SPEAK IN_UX Data Driven Design 101 / Paulina Walkowiak
31 Października 2019, 09:00 (Czwartek)

Analizowanie samych wskażników z Google Analytics nie pomoże Ci zbudowac silnej marki. Co zatem zrobić, żeby klienci coraz chętniej wybierali Twoje rozwiązanie? Do czego powinniśmy dążyć? Co to są quick winy i insighty? Opowiem czym jest dzisiaj analityka produktowa, jak dane analizują duże marki i jak Ty możesz przełożyć ich sposoby na swój produkt tak, żeby zbudować mocną przewagę konkurencyjną.
W trakcie 5 godzin warsztatu dowiesz się jak myśleć jak data scientist, jak ułożyć proces analizy danych, od czego zacząć analizę u siebie w projekcie, które dane mają znaczenie i dlaczego.
Czas trwania warsztatów: 5 godzin
Paulina Walkowiak
CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz. Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów. Prowadzi warsztaty komercyjne, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Miejsce
Al.Zwycięstwa, 96/98, Gdynia