ReBrain Meetup #4: Marketing samodzielnie czy z agencją?
28 Stycznia 2020, 18:00 (Wtorek)
To, że należy robić marketing, to oczywiste! Jak go robić? Na to są różne rozwiązania. Można budować pełne kompetencje marketingowe wewnątrz organizacji rozbudowując dział marketingu, można całkowicie oddelegować działania marketingowe do agencji a można też korzystać z form pośrednich - np. posiadać część kompetencji wewnątrz, część na zewnątrz. Zdarzają się również przypadki samodzielnych, jednoosobowych, działów marketingu.
Które podejście jest lepsze? Jakie są zalety i wady każdego z nich?
Podczas spotkanie ReBrain Meetup #4 postaramy się omówić różne podejścia, znaleźć plusy i minusy każdego rozwiązania.
Jeżeli pracujesz w marketingu po stronie agencji, dziale marketingu w organizacji lub jesteś jednoosobową armią marketingową - nie może Cię zabraknąć na tym spotkaniu!
WSTĘP BEZPŁATNY!
Ponieważ jednak mamy ograniczoną ilość miejsca - aby wziąć udział w spotkaniu - prosimy o rejestrację!
OSZCZĘDZAJ DRZEWA! NIE DRUKUJ BILETU!
EKSPERCI
PAWEŁ PASZKOWSKI
Ekspert e-commerce i marketingu z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i prowadzeniu projektów internetowych. Pomaga firmom w budowaniu ich biznesów on-line. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in dla: TORRES.PL - sklep internetowy AGD RTV, bdsklep.pl, koszulkowo.com czy też Allegro.pl. Absolwent podyplomowych studiów menedżerskich. Ukończył też Strategię Komunikacji Marki w Szkole Mistrzów Reklamy.
Poza działalnością zawodową, wykładowca na kierunku "Marketing Internetowy" Studiów Podyplomowych Politechniki Białostockiej oraz wielokrotny prelegent na eventach i konferencjach.
MARCIN OPALIŃSKI
Head of Marketing Ticketmaster Poland, doradca e-commerce w Gatta. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, wydziału Zarządzania. Doświadczony manager marketingu e-commerce, w swojej karierze związany z firmami z różnych branż, między innymi: MediaMarkt, Redcoon.pl, Smyk, DaWanda, Gatta, Ticketmaster Poland.
Prowadzi doradcze projekty e-commercowo - marketingowe, dzieli swoją wiedzą i doświadczeniem jako prelegent na konferencjach, wystąpieniach i spotkaniach dotyczących tematyki e-commercowej.
Forum dyskusyjne poprowadzi:
JOLANTA PIELA
Założycielka agencji Good Division. Strateg marketingu z ponad 10 letnim doświadczeniem. Pracowała w największych światowych
i polskich agencjach reklamowych obsługując firmy między innymi
z obszarów: IT, technologie, bankowość i finanse, automotive, telecom, energia, pharma i FMCG. Zarówno na rynku polskim, jaki tworząci koordynując globalne kampanie oraz ich implementacje na rynkach lokalnych. Doświadczenie zdobywała w takich organizacjach jak: Oracle, Havas Worldwide, Grey Worldwide,Young&Rubicam, K2 Internet, PZL. W swojej agencji robi wszystko inaczej, dzięki temu udało jej się zrobić wiele rzeczy, których nie wiedziała, że się nie da i tylko czasami inni ludzie łapali się za głowę.
Prywatnie głównie szuka adrenaliny i guza, trenując różne mniej i bardziej dziwne sporty od jogi, crossfitu, fitnessu, biegania, pływania, kolarstwa, po stawanie na rękach w najmnieju odpowiednich momentach. Ciągle uczy się nowych rzeczy i sama nie wie, co ostatnio wychodzi jej gorzej - jazda konna, gra na pianinie czy malarstwo. Nie może się doczekać powrotu do nauki lotnictwa, tam to dopiero jest pole do popisu ;).
HARMONOGRAM:
18:00 - 18:30 - rejestracja uczestników ♥ networking
18:30 - 18:45 - rozpoczęcie,
18:45 - 19:30 - wprowadzenie do tematu (prezentacje ekspertów)
19:30 - 20:00 - forum dyskusyjne
20:00 - 22:00 - afterparty ♥ integracja ♥ networking
CO TO JEST REBRAIN MEETUPS?
Gdy prowadzimy biznes lub wykonujemy codzienne obowiązki w pracy, często idziemy utartymi, znanymi schematami nie wiedząc nawet, że wprowadzenie prostych zmian może znacznie ułatwić i usprawnić naszą pracę, a docelowo - pozytywnie wpłynąć na biznes, którym się zajmujemy.
ReBrain Meetup to spotkanie, na którym nie tylko będziemy mogli posłuchać ekspertów z danej dziedziny, ale przede wszystkim - wspólnie podyskutować o wybranym temacie. A jednocześnie - zbudować społeczność ludzi zainteresowanych poprawą swojego biznesu lub po prostu - swojej codziennej pracy.
GDZIE SIĘ SPOTYKAMY:
Spotykamy się w przestrzeni eventowej coworkingu Solutions Rent przy Pl. Trzech Krzyży 10/14. Przyjazna przestrzeń, kawa, herbata, woda owocowa (a może coś jeszcze?) sprawią, że spotkanie odbędzie się w ciepłej i miłej atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń oraz zdrowego networkingu.
KTO ZA TO ODPOWIADA?
Kamil Mirowski - CEO-ORDINATOR ReBrain
Dyplomowany (SGH) specjalista ds. marketingu internetowego. Komunikacją w mediach cyfrowych zajmuje się od 2008 roku. Prowadzi projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Dzieli się wiedzą merytoryczną pozyskaną podczas pracy na pierwszej linii frontu. Autor artykułów branżowych, prelegent oraz organizator spotkań o tematyce około-marketingowej. Pracował z takimi markami jak: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini.
Katarzyna Bieniek - CO-ORDINATOR ReBrain
Jako Specjalista R&D Beauty and Personal Care w Unilever wspiera takie marki jak: Dove, Axe, Tresemme, Signal, Timotei. Ściśle współpracuje z działami: marketingu, trade marketingu i sprzedaży. Prowadzi szkolenia produktowe i warsztaty wewnątrz firmy. Doświadczenie zdobyte podczas zarządzania kategorią w sieci aptek Dbam o Zdrowie wykorzystuje w prezentacjach dla pracowników służby zdrowia. Rozwija się w różnych dziedzinach: od Farmacji poprzez Marketing Management po Project Management. Uwielbia zdobywać wiedzę i wykorzystywać ją do optymalizacji procesów.
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z organizatorem:
Kamil Mirowski
tel. 602 686 610
Miejsce
Plac Trzech Krzyży 10/14, Warszawa