To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

Szkolenie na "Prowadzącego strzelanie" (LOK) - Strzelnica FSO

26 Października - 27 Października od 549,99 zł
Strzelnica FSO, Warszawa

OpenReaktor #78

Jutro, 18:00
ReaktorWarsaw, Warszawa

WORLD SALES CONGRESS 2019 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - WROCŁAW

22 Listopada, 09:00 - 17:45 od 390,00 zł
Novotel Wrocław ****, 53-332, Wrocław

Kody Kobiecości Konferencja - II edycja

Czy zdajesz sobie sprawę jak wiele sukcesów lub porażek w budowaniu relacji zależy od Twoich umiejętności komunikacyjnych?

- Na ile trafnie i precyzyjnie wyrażasz to, co faktycznie chcesz przekazać, a na ile świadomie?
- Czy potrafisz właściwie odczytywać intencje komunikatów innych osób, z którymi wchodzisz w interakcje lub trwalsze relacje?

- Czy zdarza się, że Twoje emocje zakłócają porozumienie?

- Jak układają się Twoje relacje w rodzinie, w pracy, ze znajomymi, w zespole, z szefem, z podwładnymi, z dziećmi, z klientami, dostawcami, czy odbiorcami?


➡ Co decyduje o sukcesie lub porażce w komunikacji? Jak uniknąć wzajemnych oskarżeń, pretensji, niedomówień i rozczarowań?
Na to pytanie będą odpowiadać eksperci, znawcy tematu i praktycy. Zajmiemy się komunikacją wieloaspektowo, by przeanalizować jak działa, bądź nie działa u nas w pracy, w domu, w biznesie, w związku, w relacjach z dziećmi, z szefem, z klientami, z partnerem i ...z samym sobą.
Jak zwykle będziemy was edukować, inspirować, prowokować do refleksji i działania, ale również dostarczymy mnóstwa narzędzi, wskazówek i bardzo pozytywnych emocji:)
Nie zabraknie też humoru i niespodzianek ;)

-Naucz się tworzyć jasne, spójne wypowiedzi zrozumiałe dla innych

-Zacznij asertywnie wyrażać swoje potrzeby i emocje

-Zadbaj, by otoczenie właściwie odbierało Twój przekaz

-Popraw umiejętność aktywnego i empatycznego słuchania

-Poznaj różnice w sposobach wyrażania tych samych treści przez kobiety i mężczyzn

-Naucz się jak docierać do starszego i młodszego pokolenia

-Dowiedz się jak eksponować swoją markę i tworzyć jej reputację

-Zdefiniuj cechy własnego stylu komunikacji

-Wyeliminuj to, co najbardziej przeszkadza Ci zrozumieć i wyrażać...

Zapraszamy na Konferencję Kody Kobiecości tym razem w całości o komunikacji!

▶ Poza częścią prelekcyjną pojawi się panel dyskusyjny, który poprowadzi niesamowita kobieta, a także warsztaty, podczas których będziecie mogli od razu przećwiczyć nowe wskazówki i narzędzia i wcielić się w role, jakie chwilę później odegracie w prawdziwym życiu.

Słowem - będzie się działo!

Co zyskają uczestnicy dla siebie ?

  • Poznają swoje potrzeby, talenty, ale i ograniczenia, które utrudniają podjęcie działań i postęp, nauczą się jak lepiej odczytywać sygnały płynące z własnego ciała i umysłu.
  • Odkryją znaczenie mowy ciała i moc słów, opanują dobór gestów, ale i słownictwa do kontekstu wypowiedzi.
  • Nauczą się panować nad emocjami w sytuacjach trudnych, również tych konfliktowych i drażliwych.
  • Posiądą umiejętność wyrażania potrzeb i emocji w modelu komunikacji bez przemocy.
  • Dowiedzą się jak wypracować szacunek do siebie i innych, lepiej słuchać, rozumieć komunikaty i sprawniej się porozumiewać.
  • Poznają skuteczne metody budowania zdrowych relacji w związku, rodzinie, zespole, środowisku pracy.
  • Nauczą się jak zwiększyć pewność siebie, polepszyć autoprezentację i otwarcie mierzyć się z wyzwaniami dnia codziennego oraz tymi trudniejszymi.
  • Dowiedzą się jak komunikować wartości marki, swojej usługi, bądź produktu.

Każdy kto zechce uczestniczyć w konferencji otrzyma zestaw inspirujących treści i zasób narzędzi, które w zasadniczy sposób mogą przyczynić się do polepszenia jakości życia i relacji.

NIE PRZEGAP!

Zobacz również:

konferencje konferencje w Bydgoszczy wydarzenia Bydgoszcz

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Kody Kobiecości Konferencja - II edycja" jest Telestudent Sp.z o.o.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej