Konferencja "Wielki sukces niewielkim kosztem" prof. Robert Cialdini
3 Października 2014, 08:00-18:30 (Piątek)

"Oświadczenie
Zarządu 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o."
"Zarząd
firmy 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o. oświadcza, iż w dniu 03.10.2014
podczas wykładu prof. Roberta Cialdini’ego w ramach konferencji pt.
"Wielki sukces niewielkim kosztem" odbywającego się w Prywatnej
Wyższej Szkole Nauk Społecznych, Komputerowych i Medycznych przy ul.
Bobrowieckiej 9 w Warszawie został ogłoszony alarm bombowy. Procedura
ewakuacji została wszczęta na wniosek Policji, która otrzymała anonimową
wiadomość o podłożeniu bomby w budynku szkoły. Służby odpowiedzialne za
bezpieczeństwo w szkole przeprowadziły sprawną ewakuację we współpracy z
organizatorem.
Zgodnie z prawidłowo wszczętą procedurą bezpieczeństwa, firma niezwłocznie
przekazała niezbędne informacje właściwym organom.
Pomimo tego, że konferencja odbyła się w zaplanowanym terminie, a zaistniałe zdarzenie
miało charakter "siły wyższej" i organizatorzy w tej sytuacji nie
ponoszą odpowiedzialności finansowej, możemy zapewnić, że wszyscy Uczestnicy
piątkowego wykładu będą mieli okazję ponownie spotkać się z prof. Robertem
Cialdini’m w pierwszym kwartale 2015 roku, o czym będziemy informować
osobiście.
Jednocześnie informujemy, że Zarząd 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.
jest w ciągłym kontakcie z Policją oraz Prokuraturą w celu wyjaśnienia przyczyn
wczorajszej sytuacji.
Zarząd 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres [email protected]
O wyniku toczącego się postępowania poinformujemy niezwłocznie po jego zakończeniu.
Dziękujemy że jesteście z nami!
Biuro prasowe 360 Smart Business Consulting"
"Komunikat: Biuro Prasowe 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o."
Wczoraj odbyło się wspaniałe wydarzenie, na którym autorytet akademicki ze Stanów Zjednoczonych dzielił się swoją wiedzą na konferencji organizowanej przez 360 Smart Business Consulting w Warszawie. Niestety zostało ono przerwane skrajnie nieodpowiedzialnym atakiem, który odbił się na nas wszystkich - Uczestnikach, organizatorach i Prelegentach.
Wczoraj o godzinie 15.50 zostało zgłoszone podłożenie bomby, co zmusiło nas do przerwania seminarium edukacyjnego i wprowadzenia przygotowanych procedur bezpieczeństwa. Mimo że szczęśliwie dla nas wszystkich alarm okazał się być fałszywy, nie mogliśmy ryzykować Waszym bezpieczeństwem.
Szczególne podziękowania kierujemy do osób, które wspomogły nas w tej sytuacji zagrożenia, dzięki czemu udało nam się nieoczekiwanie zbliżyć do siebie Uczestników i dało naszemu głównemu Prelegentowi pokaz naszej siły, ambicji i działania w skrajnie ciężkich warunkach z wyjątkowo krótkim czasem na podejmowanie decyzji. Mimo ciężkich chwil, nie osiadamy na laurach. Już teraz przystępujemy do organizacji kolejnej konferencji. Oficjalny komunikat 360 SBC zostanie wydany 5.10.2014 o godzinie 15.30.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: [email protected]
Dziękujemy, że jesteście z Nami!
Biuro Prasowe 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.
"Small changes in words with big effects on sales"
Światową sławę przyniosło prof. Robertowi Cialdiniemu opisanie sześciu uniwersalnych reguł, pozwalających zrozumieć mechanizmy wpływu społecznego, czyli jak to się dzieje, że jedni ludzie tak łatwo mogą wpływać na decyzje innych. Od tamtego czasu na spotkaniach z ludźmi ze świata biznesu Profesor nieustająco był pytany o dwie kwestie:
- Kiedy używać tych reguł i
- Jak najlepiej, najskuteczniej ich używać.
W świecie przeładowanym informacjami, zadaniami, gdzie wszystko toczy się coraz szybciej i wymaga coraz większej sprawności, pytania te sprowadzają się do tego:
- Jakie najmniejsze, wymagające najmniejszych nakładów i najmniejszego wysiłku a gwarantujące największy efekt zmiany możemy wprowadzić
- W jakim - tym a nie innym momencie - ich wprowadzenie ma największy sens.
W najnowszej książce ("The small BIG", publikowanej we wrześniu 2014) prof. Cialdini daje ponad 50 konkretnych odpowiedzi na te dwa pytania. Jego wystąpienie na konferencji "Wielki sukces niewielkim kosztem" stanowi ich wybór dokonany przez Profesora pod kątem ich użyteczności dla ludzi zarządzający firmami, działami marketingu i sprzedaży. Będzie to pierwszy wykład Profesora w Polsce oparty na tej nowej wiedzy. Uczestnicy spotkania będą również mieli okazję poznania jako pierwsi:
# Siódmej reguły wpływu społecznego będącej fragmentem kolejnej, pisanej aktualnie przez Profesora książki
The small BIG
How the Smallest Changes Make the Biggest Difference
Robert B. Cialdini, Steve Martin, Noah Goldstein
At some point today you will have to influence or persuade someone - your boss, a co-worker, a customer, client, spouse, your kids, or even your friends. What is the smallest change you can make to your request, proposal or situation that will lead to the biggest difference in the outcome?
In the small Big three heavyweights from the world of persuasion science and practice -- Robert Cialdini, Steve Martin and Noah Goldstein -- describe how, in today's information overloaded and stimulation saturated world, increasingly it is the small changes that you make that lead to the biggest differences.
In the last few years more and more research - from fields such as neuroscience, cognitive psychology, social psychology, and behavioral economics - has helped to uncover an even greater understanding of how influence, persuasion and behavior change happens. Increasingly we are learning that it is not information per se that leads people to make decisions, but the context in which that information is presented.
Drawing from extensive research in the new science of persuasion, the authors present lots of small changes (over 50 in fact) that can bring about momentous shifts in results. It turns out that anyone can significantly increase his or her ability to influence and persuade others, not by informing or educating people into change but instead by simply making small shifts in approach that link to deeply felt human motivations.
Robert B. Cialdini - profesor psychologii Uniwersytetu Stanowego w Arizonie zajmujący się psychologią społeczną.
Najbardziej znany jako autor książki Wywieranie wpływu na ludzi (ang. Influence: Science and Practice), będącej rezultatem ponad 15 lat badań, która od wielu lat jest bestsellerem. Sklasyfikował w niej metody stosowane do wywierania wpływu na ludzi w postaci 6 "zasad": zasada wzajemności, zobowiązanie i konsekwencja, dowód społeczny ("inni tak robią"), lubienie kogoś (przeniesienie uczuć dotyczących osoby na przekazywaną przez nią propozycję), autorytet (oceniamy go według atrybutów, a nie merytorycznej wartości przekazu), niedobór czegoś ("może zabraknąć").
Wraz z Douglasem Kenrickem i Stevenem Neubergiem wydał również podręcznik Social Psychology. Unraveling the Mystery (Psychologia społeczna. Rozwiązane tajemnice).
PAWEŁ PROKOPCZUK - Ekspert z zakresu wykorzystania elementów scenicznych w prezentacjach, procesie perswazji oraz sprzedaży. Absolwent Akademii Teatralnej im A. Zelwerowicza w Warszawie- zawodowy aktor.Wdraża nowatorskie programy szkoleniowe dotyczące sprzedaży , oparte na pełnej drodze kontaktu z klientem: zaczynając od kontaktu mailowego, przez kontakt telefoniczny do spotkania twarzą w twarz. W projektach szkoleniowych tworzonych dla firmy Raytheon współpracował m in. z Markiem Walshem i Stevem Langiem.Wybitny trener, niezwykle doświadczony w prowadzeniu szkoleń dedykowanych wzmacnianiu relacji i siły kontaktu. Pomaga uczestnikom warsztatów uruchamiać wewnętrzne zasoby, rozwijać potencjał osobisty. Na co dzień współpracuje z firmami: Piasecka&Żylewicz oraz Raytheon Professional Services.
Adam Gnych - Trener/Konsultant/Doradca Psycholog Praktyk. Doktorant Kolegium Gospodarki Światowej, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Słuchacz Akademii Młodych Dyplomatów. Prezes Platformy Testów, oferującej rozwiązania HR dla biznesu. Praktyk sprzedaży, zarządzania, negocjacji, retoryki i erystyki oraz wywierania wpływu i perswazji. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Przez 15 lat przeprowadził ponad 2500 dni szkoleniowych, w których udział wzięło około 18000 pracowników największych korporacji. Doświadczenie zdobywał pracując w Polskiej Telefonii Cyfrowej - obecnie T-mobile oraz w Tikkurila Polska S.A. pełniąc funkcję Doradcy Członka Zarządu Prowadzi szkolenia ujęte w Akademie: Akademia Negocjacji, Akademia Sprzedaży, Akademia Lidera oraz Akademia Rozwoju Osobistego w Bizesie. Ekspert w szkoleniach m.in. kadry menedżerskiej i działów handlowych z zakresu: negocjacje, zaawansowane techniki negocjacyjne, protokół negocjacyjny,język wywierania wpływu i perswazji, prawa perswazji, retoryki i erystyki. Zajmuje się także coachingiem menedżerów, kształceniem trenerów wewnętrznych, doradzaniu wyższej i średniej kadrze zarządzającej. Prowadził szkolenia między innymi dla: PGE, PGE Energia Jądrowa, PGE Elektrownia Bełchatów, Polpharma, Bayer, Torfarm, Mars, Samsung, Real, Tesco i wiele innych
Jacek Mamot - Prezes Zarządu K2 Consulting, Dyrektor Procesów CRM. Ekspert w zakresie zarządzania ryzykiem projektów strategicznych. Wspiera kluczowych klientów w definiowaniu i planowaniu projektów mających na celu zwiększanie wartości przedsiębiorstwa. Jest doświadczonym negocjatorem i mediatorem. Od 1997 roku reprezentuje interesy klientów w ich imieniu negocjując warunki strategicznych kontraktów wdrożeniowych. Realizował projekty dla takich firm, jak Polkomtel S.A., Cyfrowy Polsat S.A., Exatel S.A. (Tel-Energo S.A.), Konsorcjum TETRA System Polska, PTC S.A., Agora sp. z o.o., Adidas Poland sp. z o.o, ENEA S.A.
Miłosz Brzeziński - Konsultant biznesowy, prowokacyjny interpretator zjawisk psychologicznych w biznesie, inspirator współpracujący z rynkiem biznesowym na całym świecie. Mentor AIP Business Link, członek rady ekspertów ośrodka analitycznego THINKTANK, certyfikowany coach International Coaching Community, wykładowca akademicki.
Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących zastosowania psychologii w biznesie. Jest autorem pięciu prowokujących książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym: "Pracować i nie zwariować", "Biznes czyli kupa ludzi", "Życiologia", "Jak pies z Kotem" oraz "Głaskologia". Gościnnie pojawił się także w pozycji "Dekalog Szczęścia", jako ekspert w zakresie porządkowania otoczenia biznesowego. Wypowiada się także goszcząc na łamach takich magazynów jak "Duży Format", "Playboy" oraz gazet: "Gazeta Wyborcza", "Polska the Times". Prowadzi rubrykę dotyczącą psychologii w pracy na łamach magazynu pokładowego InterCity "W podróży".Miłosz Brzeziński dokonuje analiz na antenie TVN, TVN CNBC, TVP, Polskiego Radia, RMF, Antyradia. Jest regularnym, cotygodniowym gościem programu porannego w Czwórce.
ROBERT JASIŃSKI - Praktyk - sprzedawał, obsługiwał klientów, zarządzał i szkolił. Te korporacyjne doświadczenia stały się podstawą jego działalności rozwojowej i od 2007 roku jako zewnętrzny ekspert, wspiera organizacje w budowanie wiedzy, umiejętności i postaw pracowników. Zna wyzwania dużego biznesu, rozumie jego specyfikę i komunikuje się jego językiem. Specjalizuje się w budowaniu odpowiedzialnych i zaangażowanych postaw, wyzwalaniu gotowości do zmiany, proaktywności oraz w rozwijaniu umiejętności skutecznej komunikacji zorientowanej na rezultaty.
Z pasją budzi liderów. Od 2009 całkowicie oddany autorskiej koncepcji Świadomego Przywództwa Osobistego, z którą zmienia organizacje poprzez wykłady, warsztaty, doradztwo i pracę indywidualną z kadrą menedżerską.
Autor książki "Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad własnym życiem i odnieść sukces" (Onepress, 2012). Więcej informacji na www.robertjasinski.pl
DARIUSZ MILCZAREK - Zorientowany biznesowo trener, konsultant i coach zajmujący się doradztwem biznesowym. Specjalizuje się w szeroko rozumianym rozwoju sił sprzedażowych na poziomie strategicznym i operacyjnym. Związany z rynkiem szkoleń od 1995 roku. Współtwórca i wieloletni akcjonariusz House of Skills; od 2007 Managing Partner Sandler Training Polska (Master Franchisee Sandler Systems, Inc. na terytorium Europy Centralnej). Realizator projektów szkoleniowych dla wielu polskich i międzynarodowych instytucji biznesowych. Na przestrzeni 18 lat pracy trenerskiej, w jego kursach uczestniczyło ponad 5 tysięcy osób. Prowadzi indywidualne treningi i sesje coachingowe. Przygotowuje także prelegentów do wystąpień publicznych. Wykładowca współpracujący z SGH i Uniwersytetem Warszawskim, prelegent na wielu konferencjach i panelach dyskusyjnych. Wielokrotnie wyróżniany, jako jeden z najbardziej inspirujących prezenterów. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Mateusz Grzesiak - Mateusz Grzesiak jest trenerem rozwoju osobistego i coachem, uczącym ludzi świadomego myślenia i rozwiązywania problemów prywatnych i zawodowych.
Do jego podopiecznych zaliczają się gwiazdy estrady, czołowi przedsiębiorcy i dziesiątki tysięcy osób z całego świata. Jest autorem 6 książek z zakresu psychologii
sukcesu, zmiany i relacji, inteligencji emocjonalnej i mindfulness. Produkuje filmy i nagrania dotyczące rozwoju osobistego i wydaje je we własnej telewizji.
Ukończył prawo, psychologię i studia doktoranckie z zarządzania. Szkoli międzynarodowo od blisko 10 lat w 5 językach, głównie na rynkach europejskim (Niemcy, Anglia, Irlandia, Włochy, Polska) i latynoskim (Meksyk, Brazylia, Kolumbia). W Polsce jest stałym gościem programów telewizyjnych i radiowych jako ekspert z zakresu psychologii. Skupia się na pomaganiu ludziom w osiągnięciu ich szczytowego potencjału poprzez dostarczanie najbardziej zaawansowanych narzędzi praktycznej psychologii, sprzedaży, personal brandingu, leadershipu, wystąpień publicznych, komunikacji i budowania strategii biznesowych. Poświęca długie tygodnie na własny rozwój w formie warsztatów i szkoleń, medytacji, pracy nad sobą i ze sobą.
Jest żonaty i głęboko zakochany w Ilianie Ramirez, z którą ma córkę Adrianę. Uwielbia kolumbijską kawę, dobre wina i podróżowanie do egzotycznych krajów. Jest szczęśliwy i spełniony, kreując takie życie, jakiego pragnie.
Zobacz również "Create yourself" 28 listopada 2014, Warszawa:
https://createyourself.evenea.pl/
3 października 2014 r.(piątek)
AGENDA WYDARZENIA
07:00 - 09:00 - Rejestracja networking BNI Grzegorz Turniak
09:00 - 09:15 - Rozpoczęcie, podziękowania dla sponsorów Jerzy Zientkowski
09:20 - 09:50 - Paweł Prokopczuk - Komunikacja niewerbalna jako narzędzie pracy"
09:50 - 10:20 - Adam Gnych - "Wywieranie wpływu na siebie, czyli emocje, które sprzedają"
10:20 - 10:50 - Miłosz Brzeziński - "Jak Klienci podejmują decyzje?"
10:50 - 11:15 - Przerwa kawowa, networking
11:15 - 11:45 - Tomasz Piotr Sidewicz -" Najpierw perswaduj, negocjować zawsze zdążysz"
11:45 - 12:15 - Dariusz Milczarek- "Wyróżnij się albo zgiń, czyli niezmienna zasada sprzedaży"
12:15 - 12:45 - Jacek Mamot - "Zwiększ sprzedaż, przy mniejszej liczbie handlowców"
12:45 - 13:45 - Przerwa obiadowa
14:15 - 15.45 - Prof. Robert Cialdini - "Wielki sukces niewielkim kosztem"
15.45 - 16.10 - Przerwa kawowa, networking
17:40 - 18:15 - Mateusz Grzesiak- "10 trendów psycho i socjologicznych, które zrewolucjonizują świat biznesu w najbliższych latach."
--------------------------
PROMOCYJNA PULA BILETÓW OD 10 WRZEŚNIA
Bilet PLATINIUM 999 zł netto - w cenie biletu:
Udział w wydarzeniu, Dyplom drukowany imienny, Miejsca w sektorach VIP rząd 1 - 3, Uprzywilejowany dostęp do miejsc, Materiały konferencyjne, Przerwy kawowe, Lunch z Prelegentami w sali VIP, Dostęp do prezentacji PDF, książka z autografem prof. Roberta Cialdiniego
Bilet GOLD 599 zł netto - w cenie biletu:
Udział w wydarzeniu, Dyplom drukowany imienny, Miejsca w rzędach 4 - 15, Materiały konferencyjne, Przerwy kawowe
Bilet SILVER 299 zł zł netto - w cenie biletu:
Udział w wydarzeniu, Dyplom elektroniczny Miejsca w rzędach 15-20, Materiały konferencyjne
Bilet PROMO 189 zł zł netto - w cenie biletu:
Udział w wydarzeniu - rzędy 20-25, Dyplom elektroniczny imienny, Materiały konferencyjne
Udział w wydarzeniu, Dyplom elektroniczny Miejsca w rzędach 15-20, Materiały konferencyjne
Miejsce
(PWSBiA) ul. Bobrowiecka 9, www.pwsbia.edu.pl, Tel. 22 559 21 09, Warszawa