To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Wejściówka
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Zapraszamy na IBRA Spotkania organizowane przez Instytut Brandingowy IBRA. W ich trakcie zapytamy branding czy marketing? Porozmawiamy o lokalności w brandingu. Policzymy się z brandingiem i zobaczymy go od kuchni. Różne punkty na mapie Polski, w których odbywać się będą nasze spotkania to różne hasła przewodnie. Punktem odniesienia wszystkich spotkań będzie jednak osobista i lokalna perspektywa przedstawicieli szerokiego grona osób pracujących z markami. Chcemy dostarczać zrozumiałych i różnorodnych doświadczeń oraz wzorów. IBRA Spotkania to przestrzeń otwarta na przedsiębiorców, projektantów, marketerów, strategów, copywriterów i naukowców. To także inicjatywa, która ma łączyć; marketerów z przedstawicielami agencji, praktyków ze środowiskiem naukowym, "kreatywnych" z osobami patrzących na markę przez pryzmat strategii.

W trakcie styczniowego spotkania w Krakowie zadamy fundamentalne pytanie branding czy marketing? Dwa nawzajem przenikające światy nieustanne wywołują gorącą dyskusję nt. przewag jednego na drugim. Z pozoru teoretyczne dyskusja ma jednak kluczowe implikacje na biznes, prowadzone działania i sposób pracy.

W trakcie naszego spotkania dowiesz się m.in.:
▪ jak odróżniać obie dziedziny i czy warto to robić;
▪ jaka jest różnica między strategią marki a marketingową,
▪ czy i jak można ocenić wagę brandingu i marketingu;
▪ kiedy inwestować w działania brandingowe, a na jakim etapie w marketingowe;
▪ gdzie zaczyna się i kończy rola ekspertów od brandingu

W dyskusji udział wezmą:
▪ gość niespodzianka z Good Lood
▪ Tomek Pilch Blürb Studio
▪ Krzysztof Kozak balsamstudio
▪ Natalia Pawlik i Joanna Nowarska Admind Branding & Communications
▪ Anna Treska-Siwoń Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera

Dyskusję poprowadzi Michał Zalewski Dobrze Powiedziane - Michał Zalewski, KBF, ICE Kraków

Po części panelowej zapraszamy do kontynuowania rozmów korzystając z gościnności HEVRE. Po zakończeniu spotkania przeniesiemy do świata online. Wszyscy uczestnicy naszego wydarzenia zostaną zaproszeni do grupy IBRA_Spotkania_KRK, gdzie będziemy współtworzyć lokalną brandingową społeczność.

Dołączenie do wydarzenia na FB nie jest jednoznaczne z uzyskaniem biletu. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zobacz również:

konferencje Branding Employer branding Marketing Projektowanie Rebranding Strategia marketingowa Strategia tworzenia marki wydarzenia Kraków