To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  DO 13 LUTEGO 2015

dostępnych: 11

już niedostępne 369,00 zł -
  OD 14 LUTEGO 2015

dostępnych: 12

już niedostępne 430,50 zł -
  • Pracujesz jako manager i chcesz poprawić efektywność swoją i swojego zespołu?
  • Zależy Ci na podniesieniu kompetencji przywódczych?
  • Chcesz, by Twój zespół był zmotywowany i pracował z zaangażowaniem?
  • Chcesz być prawdziwym przywódcą, a nie tylko managerem?
  • Czujesz, że potrzebujesz jeszcze skuteczniej komunikować się w sytuacjach trudnych i konfliktowych?
  • Jako specjalista marzysz o awansie na stanowisko kierownicze i zyskaniu przewagi nad konkurentami?
  • Chcesz zwiększyć swoje szanse na awans i objąć stanowisko kierownicze z poczuciem, że wiesz, co robić i panujesz nad sytuacją?
  • Szukasz inspiracji dla własnego rozwoju w obszarze przywództwa i skutecznego kierowania ludźmi?

Jeśli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałeś/aś "TAK" - to szkolenie jest dla Ciebie.

Celem szkolenia jest podniesienie poziomu kompetencji osób pracujących na stanowiskach kierowniczych lub przygotowanie ich do skutecznego i odpowiedzialnego pełnienia tych funkcji. 

Cena przestaje być barierą nie do pokonania!

Dzięki współpracy Smile sp. z o.o. z Fundacją "Wiedza i Przedsiębiorczość", intensywne dwudniowe szkolenie możesz kupić już od 369 zł (decyduje termin zakupu - maksymalna cena 430,50).

W czasie szkolenia Uczestnicy rozwiązują realne, konkretne problemy biznesowe z obszaru przywództwa i kierowania zespołem. Intensywne dwudniowe warsztaty to przede wszystkim ćwiczenia praktyczne i analiza typowych i specyficznych sytuacji biznesowych zaczerpniętych z doświadczeń Uczestników - minimum treści przekazywanych w postaci wykładów. W pracy z grupą obowiązuje zasada: "Nie mówmy o tym - zróbmy to". 

Pracujemy w grupach do 12 osób.

Cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały szkoleniowe, poczęstunek w czasie przerw. Cena nie obejmuje lunchu.

W programie:

  • Wprowadzenie do kierowania zespołem i przywództwa
  • Przywództwo - teoria a codzienna praktyka.
  • Rozpoznawanie własnego stylu przywództwa.
  • Przejmowanie przywództwa.
  • Diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem.
  • Rola i zadania kierownika, rola i zadania przywódcy.
  • Organizacja pracy - zarządzanie sobą i pracownikami.
  • Określanie celów i wyznaczanie zadań.
  • Zarządzanie poprzez zadania.
  • Zarządzanie poprzez cele.
  • Skuteczna komunikacja jako narzędzie w kierowaniu zespołem.
  • Informacja zwrotna- sposoby jej udzielania, konstruktywna krytyka.
  • Motywowanie pracowników i budowanie zaangażowania.
  • Podejmowanie decyzji w codziennej pracy managera.
  • Strategie podejmowania trafnych decyzji.
  • Skuteczne delegowanie zadań.
  • Kontrola, która motywuje.
  • Sytuacje trudne i konfliktowe, autodiagnoza własnego stylu rozwiązywania konfliktów.
  • Sposoby radzenia sobie ze stresem.
  • Prowadzenie efektywnych zebrań.
  • Metody budowania autorytetu przywódcy. 


Szkolenie prowadzi: Ewa J. Wytrążek

Doświadczony doradca biznesowy, niezależny konsultant i trener. Inicjatorka, współzałożycielka i prezes zarządu Fundacji "Wiedza i Przedsiębiorczość". Jest praktykiem zarządzania, specjalistą w zakresie podnoszenia efektywności zespołów i budowania zaangażowania pracowników, komunikacji interpersonalnej i marketingowej oraz PR, zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Realizowała też projekty związane z opracowywaniem matryc i macierzy kompetencyjnych, wsparciem procesów sprzedaży, rekrutacją i selekcją pracowników. Szkoliła kadrę kierowniczą i pracowników średniego szczebla. Realizowała cykliczne indywidualne konsultacje dla kadry kierowniczej. Dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem także ze studentami, prowadząc zajęcia w WWSH w Warszawie. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego (program MBA) i Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła też Akademię Sprzedaży Brian Tracy Int. oraz London School of Public Relations. Współautorka książek: "Skuteczna sprzedaż" (C.H. Beck, 2005), "Metody wspierania procesu sprzedaży" (C.H. Beck, 2008).

Z jej szkoleń korzystali pracownicy takich firm jak (w porządku alfabetycznym):Airport Cleaning Service, ASPLEX, CASTORAMA Polska, CETCO Poland, Hydro-Vacuum S.A., IMS Sofa, JOHNSON & JOHNSON Poland, Kabel-Technik Polska, Masterpress, Mercor S.A., New Yorcer Polska, PGB Serwis Warszawa, PGE Energia Natury, PPC Machela, Przewozy Regionalne, SymPhar, Testronic. Szkoliła też pracowników firm związanych z bankowością, finansami i rynkiem ubezpieczeń: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., Centralny Dom Maklerski Pekao S.A., Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku, Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie S.A., PSA Finance Polska, SIMENS Finance, Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., pracowników firm z branży motoryzacyjnej i transportowej: Auto Podlasie Corpocars Management, Spedycja i Transport Samochodowy "Intrans" , TOYOTA Logistics Services Poland. Z jej szkoleń korzystali także pracownicy takich instytucji jak: ARiMR, CBA, Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie, Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieluniu, Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu.

Zobacz również:

szkolenia Kierowanie zespołem Komunikacja Przywództwo Zarządzanie zespołem wydarzenia Warszawa