To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 290,00 zł
Poznań

Mikołajkowe Weekendowe Rozwijasie (4-10)

Jutro, 12:00 - 13:30
Całkiem Fajni Terapeuci, Warszawa

Mikołajkowe Weekendowe Rozwijaki (10-18m)

Jutro, 10:00 - 11:30
Całkiem Fajni Terapeuci, Warszawa

Konkurs Power of Content Marketing Awards 2019 - zgłoszenia

   


Power of Content Marketing Awards 2019

Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000279305, z siedzibą i adresem w Warszawie, ul. Puławska 118A. Celem konkursu jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.

Szczegóły Konkursu, formularz zgłoszeniowy i regulamin znajdują się na stronie: http://contentmarketingpolska.pl/pocma/regulamin-2019/


UCZESTNICY I PROJEKTY

W konkursie mogą wziąć udział:

  • firmy, które poprzez content marketing wspierają swój biznes,
  • agencje zajmujące się tworzeniem projektów komunikacyjnych,
  • jednostki administracji państwowej,
  • przedstawicieli III sektora - organizacje pozarządowe
  • osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich, publikowanych w określonych kategoriach. Prace do konkursu mogą zgłaszać: autorzy tekstów, agencje contentowe oraz firmy, które są właścicielami danych mediów.

      !Do konkursu mogą zostać zgłoszone projekty content marketingowe: konkretne narzędzia, strategie content marketingowe oraz projekty multikanałowe, które zostały zrealizowane pomiędzy 10 marca 2018 a 11 marca 2019.  !   WAŻNE! W trosce o profesjonalizację polskiego rynku zwracamy szczególną uwagę na zgodność zgłoszonych projektów ze zdefiniowaną i wdrożoną strategią komunikacyjną/marketingową/content marketingową/sprzedażową. Dlatego niezależnie od tego, czy projekt jest zgłaszany w obszarze digital czy print Zgłaszający ma obowiązek opisać następujące elementy:
    1. cel projektu
    2. zastosowane mierniki
    3. efekt projektu
    Brak powyższych danych uniemożliwi prawidłową i obiektywną ocenę projektu przez grono jurorskie, co może oznaczać wykluczenie projektu z konkursu. 

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU - TERMINY

Pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu mija 25 lutego 2019 r. o godzinie 23:59.

Drugi termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu mija 11 marca 2019 r.* o godzinie 23:59.

*projekty zgłoszone w II terminie objęte są opłatą wyższą o 50% w stosunku do ceny początkowej (netto)

Nie ma limitu projektów zgłaszanych przez jedną organizację. Jeden projekt może być zgłoszony w kilku kategoriach, o ile spełnia jej warunki.

1) Najpierw opłać zgłoszenie na niniejszej stronie - po opłaceniu otrzymasz na podany adres e-mail potwierdzenie zapłaty.
2) Następnie wypełnij formularz (dostępny od 2 lutego!), załączając do niego potwierdzenie zapłaty
3) Wyślij na adres Stowarzyszenia materiały do projektów zgłaszanych jako print.

Szczegóły w Regulaminie


KATEGORIE

Projekty można zgłaszać w kategoriach, których wymagania projekt spełnia oraz w których, zdaniem Zgłaszającego, najlepiej będzie konkurować.

! Jeden projekt może być zgłoszony w kilku kategoriach, o ile spełnia ich wymogi. W takim przypadku każde zgłoszenie w kolejnej kategorii traktowane jest oddzielnie - każde trzeba osobno opłacić i zgłosić.

W kategoriach 1 - 19 obowiązuje podział branżowy - można zgłosić w nich projekty zarówno digital, jak i print. W tych kategoriach oceniane będzie czy i w jaki sposób wdrożenie projektu przełożyło się na konkretne wyniki firmy w postaci zwiększenia: liczby klientów/UU, ich zaangażowania, sprzedaży.

Kategorie 23 i 24 to zgłoszenia strategii - tutaj bardzo ważne jest przedstawienie kontekstu biznesowego, planu strategicznego realizacji, założonych KPI i osiągniętych wyników.

W kategoriach 25 - 42 oceniane będą konkretne narzędzia jako element często szerszych działań contentowych pod kątem odpowiedzi tworzonym narzędziem na potrzeby grupy docelowej, postawione cele biznesowe oraz w oparciu o osiągnięte wyniki w postaci zwiększenia: liczby klientów/UU, ich zaangażowania, sprzedaży.

W kategoriach 43-48 oceniane są konkretne artykuły. Jurorzy oceniają trafność języka oraz formy pod kątem celów publikacji. W tych kategoriach prace mogą zgłaszać również sami autorzy artykułów.



  1. Content marketing - motoryzacja
  2. Content marketing - finanse i ubezpieczenia
  3. Content marketing - zdrowie
  4. Content marketing - parenting
  5. Content marketing - edukacja
  6. Content marketing - uroda
  7. Content marketing - FMCG
  8. Content marketing - moda
  9. Content marketing - branża budowlana/home&garden
  10. Content marketing - nieruchomości
  11. Content marketing - rolnictwo i pokrewne
  12. Content marketing - turystyka
  13. Content marketing - handel
  14. Content marketing - galerie handlowe
  15. Content marketing - kultura i nauka
  16. Content marketing - łączność
  17. Content marketing - logistyka
  18. Content marketing - energetyka
  19. Content marketing - sport
  20. Content marketing - e-commerce
  21. Content marketing - projekt non profit*
  22. Content marketing - start-up*
  23. Strategia content marketing dla klientów
  24. Strategia content marketing dla pracowników
  25. Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
  26. Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.
  27. Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.
  28. Magazyn dla klientów B2C
  29. Magazyn dla klientów B2B
  30. Magazyn elektroniczny dla pracowników
  31. Newsletter dla pracowników
  32. Portal dla pracowników
  33. Aplikacja mobilna dla pracowników
  34. Magazyn elektroniczny dla klientów
  35. Newsletter dla klientów
  36. Portal tematyczny dla klientów
  37. Aplikacja mobilna dla klientów
  38. Komunikacja VR/AR
  39. Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt
  40. Korporacyjna komunikacja video
  41. Marketingowa komunikacja video
  42. Infografika jako narzędzie komunikacji
  43. Publikacja dla pracowników - człowiek - artykuły o ludziach w firmach
  44. Publikacja dla pracowników - firma - artykuły o firmie/produkcie/usłudze
  45. Publikacja dla pracowników - wydarzenie - relacje z firmowych eventów
  46. Publikacja dla klientów: Firma - artykuły o firmie
  47. Publikacja dla klientów: Marka - artykuły wspierające markę
  48. Publikacja (artykuł) promująca lub edukująca o content marketingu

KOSZTY ZGŁOSZENIA

Uwaga! Dla projektów non-profit, start-up (kategorie 21 i 22) oraz artykułów (kategorie 43-48) koszt zgłoszenia wynosi 100 zł/netto za każde zgłoszenia w pierwszym terminie. W drugim terminie cena wynosi 200 zł, po terminie 300 zł za jedno zgłoszenie.

Opłata za zgłoszenie pojedynczego projektu do jednej kategorii konkursowej w I terminie (do 25 lutego 2019) wynosi:


Dla członków SCMP

Dla pozostałych uczestników

Przy 1 zgłoszeniu

550 zł netto/1 zgłoszenie

650 zł netto/1 zgłoszenie

Do 5 zgłoszeń (2-5)

400 zł netto/1 zgłoszenie

500 zł netto/1 zgłoszenie

Do 10 zgłoszeń (6-10)

350 zł netto/1 zgłoszenie

450 zł netto/1 zgłoszenie

Powyżej 10 zgłoszeń

250 zł netto/1 zgłoszenie

350 zł netto/1 zgłoszenie

Opłata za zgłoszenie pojedynczego projektu do jednej kategorii konkursowej w II terminie (do 11 marca 2019) wynosi:


Dla członków SCMP

Dla pozostałych uczestników

Przy 1 zgłoszeniu

760 zł netto/ 1 zgłoszenie

910 zł netto/1 zgłoszenie

Do 5 zgłoszeń (2-5)

535 zł netto/1 zgłoszenie

685 zł netto/1 zgłoszenie

Do 10 zgłoszeń (6-10)

460 zł netto/1 zgłoszenie

610 zł netto/1 zgłoszenie

Powyżej 10 zgłoszeń

290 zł netto/1 zgłoszenie

440 zł netto/1 zgłoszenie

Opłata za zgłoszenie po terminie (w trakcie prac przygotowawczych dla jurorów między 12 a 22 marca)


Dla członków SCMP

Dla pozostałych uczestników

Przy 1 zgłoszeniu

1060 zł netto/ 1 zgłoszenie

1110 zł netto/1 zgłoszenie

Do 5 zgłoszeń (2-5)

835 zł netto/1 zgłoszenie

985 zł netto/1 zgłoszenie

Do 10 zgłoszeń (6-10)

760 zł netto/1 zgłoszenie

910 zł netto/1 zgłoszenie

Powyżej 10 zgłoszeń

590 zł netto/1 zgłoszenie

740 zł netto/1 zgłoszenie


Dla projektów non-profit, start-up (kategorie 21 i 22) oraz artykułów (kategorie 43-48) koszt zgłoszenia wynosi 100 zł/netto za każde zgłoszenia w pierwszym terminie. W drugim terminie cena wynosi 200 zł, po terminie 300 zł za jedno zgłoszenie.


OGŁOSZENIE LAUREATÓW - UROCZYSTA GALA

W drugiej turze Jury wybiera laureatów, którzy ogłoszeni zostaną podczas uroczystej Gali 29 maja 2019 r. w Centrum Naukowym Kopernik w Warszawie.

Szczegóły wydarzenia zostaną podane na stronie www.contentmarketingpolska.pl/pocma/gala oraz w mediach społecznościowych: fanpage Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Każdy zgłaszający ma zagwarantowane 1 bezpłatne wejście na Galę. Liczba wejściówek zależy od liczby zgłoszonych projektów (1 projekt = 1 wejściówka). Dodatkowe bilety na Galę można kupić on-line - link podamy wkrótce. 

Niezbędne jest wcześniejsze potwierdzenie obecności na Gali do 20 maja 2019 roku, rezerwując wejściówkę na stronie (link xxxxxx)


Zobacz również:

inne inne w Warszawie Content Content marketing Imprezy okolicznościowe Marketing internetowy Strategia marketingowa wydarzenia Warszawa

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Konkurs Power of Content Marketing Awards 2019 - zgłoszenia" jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej