Wellbeing w organizacji
21 Września 2017, 10:00-15:30 (Czwartek)
Wrocławskie Centrum Kongresowe (RCTB), Wrocław Zobacz na mapie

KONFERFENCJA WELLBEING W ORGANIZACJ
Cel
Celem pierwszej we Wrocławiu konferencji "Wellbeing w organizacji" jest dostarczenie wiedzy, inspiracji, innowacyjnych i praktycznych rozwiązań związanych z dobrostanem pracowników.
Dobrze zarządzane organizacje postrzegają ludzi w organizacji holistycznie jako kapitał, a efektywne kierowanie ludźmi musi uwzględniać dbałość o stan psychofizyczny pracownika.
Dla kogo?
Konferencja przeznaczona jest dla środowisk biznesowych: zarządów firm, liderów, coachów, dyrektorów i specjalistów działów HR, CSR, specjaliści od Employer Branding, Marketingu oraz H&S ( Heath&Safety), środowiska naukowego oraz innych zainteresowanych osób.
Gość Specjalny: Prof. Andrzej Jacek Blikle
Prelegenci
Czym właściwie jest wellbeing w organizacji?
To czynnik, na który składa się kilka aspektów m.in.:
- pozytywne emocje
- dobra atmosfera w pracy
- poczucie sensu i wspólnoty
- zapewnienie pracownikom odpowiednich możliwości rozwoju
- dbanie o ich bezpieczeństwo
- brak stresu oraz dobre samopoczucie i zdrowie.
To wszystko tworzy całość, która warunkuje tzw. "dobrostan" pracowników, a w dalszej perspektywie wpływa na ich zatrzymanie w organizacji, wzrost zaangażowania, motywacji i efektywności.
Korzyści z uczestnictwa w konferencji
- dostarczenie wiedzy oraz inspiracji w zakresie wdrażania kultury wellbeing
- informacja o najnowszych trendach
- odpowiedzi na potrzeby rynku pracownika
- wymiana dobrych praktyk w zakresie zatrzymanie pracowników w organizacji, wzrost ich zaangażowania, motywacji i efektywności
- nawiązanie kontaktów biznesowych
- marketing bezpośredni
- wzmocnienie wizerunku firm dbających o dobrostan
Program
09:00 Rejestracja uczestników, poranna kawa
10:00 Otwarcie spotkania
- Centrum Pozytywnego Rozwoju
10:30 Zarządzać inaczej - turkusowa organizacja - Gość specjalny
- Prof. Andrzej Jacek Blikle
11:30 Przerwa kawowa
11:45 Zarządzanie zmianą
Małgorzata Niewińska
Senior change manager, Workplace Consultancy Change Management
Panel Eksertów: Wellbeing trend czy realna potrzeba? Kultura wellbeing'u, a przywództwo?
uczestnicy panelu:
- Prof. Andrzej Jacek Blikle - gość specjalny
- Tomasz Kryszczyński - wykładowca na studiach podyplomowych Wellbeing w organizacji (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu), praktyk Mindfulness
- Barbara Wawrzynek - wykładowca na studiach podyplomowych Wellbeing w organizacji (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu), praktyk i pasjonat zarządzania wellbeing'iem w organizacji, trener biznesu
- Magdalena Kuźma - Koordynator ds. szkoleń i rozwoju pracowników, 3M Wrocław
- Kamila Cioś - Subject Matter Expert, Policies and Shopping ( Google Poland Sp. z o.o.)
- Michał Romanowski - Director GA&HR, Sanden Manufacturing Poland Sp. z o.o.
Moderator:
dr Katarzyna Kulig-Moskwa - Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
13:30 Przerwa - Lunch
14:00 Sesja dobrych praktyk. Wellness i strategia środowiska pracy.
Małgorzata Niewińska
Senior Change Manager, Workplace Consultancy and Change Management
14.30 Sesja inspiracji - Kultura organizacyjna a wellbeing
Gabriela Ziółkowska- Coyne,
Co-Founder & Chief, Ops Talent
Trevor Coyne,
Founder & Head of Growth, Ops Talent
15.00 Szczęście w organizacji
dr. Ewa Mukoid
Coach, Mentor, dyrektor ds. edukacji i akredytacji ICE Polska, założycielka Instytutu komunikacji i rozwoju Mukoid
15.30 Zakończenie konferencji i losowanie nagród
Dodatkowo dla zainteresowanych:
15:30 - spotkanie z praktykami - wykładowcami studiów podyplomowych - "WELLBEING W ORGANIZACJI"
Prelegenci oraz uczestnicy panelu dyskusyjnego
Prelegenci:

- Prof. Andrzej Jacek Blikle
Członek Europejskiej Akademii Nauk, czł. honorowy i były prezes Polskiego Towarzystwa Informatycznego. W latach 1990-2010 prezes A. Blikle Sp. z o.o. Honorowy prezes stow. Inicjatywa Firm Rodzinnych i C. im. Adama Smitha. "Człowiek Jakości Roku 2010". Jego "Doktryna jakości" uzyskała nagrodę Najlepszy poradnik ekonomiczny w konkursie Economicus 2015 oraz nagrodę Kol. Nauk o Przedsiębiorstwie SGH Za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-15.
- Karina Kreja
Specjalistka nieruchomości komercyjnych i jedna z wiodących konsultantek Strategii Środowiska Pracy w Polsce. Dyplomowana Architekt i Uprawniona Rzeczoznawczyni Majątkowa. Karina ma prawie 15 lat doświadczenia pracy w wiodących agencjach nieruchomości. Od czterech lat prowadzi w CBRE dział Strategii Środowiska Pracy i Zarządzania Zmianą, który w tym czasie obsłużył około 60 klientów korporacyjnych CBRE.
- Małgorzata Niewińska
Executive leader i business consultant z 20 letnią praktyka zawodową w międzynarodowych organizacjach. Konsultant ds. projektów zmiany przestrzeni pracy: implementacja koncepcji inteligentnego biura, Activity based working, wdrażanie strategii rozwoju kompetencji wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w nowoczesnym miejscu pracy, kreowania środowiska wpływającego na wzrost zaangażowania, produktywności i satysfakcji, health & wellbeing, diagnoza kultury organizacyjnej, stylów pracy, określanie potencjału organizacji w zakresie wykorzystania przestrzeni jako inwestycji z oczekiwaną stopą zwrotu oraz strategicznego czynnika budującego pozycję organizacji na rynku.
- Trevor Coyne
Founder & Head of Growth, Ops Talen
- Gabriela Ziółkowska- Coyne,
Co-Founder & Chief, Ops TalentStworzyli miejsce, w którym grupa zdolnych pasjonatów urzeczywistnia pomysły, dla innych niemożliwe do realizacji. Ops Talent specjalizuje się tworzeniu nowoczesnych rozwiązań w branży IT oraz szeroko pojętej obsłudze klienta. Firma bazuje na najnowszych technologiach, tworzy głównie projekty dla klientów zagranicznych ; firm startapowych, jak i z sektora finansów, czy też medycznego. Kultura organizacyjna Ops Talent oparta jest na 5 wartościach: Be helpful, be happy, be honest, be humble and be health.
- Ewa Mukoid
Coach i mentor, doktor nauk humanistycznych, filozof i przedsiębiorca, zawodowo zajmuje się szczęściem i mądrością. Korzysta z najnowszych odkryć neuronaukowych oraz własnej bogatej praktyki zawodowej i doświadczeń aktywnego intensywnego życia.
Autorka książek m.in. Filozofia zła, Wodnik. Adagio, Folia Melancholia… oraz podręczników dla studentów coachingu. W niedawno wydanej Książce dla Ciebie przeprowadza czytelnika przez kompletny proces zmiany i realizacji celu.
Od 2007 r. prowadzi Instytut Komunikacji i Rozwoju Mukoid.
Pracuje z osobami i organizacjami, którym pomaga poprzez komunikację rozwijać efektywność i kreatywność, osiągać satysfakcję z działania.
Praktykuje coaching jako filozofię sensownego życia i sztukę szczęścia.
Panel Dyskusyjny:

- Prof. Andrzej Jacek Blikle
Członek Europejskiej Akademii Nauk, czł. honorowy i były prezes Polskiego Towarzystwa Informatycznego. W latach 1990-2010 prezes A. Blikle Sp. z o.o. Honorowy prezes stow. Inicjatywa Firm Rodzinnych i C. im. Adama Smitha. "Człowiek Jakości Roku 2010". Jego "Doktryna jakości" uzyskała nagrodę Najlepszy poradnik ekonomiczny w konkursie Economicus 2015 oraz nagrodę Kol. Nauk o Przedsiębiorstwie SGH Za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-15.
- Tomasz Kryszczyński
Psycholog, trener, nauczyciel mindfulness w programach MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) i MBCT (Mindfulness Based Cognitive Therapy) certyfikowany przez The Institute for Mindfulness - Based Approaches z siedzibą w Bedburgu. Należy do pierwszej grupy certyfikowanych nauczycieli MBSR w Polsce i jednym z kilku certyfikowanych nauczycieli MBCT - programu ukierunkowanego na profilaktykę nawrotów depresji, w naszym kraju. Autor wielu autorskich programów szkoleniowych. Praktyk z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem pracy z grupami.oświadczenia dotyczące narzędzi stosowanych w MBSR i MBCT zdobywał w ciągu wielu lat własnej praktyki w Polsce, USA, Wielkiej Brytanii oraz Tajlandii.
- Barbara Wawrzynek
Praktyk i pasjonat wdrażania oraz zarządzania wellbeingiem w środowisku biznesowym. Od lat buduje świadomość liderów oraz HR w kreowaniu kultury wellbeing na poziomie indywidualnym, zespołowym oraz organizacyjnym. Doświadczony konsultant zewnętrzny ds. corporate wellness dla firm. Posiada na swoim koncie 10-letnie doświadczenie jako EMEA trener biznesu oraz konsultant w zakresie: wellbeing, zaangażowanie, przywództwo, skuteczna komunikacja, myślenie strategiczne, modelowanie zachowań/kreowanie nawyków oraz employee experience. Na swojej ścieżce zawodowej odpowiedzialna za budowanie i zarządzanie strategią rozwojową dla 500+ organizacji w sektorze SSC oraz zarządzanie projektami zaangażowania oraz budowania kompetencji liderskich w Europie.
- Kamila Cioś
Zawodowo: po kilku latach spędzonych w Warszawie w branży szkoleniowej, gdzie odpowiadała za marketing i sprzedaż, wróciła do pięknego Wrocławia.
W Google pracuje od 9 lat - zaczynała od wsparcia klienta MSP krajów niemieckojęzycznych, pracowała nad różnymi projektami (m.in. związanymi z procesami wewnętrznymi i produktem, outsourcing'iem).
Aktualnie prowadzi globalny zespół specjalistów ds. polityk reklamy online AdWords i Shopping (systemy reklamy online Google).
Miłośniczka szkoleń i dzielenia się wiedzą, prowadzi szkolenia produktowe oraz z umiejętności miękkich. Bakcyla aktywnego wolontariusza złapała w szkole średniej i tak już zostało, aktualnie jest jedną z leaderek "WrOpenUp" - projektu skupionego wokół tematu diversity i promowania tego, jak wartościowa jest różnorodność.
Prywatnie uwielbia tworzyć ceramikę, podróżować, pić chai latte.
- Michał Romanowski
Dyrektor ds. Personalnych i Administracyjnych w Sanden Manufacturing Poland Sp. z o. o. w Polkowicach, absolwent AGH oraz studiów MBA w zakresie zarządzania i marketingu na AE we Wrocławiu.
Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe na stanowisku dyrektora zarządzającego. Od 11 lat związany z HR w przemyśle motoryzacyjnym. W Sanden Manufacturing Poland odpowiada za tworzenie i wdrażanie polityki personalnej oraz zarządzanie relacjami i negocjacje ze związkami zawodowymi.
W ramach Europejskiej Dywizji Automotive Sanden współpracuje przy tworzeniu i wdrażaniu europejskiej średnioterminowej strategii HR oraz koordynuje wdrażanie zrównoważonego modelu zarządzania wg EFQM (European Fundation Quality Management).
Chcielibyśmy poinformować, że uczestnicząc w naszej konferencji mogą Państwo jednocześnie oprócz uzyskania najnowszej wiedzy i kontaktów ze znakomitymi praktykami wesprzeć dzieło powstania ośrodka leczenia dzieci i młodzieży od uzależnień w tym miedzy innymi od Internetu, gier komputerowych, telefonów, alkoholu czy substancji psychoaktywnych.
Jako organizatorzy postanowiliśmy, że dochód z konferencji przeznaczony zostanie na powstanie tego ośrodka.
Jak również tego stricte związanego z Wellbeing: https://www.facebook.com/Wellbeingworganizacji/
Partner wspierający
Patron medialny
Sponsorzy
Fundatorzy nagród
Podziękowania
Miejsce
ul. Wystawowa 1, Wrocław
Termin
Dodaj do kalendarzaOrganizator
Centrum Pozytywnego Rozwoju sp. z o. o.
ul. Leszczyńskiego 4 lok. 2950 - 078 Wrocław
Telefon: 500 181 151