To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Early Birds
już niedostępne 59,00 zł -
  Standard
już niedostępne 79,00 zł -
  Last Minute
już niedostępne 99,00 zł -

Zapraszamy do udziału w cyklicznych spotkaniach networkingowych Absolwentów Sandlera. Gościem specjalnym kwietniowego spotkania jest Marcin Sokołowski, który wygłosi prelekcje pt. " Jak zbudować relacje w "digitalu" i nawiązać współpracę w "realu". Wszystko, co chciałeś wiedzieć o Social Selling, ale bałeś się zapytać..."

Podobno już dziś 90 proc. najlepiej zarabiających sprzedawców w ramach swojej strategii sprzedaży aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Nie wiemy, czy tak jest. Być może jest to argument, by rozpocząć działania social sellingowe i zobaczyć jak działają w praktyce.

Jak zacząć? Czy Social Selling to ściema? Jak wykorzystać potencjał LinkedIn w sprzedaży B2B? Marcin Sokołowski, CEO Sharebee, na podstawie wdrożeń i doświadczenia, opowie o tym, gdzie ta sprzedaż w Social Selling, o przewadze "Always be Helping" nad "Always be Closing" oraz o tym, w czym tak naprawdę może pomóc Social Selling. Dodatkowo będzie możliwość na wyjaśnienie wielu mitów i przekonań, które narosły wokół Social Selling, a o które do tej pory nie miałeś/aś kogo zapytać.

Wystąpienie Marcina to część programu cyklu Spotkań Absolwentów Sandlera - poranków networkingowych dedykowanych sympatykom oraz absolwentom Sandler Training. Co dwa miesiące spotkamy się w gronie ludzi zawodowo zajmujących się sprzedażą i zarządzaniem biznesem by rozszerzać sieć swoich kontaktów i dzielić się doświadczeniami biznesowymi.

Marcin Sokołowski - marketingowiec i szef sprzedaży B2B z wieloletnim doświadczeniem w firmach z branży technologicznej. Obecnie CEO w Sharebee, pierwszej na polskim rynku platformie umożliwiającej egzekucję strategii Social Selling i Employee Advocacy. Wcześniej w Orange Polska odpowiadał za kilka obszarów m.in. strategie i wprowadzenie na rynek marki Integrated Solutions, budowę i zarządzanie linią biznesową dedykowaną technologii Microsoft oraz zarządzanie kanałem partnerskim. W Epicor Software Corporation kierował zespołem marketingu w regionie EMEA, gdzie odpowiadał m.in. za digital i wprowadzanie nowych produktów na rynek europejski. Wcześniej związany ze szwedzkim dostawcą rozwiązań klasy ERP - Scala Business Solutions, gdzie kierował polskim oddziałem marketingu.

Czego możesz się spodziewać po naszym spotkaniu?

  • spotkasz przyjaznych, otwartych ludzi, którzy zamiast rozrzucać swoje wizytówki na lewo i prawo wolą długofalowy networking oparty na przyjaznych relacjach,
  • poznasz elitarną społeczność absolwentów programów Sandler Training,
  • zapewnimy Ci strukturę, dającą możliwość każdorazowego poznania wielu nowych, ciekawych osób - Twoich potencjalnych klientów,
  • poznasz ludzi, którzy potrafią profesjonalnie przekazywać dalej rekomendacje biznesowe o Tobie i Twoim biznesie.

Zarezerwuj miejsce na kwietniowe spotkanie już teraz, klikając w przycisk "kup bilet" po prawej stronie przy etykiecie wydarzenia. Pamiętaj, że ilość miejsc jest ograniczona. Po zapisaniu się na spotkanie wyślemy na Twoją skrzynkę e-maila z potwierdzeniem.


Organizator wydarzenia:

TWAROWSKI & POSMYK - Autoryzowane Centrum Sandler Training

www.tpsi.sandler.com

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie Marketing Marketing internetowy Social Selling wydarzenia Warszawa ANDRZEJ TWAROWSKI BARTEK POSMYK