To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

Life Balance Congress

OpenReaktor #79

13 Listopada - 13 Grudnia
ReaktorWarsaw, Warszawa

Peru - szlakiem gringo na własną rękę

Zobaczyć kiedyś Machu… moje wielkie marzenie, które spełniło się w maju tego roku. W Peru spędziłam dwa tygodnie. Mało - ktoś powie. Tak, bardzo mało, by odwiedzić każdy ciekawy zakątek, jednak wystarczająco, by przemierzyć tzw. szlak gringo. W podróż wybrałam się dwoma koleżankami. Na miejscu przejechałyśmy 3500 km różnymi środkami transportu, choć w zdecydowanej mierze przeważał autobus. Dwa odcinki pokonałyśmy samolotem i raz wsiadłyśmy do pociągu. Ze względów bezpieczeństwa podróżowałyśmy zawsze w dzień, a gdy na miejsce docierałyśmy późnym wieczorem, wówczas prosiłyśmy o transport z hostelu lub brałyśmy taksówkę. Cały plan został ułożony przed wyjazdem, noclegi, lokalne przejazdy oraz bilety wstępu na najważniejszą atrakcję zabukowane zostały jeszcze w Polsce. Trasa obejmowała następujące miejsca i miejscowości: Lima - Huacachina - Paracas i Islas Ballestas - Arequipa - Kanion Colca - Puno i Jezioro Titicaca - Cuzco - Ollantytambo - Aguas Calientes - Machu Picchu - Ollantytambo (ruiny Inków w Świętej Dolinie) - Cuzco - Lima.

Podczas prezentacji opowiem Wam o miejscach, które odwiedziłyśmy, podpowiem, jak taki wyjazd zorganizować na własną rękę. Dowiecie się, jak radzić sobie z soroche, czyli chorobą wysokościową, której doświadczyłam, co dobrego można zjeść w Peru i gdzie jadać, by nie przepłacić. Będzie dużo informacji praktycznych, okraszonych pięknymi zdjęciami. Zapraszam Was także na mojego bloga www.celwpodrozy.pl, gdzie już zaczęłam relację z mojej podróży.

Zobacz również:

imprezy imprezy w Warszawie wydarzenia Warszawa

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.