Różne style myślenia a skuteczna komunikacja w biznesie - Festiwal FRIS®
26 Października 2019, 09:30-12:00 (Sobota)
Dobra komunikacja jest kluczem do powodzenia w biznesie. Jej skuteczność w dużym stopniu decyduje o tym, jak jesteś postrzegany przez współpracowników, szefów i klientów.
Czy zauważyłeś, że czasem trudno jest Ci nadążyć za klientem który chce jak najszybciej "dojść do brzegu" nie słuchając Twoich szczegółowych analiz?
A może masz całkiem inaczej - gdy Ty jesteś już na etapie działania Twoi współpracownicy wciąż zadają dziesiątki szczegółowych pytań o cel, proces, kierunek….
A może jesteś osobą, która ma mnóstwo doskonałych pomysłów i problem ze zrozumieniem ze strony szefów i współpracowników, którzy oczekują od Ciebie analitycznej pracy nad jednym idealnie wypracowanym rozwiązaniem.
A może nic tak Cię nie drażni jak pytania o wstępne konkluzje, gdy Ty jeszcze wciąż analizujesz temat.
Ten warsztat jest dla Ciebie jeżeli:
- zauważyłeś, że takie sytuacje mają wpływ na Twoje relacje, Twoją satysfakcję z pracy lub Twoje powodzenie w biznesie i chciałbyś to zmienić.
- chciałbyś wiedzieć, jak sobie lepiej poradzić z wyzwaniem skutecznej komunikacji w relacjach ze współpracownikami, zespołem, szefem lub klientem.
- chciałbyś być bardziej skutecznym w komunikacji biznesowej.
- zadajesz sobie czasem pytanie, co daje większą szansę na skuteczną komunikację w biznesie.
Jeżeli:
- zarządzasz zespołem lub jesteś członkiem zespołu i oczekuje się od Ciebie współpracy w ramach hasła "team work".
- pracujesz w tzw. usługach konsultacyjno-doradczych lub jesteś prawnikiem i Twoje dobre zrozumienie klienta i Ciebie przez klienta jest niezbędne w Twojej pracy.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Udział w warsztatach pozwoli Ci:
- wstępnie zdiagnozować Twój styl myślenia i znaleźć odpowiedź na pytanie, jakie są jego mocne strony i gdzie kryją się "długie ogony", które mogą Ci utrudniać skuteczną komunikację.
- ustalić jak najlepiej wykorzystać mocne strony Twojego stylu myślenia dla zwiększenia skuteczności komunikacji.
- uczulić, na co zwracać uwagę w komunikacji z osobami reprezentującymi inny styl myślenia albo reprezentującymi taki sam jak Twój styl myślenia.
- zastanowić się nad mocnymi stronami Twojego zespołu i na co powinieneś zwrócić większą uwagę jako jego szef.
- zdiagnozować co wnosisz do zespołu lub Twoich relacji biznesowych.
To szkolenie jest częścią "Festiwalu FRIS®" - akcji, w ramach której 25 i 26 października 2019 r. są organizowane szkolenia FRIS® w miejscowościach na terenie całej Polski! Zaproś swoich znajomych na stronę: www.fris.pl/festiwal
Warsztaty poprowadzą:
Małgorzata Chruściak - adwokat, praktykujący mentor i aspirujący coach, prawnik z ponad 20 letnim doświadczeniem w pracy w renomowanych międzynarodowych kancelariach, certyfikowany trener FRIS®. Małgorzata ma duże praktyczne doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem oraz przeprowadzaniu zespołu przez zmianę. Jest bardzo dumna z tego, co usłyszała ostatnio od jednego ze współpracowników - "Jesteś takim doświadczonym prawnikiem a tak łatwo jest się z tobą dogadać" | ||
Ewa Szumlak - trener biznesu i rozwoju osobistego, coach kariery, certyfikowany trener FRIS®, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu własną firmą. Na szkoleniach i spotkaniach pomaga osobom uwierzyć w siebie, odkrywać mocne strony i talenty. Motywuje, inspiruje do działania i spełniania marzeń, wskazuje zasady budowy własnego biznesu, wspiera w obszarze rozwoju kariery. Jest także pasjonatką myślenia wizualnego, uczy sketchnotingu, czyli robienia rysunkowych notatek i flipów. Jej siłą jest wrodzony optymizm, entuzjazm, pozytywna energia i radość z życia, wg metodologii FRIS® w stylu myślenia jest Partnerem, a w stylu działania Działaczem. Jej celem i mottem życiowym są słowa Mae West "Żyje się tylko raz, ale jeśli żyje się dobrze, to ten raz wystarczy…" |
Jeśli potrzebujesz jakichkolwiek dodatkowych informacji, zadzwoń pod numer 666 350 718 lub wyślij mail na adres [email protected] - odpowiemy chętnie na wszystkie pytania.
Fanpage: https://www.facebook.com/alekariera
Miejsce
ul.Śniadeckich 17, Warszawa