Punkty Odniesienia. Edycja 2: Czy lokalność jest globalną wartością?
5 Lutego 2020, 18:00-20:00 (środa)
Zapraszamy na IBRA Spotkania organizowane przez Instytut Brandingowy IBRA. Policzymy się z brandingiem i zobaczymy go od kuchni. Różne punkty na mapie Polski, w których odbywać się będą nasze spotkania to różne hasła przewodnie. Punktem odniesienia wszystkich spotkań będzie jednak osobista i lokalna perspektywa przedstawicieli szerokiego grona osób pracujących z markami.Chcemy dostarczać zrozumiałych i różnorodnych doświadczeń oraz wzorów. IBRA Spotkania to przestrzeń otwarta na przedsiębiorców, projektantów, marketerów, strategów, copywriterów i naukowców. To także inicjatywa, która ma łączyć; marketerów z przedstawicielami agencji, praktyków ze środowiskiem naukowym, "kreatywnych" z osobami patrzących na markę przez pryzmat strategii.
W trakcie naszego spotkania w Tychach będziemy zastanawiać się czy lokalność jest globalną wartością. Odpowiemy m.in. na pytania:
- Czym jest pojęcie lokalności w kontekście marki?
- Czy lokalność ma znaczenie dla marek globalnych?
- W strategiach jakich marek lokalność jest istotna?
- Jak wykorzystywać motywy regionalne w budowaniu marki?
W dyskusji udział wezmą:
- Jakub August, Tenka
- Marta Gawin, martagawin.com
- prof. UŚ Krzysztof Bierwiaczonek
- Urszula Szwed, Dinksy
- Grzegorz Szeliga, iNET Group
Dyskusję poprowadzi Marcin Sławek, Dziupla Drwala
Po części panelowej zapraszamy do kontynuowania rozmów korzystając z gościnności @Browar Obywatelski. Po zakończeniu spotkania przeniesiemy do świata online. Wszyscy uczestnicy naszego wydarzenia zostaną zaproszeni do grupy IBRA_Spotkania_SILESIA, gdzie będziemy współtworzyć lokalną brandingową społeczność.
Dołączenie do wydarzenia na FB nie jest jednoznaczne z uzyskaniem biletu. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Miejsce
ul. Browarowa 21, Tychy