Poznań: "Pułapki cyfrowych transformacji w dziale handlowym"

19 Listopada 2019, 18:00-20:30 (Wtorek)

Concordia Design, Poznań Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Standard
już niedostępne 79,00 zł -
  Bilet "last chance"
już niedostępne 119,00 zł -

W listopadzie na spotkaniu Sales Angels Gościem będzie Wojciech Telenga, Dyrektor Sprzedaży Bonnier Business Polska (Puls Biznesu), wcześniej pracował w Hilti i Wolters Kluwer.


Temat spotkania to: "Pułapki cyfrowych transformacji w dziale handlowym."


Jakie zagadnienia omówi Wojtek?

1. Digitalizacja z punktu widzenia sprzedaży - dlaczego się jej boimy.

2. Czy to początek końca dla roli tradycyjnego "handlowca" - Omnichannel, modele subskrypcyjne.

3. Automatyzacja vs gwiazdy vs zespół - motywacja w dziale sprzedaży, czym to w ogóle jest - czy chcieć to móc wystarczy?

5. Sprzedaż doradcza, challengująca - współczesna generacja sprzedaży bezpośredniej.

4. Intuicja czy dane, a może jednak da się razem?

6. Jak osiągnąłem swój największy sukces w sprzedaży i czego mnie to nauczyło? Wzrost w spadającej branży.

7. Rola managera w procesie zmiany.


Kim jest nasz Gość?

Wojtek Telenga jest Dyrektorem Sprzedaży w Pulsie Biznesu, ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich.

Ukończył SGH - Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne oraz studia podyplomowe na wydziale zarządzania UW - Zarządzanie Sprzedażą.

Ma praktyczne doświadczenie w sprzedaży wielu bardzo różnych produktów: od butów, poprzez podręczniki szkolne, części samochodowe, biżuterię, książki, narzędzia budowlane, system informacji prawnej, gazetę aż po wiedzę. Pracował nie tylko w różnych branżach, ale też różnych specyfikach sprzedaży: B2C, B2B, detal, digital.

Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem (omnichannel-u) oraz w rozumieniu specyfiki modeli subskrypcyjnych.

Do Jego sukcesów zaliczyć można m.in. dwucyfrowy wzrost ilości subskrypcji w obszarze digital (2019 - 2018) w Pulsie Biznesu, a w branży wydawniczej, wzrost wartości pojedynczej transakcji: +7% YtY oraz wzrost ilości członków modelu subskrypcyjnego: + 9% YtY.

Prywatnie łączy cierpliwość modelarską z pasją do pokonywania własnych słabości podczas wyzwań sportowych. Uwielbia pracować z ludźmi, z liczbami i wierzy, że chcieć to MOC!



Zapraszamy wszystkich ludzi sprzedaży!

A dla tych, którzy u nas jeszcze nie byli krótko wyjaśniamy, że spotykamy się co miesiąc w gronie ludzi ze świata sprzedaży z najlepszymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie stawać się lepszymi handlowcami i managerami sprzedaży. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

Dobry handlowiec nie tylko świetnie się komunikuje i dobrze zarabia, ale też dba o swój wygląd zewnętrzny. Dlatego oficjalny dress code Sales Angels - dopuszczalny jest tylko strój Business Casual i Smart Casual.

Do zobaczenia!

Zespół Sales Angels

https://salesangels.pl

https://www.facebook.com/SalesAngels/?fref=ts


Zapraszamy wszystkich ludzi sprzedaży!

A dla tych, którzy u nas jeszcze nie byli krótko wyjaśniamy, że spotykamy się co miesiąc w gronie ludzi ze świata sprzedaży z najlepszymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie stawać się lepszymi handlowcami i managerami sprzedaży. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

Dobry handlowiec nie tylko świetnie się komunikuje i dobrze zarabia, ale też dba o swój wygląd zewnętrzny. Dlatego oficjalny dress code Sales Angels - dopuszczalny jest tylko strój Business Casual i Smart Casual.

Do zobaczenia!

Zespół Sales Angels

https://salesangels.pl

https://www.facebook.com/SalesAngels/?fref=ts

Zobacz również:

szkolenia Sprzedaż wydarzenia Poznań