To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.

  Tworzenie opowieści leży w naszej naturze

Historie towarzyszą ludzkości od zawsze. To najważniejsza forma naszej komunikacji. I wszyscy potrafimy je opowiadać.
Jednak pewne historie mocniej angażują nasze emocje, a innych słuchamy obojętnie. Dlaczego?
Co sprawia, że z pewnymi bohaterami od razu się utożsamiamy i z przejęciem śledzimy ich losy tak, jakbyśmy to byli my sami?
Co ogóle łączy wszystkie najlepsze opowieści i sprawia, że ich odbiorcy od pierwszych chwil zostają przez nie wręcz pochłonięci?

Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi podczas kolejnych e-warsztatów pt. Storytelling - siła opowieści, które odbędą się 06 września 2019 (piątek).

  Co jest wyzwaniem w tworzeniu dobrej historii?

Uczestnicy zapisujący się na warsztaty storytellingu Heuristica zgłaszają zazwyczaj podobne kwestie związane z tworzeniem angażujących opowieści. Być może także dla Ciebie wyzwanie stanowi jeden z poniższych obszarów:

  • Jak znaleźć temat na historię, pomysł który zainteresuje i poruszy odbiorców?
  • Jak skonstruować jakiś "haczyk" na uwagę odbiorców?
  • Jak połączyć tematykę lub produkt postrzegane zazwyczaj jako "nudne" z tworzeniem z ciekawych historii?
  • W jaki sposób trafnie i szybko dobierać materiał do historii, lepiej organizować i segregować treści?
  • Jak znaleźć prosty sposób na budowanie barwnych, wciągających opowieści?
  • W jaki sposób tworzyć spójny i jasny ciąg wydarzeń bez nadmiaru dygresji i zbędnych treści?
  • Jak tworzyć zaufania i akceptację odbiorców przy wykorzystaniu historii?
  • W jak sposób radzić sobie z tremą i stresem w trakcie opowiadania?

I właśnie takie kwestie będą tematem naszych zajęć.
Znajdziesz tu również okazję by przećwiczyć i utrwalać na bieżąco zdobywaną wiedzę w trakcie zadań praktycznych.
Tworzenie i opowiadania historii w bezpiecznych warunkach warsztatowych pozwoli Ci uzyskać informację zwrotną na temat najsilniejszych atutów Twojego indywidualnego stylu storytellingowego. Styl taki warto sobie uświadomić i doskonalić, ponieważ może Ci się przydać w wielu sytuacjach.

Uczestnicy warsztatów wskazują, że korzystają później ze zdobytej wiedzy i umiejętności przy okazji:

  • spotkań z klientami biznesowymi,
  • tworzenia skutecznych ofert handlowych,
  • wystąpień publicznych, prelekcji, wykładów,
  • prezentacji specyficznych danych (wyniki badań, technologia, raporty tematyczne),
  • pracy twórczej (pisanie książek, felietonów, tworzenie fotoreportaży).

  Dla kogo przeznaczone są warsztaty storytellingu?

Z warsztatów największą korzyść wyniosą osoby, które:

  • zajmują się marketingiem i zarządzeniem marką (także marką osobistą),
  • tworzą komunikację sprzedażową lub prezentacje ofertowe dla swoich klientów,
  • poruszają trudne tematy w pracy z klientami / pacjentami (psychoterapeuci, lekarze, coachowie)
  • opracowują lub/i wygłaszają przemówienia publiczne,
  • zajmują się pracą twórczą (copywriting, literatura, scenopisarstwo),
  • oraz każdy, kto chce lepiej i pełniej zrozumieć, w jaki sposób tworzyć pełne emocji, angażujące historie.

  Jakie korzyści odniesiesz dzięki tym warsztatom?

  • dowiesz się dlaczego nasz mózg kocha opowieści i jakie są psychologiczne podstawy oraz uwarunkowania storytellingu,
  • będziesz wiedzieć jak tworzyć strukturę angażującej opowieści,
  • dowiesz się jak konstruować kluczowe figury w opowieści i zapewnić psychologiczną wiarygodność postaciom występujących w historii,
  • poznasz sprawdzone modele angażującej "opowieści idealnej",
  • dowiesz się jaka jest rola emocji i motywu transformacji w strukturze historii i budowaniu jej dramaturgii,
  • i co najważniejsze: będziesz mieć okazję samodzielnie stworzyć własną opowieść w oparciu o sprawdzony model narracyjny.

  Co obejmuje program warsztatów?

  • po co nam opowieści i historie? - rola i funkcje opowieści w kulturze, komunikacji społecznej, w biznesie i w działaniach marketingowych,
  • storytelling i komunikacja - w jaki sposób struktury narracyjne służą skutecznej komunikacji,
  • psychologia narracji - dlaczego ulegamy opowieściom,
  • cechy angażującej opowieści - elementy składowe i jednostki strukturalne historii,
  • archetypy jako narzędzie ułatwiające tworzenie wyrazistych bohaterów,
  • modele konstruowania opowieści (struktury sprawdzone przez najlepszych scenarzystów filmowych),
  • rola emocji i motywu transformacji w strukturze historii,
  • podręczny zestaw zasad i reguł skutecznego storytellingu.

KLIKNIJ TU i sprawdź opinie na temat poprzednich warsztatów Heuristica na temat storytellingu.

  Ile wynosi Twoja inwestycja w wiedzę i praktyczne umiejętności?

  • 450 zł netto (+23% VAT). W zakresie takiej inwestycji otrzymujesz:
    • udział w warsztatach
    • dostęp do biblioteki materiałów na platformie MojTrener.edu.pl (prezentacja, biblioteka artykułów, literatura, ćwiczenia dodatkowe)
    • imienny certyfikat
    • Indywidualny zestaw praktycznych narzędzi do storytellingu: "Karty Opowieści" [zobacz pełny opis narzędzia]

Szczegóły nt. rejestracji i opłat w zakładce "Warunki uczestnictwa".

Warsztaty w formule jednodniowej (8 godz. zegarowych w tym 30 min. przerwa ok. 13.00 + krótkie przerwy kawowe).

Kiedy: 06 września 2019

Godziny: 9.00 - 17.00.

Maksymalna liczba uczestników: 12 osób.

Miejsce: Lublin, ul. Czeremchowa 53 (Lubelski Ośrodek Psychodynamiczny)

Prowadzący: Marek Staniszewski [zob. zakładka PROWADZĄCY i profil na LinkedIn]

KONTAKT: [email protected]

Zobacz również:

szkolenia Marketing Storytelling Warsztaty wydarzenia Lublin