To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Standard
już niedostępne 79,00 zł -
  Bilet "last chance"
już niedostępne 119,00 zł -

W sierpniu wystąpi u nas dwoje ekspertów: Paulina Mazur, specjalistka employer brandingu i rekrutacji oraz Tomasz Rudnik, trener z doświadczeniem headhunterskim i korporacyjnym.


Tematem spotkania będzie: "Strategiczne zarządzanie karierą"


Przyjdź, a dowiesz się:

- Jak określać wartość kompetencji dla pracodawców

- Jak sprawić aby ludzie chcieli z Tobą pracować zanim Cię poznają

- Jakie znaczenie ma precyzja określania kolejnych kroków kariery

- O obecnych realiach rynku pracy i pracodawców

- O błędach, których trzeba się wystrzegać

- O świadomej budowie marki lidera


Kim są nasi Goście?

Paulina Mazur  jest strategiem employer brandingu i specjalistką ds. komunikacji. Projektuje doświadczenia kandydatów, organizuje wydarzenia angażujące pracowników. Wzmacnia marki pracodawców oraz marki osobiste liderów i menedżerów. Doradza w obszarze marketingu rekrutacyjnego, aktywności menedżerów na Linkedin, promuje autentyczny employer branding. Organizuje warsztaty, moderuje prace zespołów łącząc pracowników różnych pokoleń, od X, Y (millenialsów) oraz najmłodsze Zetki. Występuje na konferencjach m.in. I love Marketing, Pulsu Biznesu, Linkedin Local.

Wcześniej, przez 14 lat w wiodącej firmie doradztwa personalnego BIGRAM, przeszła drogę od praktykantki do członka zarządu. Rozwinęła w Polsce dwa międzynarodowe programy łączące młode talenty z pracodawcami (konkurs GMC Poland oraz program Enactus).

Współpracowała z blisko 150 pracodawcami, m.in.: AVON, Budimex, Grupa Kapitałowa PGE, Bank Zachodni WBK, PKO Bank Polski, Deloitte, Grupa AXA, PwC, Saint - Gobain, KGHM, LOTTE Wedel, Klimate-KIC, Green Factory, KNAUF Industries, Galderma.   Organizowała warsztaty, szkolenia z zakresu podejmowania decyzji, employer brandingu, komunikacji, współpracy w zespole. 


Tomasz Rudnik to trener z doświadczeniem headhunterskim i korporacyjnym. Autor szkoleń pomagających kandydatom w zdobyciu nowej pracy.
Doświadczenie korporacyjne zdobywał w Polsce i USA, m.in. w TVN, Idea Centertel (obecnie Orange), Newell Rubbermaid, Citi Handlowy, Pramerica Financial, a doświadczenie headhunterskie w Polsce i w Emiratach Arabskich: w Antal International, Darwin Rhodes oraz KPMG Executive Search & Selection.

W 2012 roku założył Akademię Rekrutacji - projekt uczący kandydatów skuteczności na rynku pracy 

"Game changerem", który daje kandydatom wysoką skuteczność jest oparcie wiedzy szkoleniowej o ekonomię rynku pracy, nauczenie kandydatów jak rozmawiać z pracodawcami językiem finansów.



Zapraszamy wszystkich ludzi sprzedaży!

A dla tych, którzy u nas jeszcze nie byli krótko wyjaśniamy, że spotykamy się co miesiąc w gronie ludzi ze świata sprzedaży z najlepszymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie stawać się lepszymi handlowcami i managerami sprzedaży. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

Dobry handlowiec nie tylko świetnie się komunikuje i dobrze zarabia, ale też dba o swój wygląd zewnętrzny. Dlatego oficjalny dress code Sales Angels - dopuszczalny jest tylko strój Business Casual i Smart Casual.


Do zobaczenia!

Zespół Sales Angels

https://salesangels.pl

https://www.facebook.com/SalesAngels/?fref=ts

Zobacz również:

szkolenia Sprzedaż wydarzenia Warszawa