Service design, czyli jak projektować usługi w oparciu o doświadczenia użytkowników
22 Listopada 2016, 18:00-19:30 (Wtorek)

Kiedy: 22 listopada (wtorek), godz. 17:30-19:00
Gdzie: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, budynek III, sala E
W obrębie user experience istnieje już kilka różnych specjalności. Wśród zawodów typu projektant UX czy badacz UX, pojawia się także service designer, czyli inaczej bardziej swojsko brzmiący projektant usług. Zapraszamy Was na spotkanie, na którym dowiecie się, na czym polega projektowanie usług i jak dobrze zaprojektować swoje usługi .
Dla kogo?
Zapraszamy na spotkanie wszystkich, którzy chcieliby zdobyć lub uporządkować wiedzę o projektowaniu usług. Jeśli chciałbyś/-abyś dowiedzieć się, w jaki sposób ulepszyć Twoją usługę, Twoja obecność jest obowiązkowa :).
Czego się dowiesz?
Podczas spotkania uzyskasz odpowiedź na pytanie, z jakich narzędzi warto korzystać w pierwszej kolejności. Poznasz dokładniej kilka z nich (m.in. customer journey czy service blueprint). Poznasz przykłady zastosowania podejścia projektowania usług z rynku zagranicznego i polskiego.
Dlaczego warto?
Zyskasz pogląd na to, jak wygląda projektowanie usług w praktyce i to, od czego zależy kolejność stosowanych narzędzi. Mamy nadzieję, że ta wiedza przełoży się później na zastosowanie i korzyści dla Ciebie.
Prowadząca
Agnieszka Mróz - Projektantka usług w Logisfera Nova. Wykorzystując metodologię service design oraz design thinking przeprowadziła procesy projektowe zarówno dla firm, jak i instytucji publicznych. W ciągu ostatnich kilku lat animowała kilkadziesiąt warsztatów i szkoleń (w tym międzynarodowych) dot. kreatywności, projektowania usług, design thinking oraz edukacji pozaformalnej.
Prelekcja odbywa się w ramach cyklu Strefa UX - wykładów i warsztatów poruszających tematykę user experience, projektowania i użyteczności.
Miejsce
Al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia