Programowanie aplikacji iOS w Swift 5

17 Października 2020, 09:30 (Sobota) - 18 Października 2020, 15:30 (Niedziela)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Udział w szkoleniu
już niedostępne 1 771,20 zł -


ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SZKOLENIU

Chcesz rozpocząć przygodę z programowaniem aplikacji na urządzenia z systemem iOS? To szkolenie jest dla Ciebie! Nauczymy Cię podstaw języka Swift oraz projektowania aplikacji na urządzenia firmy Apple. Intensywne 2 dni pozwolą Ci poznać narzędzia i koncepcje niezbędne do rozpoczęcia kariery programisty Swift. Praca z profesjonalnymi trenerami pozwoli Ci rozwiązać wszelkie problemy i rozwiać wątpliwości, a dzięki napisanym wspólnie aplikacjom wzbogacisz swoje portfolio.

  • 2 dni szkolenia z profesjonalnym trenerem
  • Materiały dydaktyczne on-line
  • Praktyczne przykłady i zadania
  • Wsparcie trenera po szkoleniu


PO UKOŃCZENIU KURSU "PROGRAMOWANIE APLIKACJI IOS W SWIFT 5" UCZESTNICY BĘDĄ
  • Znać podstawy języka Swift oraz podstawowe konstrukcje API systemu iOS
  • Znać podstawy CoreData i pracy z danymi
  • Znać podstawy zapisywania danych Swift
  • Znać podstawy UIKit
  • Znać podstawy SwiftUI

OSOBY, DO KTÓRYCH SKIEROWANE JEST TO SZKOLENIE
  • Osoby początkujące
  • Programiści, znający inne języki programowania
  • Architekci oprogramowania
  • Konsultanci ds. technologii

WYMAGANIA WSTĘPNE

Mile widziana znajomość podstawowych koncepcji programistycznych (w tym zmienne, logika, klasy, obiekty, napisy).


KTO PROWADZI TO SZKOLENIE?

Szkolenie prowadzone jest przez Certyfikowanego Trenera Apple, praktyka z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu aplikacji na urządzenia z systemem iOS.


PLAN SZKOLENIA

DZIEŃ 1
9:30 - 17:30

  • Podstawy programowania w języku Swift
    • Typy stałe i zmienne
    • Funkcje, zakresy, bloki kodu
    • Przekazywanie wartości
    • Klasy i obiekty
  • Narzędzia programistyczne Xcode
    • Symulatory sprzętu Apple
    • Konfiguracja i instalacja środowiska programistycznego
    • Tworzenie projektu
    • Korzystanie z urządzeń fizycznych
  • Interfejsy użytkownika
    • Rodzaje kontrolek UIKIt
    • Grafika w UIKit
    • Podstawy pozycjonowania kontrolek UKit z wykorzystaniem AutoLayout
    • Funkcje obsługi dotyku (UIGestureRecognizers, akcje)
    • Tworzenie deklaratywnego Interfejsu użytkownika w SwiftUI i integrowanie go z UIKit
DZIEŃ 2
8:30 - 16:30
  • Protokoły i Delegaty
  • Wyświetlanie kolecji danych
    • UITableView
    • Wzorce projektowe związane z modelem MVC
    • Obiekt UITableView
    • Delegaty i źródła danych
    • System plików iOS i zapisywanie danych w plikach
  • Komunikacja sieciowa
    • JSON i jego parsowanie
    • Protokoły Codable i Decodable
    • Obsługa wywołań sieciowych
    • Nowoczesne frameworki sieciowe w iOS

TWÓJ TRENER:

Imagedr Błażej Zyglarski- Autoryzowany Trener Apple (Swift)

Od lat pasjonat technologii mobilnych. Autor dziesiątek aplikacji dla systemów iOS, tvOS i watchOS. Wykładowca na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktykujący deweloper iOS. Współzałożyciel Asuri Solutions.

Swift_4_image



CO ZAPEWNIAMY W RAMACH SZKOLENIA?
  • Organizację szkolenia oraz zapewnienie profesjonalnego trenera
  • Materiały dydaktyczne odpowiednie do określonego poziomu
  • Catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia

CZEGO POTRZEBUJESZ?
  • Komputer Macbook
  • System operacyjny macOS High Sierra lub Mojave
  • Xcode 10 (dostępna wersja beta)
  • Mile widziany iPhone z systemem iOS 12 (dostępna jest wersja beta)
  • Konto Apple ID

Sprawdź to i inne nasze szkolenia.
Więcej szczegółów na stronie www.asuri.pl.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Toru