces.

,, Biznes bez ofiar '' - prelegent Maciej Stępa - Maciej odpowie na pytanie : w jaki sposób prowadzić biznes szanujący ludzi i nie zapłacić za to własnym życiem. Krótko, zwięźle i na temat. UWAGA : przygotuj się na silne emocje!

"Zarobienie pierwszego miliona złotych na giełdzie nauczyło mnie, że prawdziwa satysfakcja płynie tylko z realnie wykonanej pracy. Utrata spadku nauczyła mnie pokory. Harcerstwo nauczyło mnie służby. Doświadczenia zawodowe ze świata korporacji otworzyły mi oczy na możliwości biznesu. Pięć kierunków, nie zawsze udanych, studiów nauczyło mnie szanować ludzi za to kim są, a nie za to jakie mają dyplomy. Wierzę głęboko w to, że prawdziwy lider to ktoś kto wszystkim służy. Jestem zwolennikiem tezy, że "jeśli chcesz zarabiać musisz nauczyć się dawać". Wszystkie moje dotychczasowe nauki i doświadczenia wykorzystuję prowadząc i współtworząc firmę Grupa Profit Plus S.A., a moim prawdziwym CV są przede wszystkim firmy i ludzie, którym pomogłem przetrwać i się rozwinąć."


"Współpracować, czy konkurować? Szanse i zagrożenia modelu biznesowego opartego o relacje" - prelegentka Kinga Piwowarska - Każdy chce rozwijać swoją firmę i umacniać jej pozycje na rynku nawet gdy nowe firmy powstają jak grzyby po deszczu. Jak skutecznie konkurować na rynku by dbać o relacje? W jaki sposób współpracować by nie zaszkodzić sobie oraz innym? W jaki sposób zmienić podejście do konkurencji? Zapraszamy do dyskusji.

 

Redaktor naczelna biznesowo-rozwojowego portalu Fokus na Biznes, Redaktor naczelna lifestylowego działającego od 2009 roku portalu Woman-News, Coach, Motywatorka, Ekspertka budowania autentycznej marki w mediach. Laureatka nagrody Diament Kobiecego Biznesu magazynu Law Bussines Quality w 2017 roku. Autorka książki "Kobieta pełna blasku; Jak czerpać radość z życia na przekór wszystkiemu?" oraz wielu artykułów z zakresu rozwoju osobistego i budowania marki osobistej. Od 2008 roku związana z branżą edukacyjną,

,,Zaufanie w biznesie - hit, kit czy mit'' - prelegentka Liliana Poszumska -  Liliana opowie jak to wygląda z punktu widzenia praktyka, przedsiębiorczej mamy, która od 8 lat prowadzi własną szkołę językową, a także wykonuje zawód, który zaufanie ma w nazwie, bowiem określany jest mianem zaufania publicznego, czyli biegłego sądowego tłumacza przysięgłego języka hiszpańskiego. Opowie o tym, czy możliwe są ludzkie relacje na linii szef-pracownik oparte na zaufaniu, którym na co dzień obdarzają ja klienci, a którego za nic sama by nie zawiodła. Zaufanie, ludzka twarz szefa - ciemna i jasna strona mocy. 


Zawsze marzyłam o własnej szkole języka hiszpańskiego. Wyspecjalizowanej, o wysokich standardach nauczania i atmosferze przyjaznej uczniom. O szkole z przesłaniem, z misją propagowania bogatej i nieznanej kultury krajów hiszpańskojęzycznych. O szkole oferującej pełen wachlarz usług i możliwości.
W 2011 roku założyłam Centrum Języka Hiszpańskiego La Mancha. Dwa lata później zostałam pierwszym w Gdyni tłumaczem przysięgłym języka hiszpańskiego. W 2017 roku moje kwalifikacje zostały uznane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych Hiszpanii i nadano mi tytuł tłumacza języka polskiego w Hiszpanii. Czuwam nad jakością i procesem kształcenia, wspieram lektorów w ich rozwoju, zarówno z językowego jak i pedagogicznego punktu widzenia.Moje marzenie spełnia się za każdym razem, gdy wchodzę na zajęcia z uczniami, zapraszam na spotkania promujące kulturę krajów hiszpańskojęzycznych czy organizuję wyjazd na kurs języka hiszpańskiego zagranicą.


WARSZTATY :

"Organizacja czasu pracy". - Marta Gargas

Żyjemy dziś szybko. Zewsząd jesteśmy atakowani hasłami "szybciej", "sprawniej", "lepiej". Nasz poziom stresu niebezpiecznie szybuje w górę. Ograniczamy sen, spełnianie marzeń i realizację pasji. Zapominamy o swoich potrzebach koncentrując się na tym co pilne, ale nie zawsze ważne.

Jak zorganizować efektywny dzień, tydzień, miesiąc pracy? Jak maksymalnie wykorzystać każdą z 86 400 sekund w dobie? W jaki sposób zorganizować swój czas? Dlaczego multitasking jest nieefektywny? Czy szczegółowy plan działania jest odpowiedni dla każdego? Dlaczego tak ciężko przychodzi nam realizacja zaplanowanych działań?

Tego wszystkiego dowiesz się w trakcie warsztatu "Organizacja czasu pracy" prowadzonego przez Martę Gargas - kobietę, która na efektywności działań "zjadła swoje zęby". Podzielisz swoje zadania, wyznaczysz efektywny dla CIEBIE plan działania i podejmiesz pierwsze kroki ku zorganizowanemu życiu pełnemu pasji.


,,Budowanie partnerstwa w biznesie'' - Małgorzata Zmysłowska

Podczas warsztatu wspólnie wypracujemy sobie model skutecznego budowania partnerstwa w biznesie. Pracować będziemy za pomocą bardzo przyjemnej techniki sketchnotowania ucząc się jej przy okazji od podstaw. Ten kolorowy warsztat pozwoli nam udoskonalić relacje interpersonalne. Dowiemy się jak spojrzeć na siebie oczami innych? Co możemy zyskać i dać innym budując partnerstwo biznesowe? Dlaczego warto budować partnerstwa? Jak wzajemnie się wspierać? Na te oraz inne pytania wspólnie poszukamy odpowiedzi rysując rozwiązania. Wspólnie stworzymy procedurę budowania partnerstwa w oparciu o relacje. Pracować będziemy na Bicablo, kostkach StoryCubes i kartach wartości. Poważne z dawką zabawy. 

,,Małymi krokami do udanych relacji'' - Justyna Zorn i Roman Miotke

W warsztacie "Małymi krokami do udanych relacji" skupiamy się przede wszystkim na prostych i jednocześnie łatwych do wykonania codziennie gestach, uczynkach i słowach, które powodują, że relacje w których jesteśmy stają się po prostu lepsze. Uczestnicy szkolenia wyniosą wiedzę i umiejętności do budowania coraz lepszych relacji zarówno z mężem/partnerem, dziećmi jak i z współpracownikami. W trakcie warsztatu uczestnicy poznają szereg bardzo małych kroków prowadzących do większej zmiany w życiu i otoczeniu. Uczestnicy poznają drobne rzeczy, które można łatwo wprowadzić do codzienności, dzięki którym zadowolenie i satysfakcja z relacji znacząco wzrosną. Metoda: Opierając się na filozofii Kaizen pokazujemy w jaki sposób dzień po dniu, małymi kroczkami polepszać relację z najbliższymi. W czasie warsztatu uczestnicy będą mogli nie tylko zapoznać się z teorią, ale również przećwiczyć nowo zdobytą wiedzę.

 


Konferencja ,,Biznesowe Rewolucje'' wspiera biznes odpowiedzialny społecznie!

Część dochodu ze sprzedaży biletów przeznaczona będzie na wspieranie działań statutowych Fundacji Adaptacja w Gdyni. Fundacja Adaptacja zajmuje się prowadzeniem świetlicy dla osób starszych, niepełnosprawnych, wymagających nieustannej opieki, cierpiących z powodu powikłań chorób wieku podeszłego. Zajmuje się szeroko pojętą terapią, profilaktyką, fizjoterapią oraz wspomaganiem seniorów oraz niepełnosprawnych. Fundacja prowadzi również Klub Międzypokoleniowy łączący mieszkańców w różnym wieku. Jego głównymi zadaniami są m.in kreatywne spędzanie czasu rodzin poprzez edukację w formie, zajęcia sportowe dla młodych matek, występy kulturalne,cykliczne bale.

O działaniach Fundacji przeczytać można na: http://adaptacja.info/

Pomaganie jest fajne! 

ZAPRASZAMY BARDZO SERDECZNIE! 


My też dbamy o dobre relacje w biznesie! Poznaj partnerów, którzy nam zaufali : 


   

 




od 123,00 zł

Kup bilet
  • Szybka i bezpieczna płatność elektroniczna za bilety
  • E-ticket w ciągu kilkunastu minut na Twojej skrzynce
  • Łatwy zakup, bez konieczności zakładania konta

Zobacz również:

konferencje konferencje w Gdyni wydarzenia Gdynia

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Konferencja ,,Biznesowe Rewolucje''" jest Progres Marta Gargas

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
Bilet umożliwia udział w konferencji oraz we wszystkich warsztatach. Konferencja plus warsztaty

Bilet umożliwia udział w konferencji oraz we wszystkich warsztatach.

dostępnych: 58

22 Marca 2019, 23:00 200,49 zł
Udział w konferencji Konferencja

Udział w konferencji

dostępnych: 75

22 Marca 2019, 23:00 123,00 zł
Zaprezentuj swój Biznes gościom konferencji na specjalnie przygotowanym stoisku wystawowym. Stoisko wystawowe ,,Zaprezentuj swój Biznes''

Zaprezentuj swój Biznes gościom konferencji na specjalnie przygotowanym stoisku wystawowym.

dostępnych: 10

22 Marca 2019, 23:00 215,25 zł

Ceny biletów zawierają podatek VAT. Do ceny biletu może zostać doliczona opłata transakcyjna.

Polecamy także:

V edycja Konferencji Event Biznes

Piątek, 08:00
PTAK WARSAW EXPO, Nadarzyn

III MIĘDZYNARODOWY KONGRES DIAMENTY SPRZEDAŻY - Warszawa

Jutro, 09:00 - 18:00 od 590,01 zł
HOTEL Puławska Residence, 02-801 Warszawa

Konferencja Fitness PEI V

16 Marca, 08:00 od 139,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 34,99 zł
AmberExpo, Gdańsk

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej