Punkty Odniesienia. Edycja pierwsza: Branding czy Marketing?
23 Stycznia 2020, 19:00-21:00 (Czwartek)
Zapraszamy na IBRA Spotkania organizowane przez Instytut Brandingowy IBRA. W ich trakcie zapytamy branding czy marketing? Porozmawiamy o lokalności w brandingu. Policzymy się z brandingiem i zobaczymy go od kuchni. Różne punkty na mapie Polski, w których odbywać się będą nasze spotkania to różne hasła przewodnie. Punktem odniesienia wszystkich spotkań będzie jednak osobista i lokalna perspektywa przedstawicieli szerokiego grona osób pracujących z markami. Chcemy dostarczać zrozumiałych i różnorodnych doświadczeń oraz wzorów. IBRA Spotkania to przestrzeń otwarta na przedsiębiorców, projektantów, marketerów, strategów, copywriterów i naukowców. To także inicjatywa, która ma łączyć; marketerów z przedstawicielami agencji, praktyków ze środowiskiem naukowym, "kreatywnych" z osobami patrzących na markę przez pryzmat strategii.
W trakcie styczniowego spotkania w Krakowie zadamy fundamentalne pytanie branding czy marketing? Dwa nawzajem przenikające światy nieustanne wywołują gorącą dyskusję nt. przewag jednego na drugim. Z pozoru teoretyczne dyskusja ma jednak kluczowe implikacje na biznes, prowadzone działania i sposób pracy.
W trakcie naszego spotkania dowiesz się m.in.:
▪ jak odróżniać obie dziedziny i czy warto to robić;
▪ jaka jest różnica między strategią marki a marketingową,
▪ czy i jak można ocenić wagę brandingu i marketingu;
▪ kiedy inwestować w działania brandingowe, a na jakim etapie w marketingowe;
▪ gdzie zaczyna się i kończy rola ekspertów od brandingu
W dyskusji udział wezmą:
▪ gość niespodzianka z Good Lood
▪ Tomek Pilch Blürb Studio
▪ Krzysztof Kozak balsamstudio
▪ Natalia Pawlik i Joanna Nowarska Admind Branding & Communications
▪ Anna Treska-Siwoń Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Dyskusję poprowadzi Michał Zalewski Dobrze Powiedziane - Michał Zalewski, KBF, ICE Kraków
Po części panelowej zapraszamy do kontynuowania rozmów korzystając z gościnności HEVRE. Po zakończeniu spotkania przeniesiemy do świata online. Wszyscy uczestnicy naszego wydarzenia zostaną zaproszeni do grupy IBRA_Spotkania_KRK, gdzie będziemy współtworzyć lokalną brandingową społeczność.
Dołączenie do wydarzenia na FB nie jest jednoznaczne z uzyskaniem biletu. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.