PR Manager 360 stopni Pauliny Smaszcz Kurzajewskiej

21 Października 2019, 10:00-18:00 (Poniedziałek)

Zobacz na mapie

  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Szkolenie PR360
20 Października 2019, 20:00 2 000,00 zł

Miejsce: Vienna House Mokotow Warsaw

21.10.2019r., godzina 10-18, lunch + 2 przerwy kawowe,

Goście specjalni: Filip Gołębiewski prezes Instytutu Dyskursu i Dialogu

oraz Ania Urbańska - master trener STRUCTOGRAM Polska

PR Manager 360 stopni

Sprawdzone sposoby prowadzenia kampanii PR, budowania marki, sponsoringu, PR-u w social mediach, rozliczanie działań PR-owych, sytuacje kryzysowe, plaga fake news'ów, STRUCTOGRAM.

Całodniowe warsztaty zawodowe dla PR-owców, marketingowców, rzeczników prasowych, specjalistów public affairs, specjalistów advocacy i CSR oraz szefów firm + konsultacje z Pauliną Smaszcz- Kurzajewską.

Jeżeli:

  • Chcesz poznać nowoczesne i skuteczne narzędzia PR-u, współczesnej komunikacji, budowania marki w kanałach offline i online, w tym w social mediach
  • Chcesz znacząco podnieść swoje kwalifikacje ucząc się od jednej z najlepszych profesjonalistek PR w Polsce oraz otrzymać wartościowy certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności
  • Chcesz nauczyć się, jak analizować wpływ działań PR-owych na kondycję marki/firmy, aby móc trafnie dobierać i korygować poszczególne strategie

To nie może zabraknąć Cię na unikalnych na rynku profesjonalnych warsztatach dla osób zajmujących się PR-em i komunikacją!

Program warsztatów:

Część 1:

Jak zbudować PR, który będzie inwestycja biznesową z namacalnym zwrotem?

  • Jak dobrać strategię i narzędzia PR do celu, który chcemy osiągnąć?
  • Jakie narzędzia PR-owe sprawdzają się w dzisiejszej dobie mediów wielokanałowych, gdzie specjalista ds. PR musi błyskawicznie reagować na wielu frontach?
  • Jak odróżnić działania public relations od działań marketingowych, reklamowych i CSR-owych? Jaka jest rola marketingu, a jaka PR-u?
  • Dlaczego inwestycja w PR się zwraca i jak to wykazać przed Zarządem?
  • Jak departament PR jako dział kosztowy może uzupełniać departamenty przychodowe i jak nie popaść w rywalizację?
  • Jak rozliczać PR: ROI? AVE? Tone of publications? Size of publications?





Część 2

Wymagająca specyfika PR-u w social mediach - jak działać skutecznie w tak dynamicznym środowisku? Jak przeciwdziałać fake newsom w internecie?

  • Jakie są zadania marketingu, a jakie PR-u w social mediach?
  • Jak sprytnie podnieść rozpoznawalność marki w social mediach za pomocą działań bezpłatnych lub niskobudżetowych?
  • Jak wykorzystać własnych fanów profilu społecznościowego do organicznego budowania reputacji marki?
  • Specyfika języka PR-owego w social mediach - jak budzić zaufanie za pomocą odpowiednich słów i zwrotów?
  • Wzory skutecznych komunikatów w zależności od funkcji jaką mają spełnić (zapobieganie, zażegnanie kryzysu, promocja marki/produktu)
  • Fake news jako plaga internetu-jak przeciwdziałać? Jak odróżnić?

Część 3

Personal branding PR-owca, budowanie własnej pozycji w firmie i zarządzanie komunikacją wewnętrzną

  • Sprawdzone schematy zarządzania komunikacją wewnątrz firmy, szczególnie ważne w przypadku kryzysów PR-owych
  • Umiejętność dobrego komunikowania werbalnego, parawerbalnego, behawioralnego wewnątrz firmy
  • Personal branding: samoświadomość (cechy charakteru, osobowości, emocjonalność)
  • Odpowiednie zastosowanie języka emocji w zależności od sytuacji
  • Szybkość reakcji werbalnych w zarządzaniu sobą i zespołami ludzkimi w firmie
  • Wykorzystanie potencjału energetycznego zespołu i indywidualności (inspiracja, motywacja, egzekucja, strategia)
  • STRUCTOGRAM
  • Warsztat copywriterski: poprawność językowa i najczęściej popełniane błędy (mowa, przemowy, korespondencja e- mailowa wewnątrz i na zewnątrz firmy)
  • Wzory skutecznych komunikatów, przemówień, komentarzy w social mediach - analiza języka i stylu wypowiedzi, który ma przynieść określony skutek

Część 4

Biznes vs. Media. Czy zawsze dwie strony barykady?

  • Doświadczenia z perspektywy dziennikarki i z perspektywy PR-owca
  • Co irytuje i dlaczego pojawia się brak zrozumienia?
  • Forma kontaktu i budowaniu relacji

Część 5

Sytuacje kryzysowe (social, print, tv, radio). Jak sobie radzić z nieprzychylnymi komentarzami lub dziennikarzem?

  • Dialog w sytuacjach kryzysowych
  • Wystąpienia publiczne i medialne w sytuacji kryzysowej ( zasady, konsekwencja, zarządzenie)
  • Nawiązywanie kontaktu z nieprzychylnym dziennikarzem (social media)
  • Publikacje i oświadczenia (social media, www, intranet)
  • Sprawdzone schematy postępowania w sytuacjach kryzysowych z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacji
  • Informacja, intencja, odbiór medialny i społeczny, czyli jak uniknąć pułapek i kiedy najczęściej możesz być potencjalnie źle odebrany?
  • Autorytatywność wypowiedzi i mowa ciała: PRowca oraz ekspertów
  • Wzbudzenie zaufania: Dlaczego media internetowe lub dziennikarz mają zaufać?
  • Precyzja wypowiedzi: Jak i co powiedzieć?
  • Komunikacja werbalna, parawerbalna, pozawerbalna
  • Rola czynnika "personal touch" w kryzysie





Część 6

Case Study

  • Strategia PR case study. Sukces seriali. Jak z niewielkim budżetem Zespół PR i Komunikacji platformy nc+ zbudował konsekwentnie sukces medialny i srodowiskowy seriali?
  • 7 grzechów głównych PR-owca - zasady obowiązujące PR-owca według Rady Etyki Mediów a błędy praktyczne, których "nie wybaczają" współczesne media
  • Analiza trudnych sytuacji PR-owych i komunikacyjnych uczestników warsztatów - odpowiedzi na pytania i dyskusja

Warsztaty poprowadzi: Paulina Smaszcz-Kurzajewska

Trener autoprezentacji i rozwoju osobistego, szkoleniowiec, mentorka, konsultant biznesu, dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Doktorantka Uniwersytetu Humanistyczno - Społecznego SWPS na Wydziale Socjologii w grupie badawczej prof. hab. Izabeli Grabowskiej. Absolwentka polonistyki i socjologii. Od ponad 17 lat szkoli indywidualnie członków zarządów oraz top menedżerów, polityków, specjalistów medycznych, przedsiębiorców, przedstawicieli sprzedaży i biznesów indywidualnych, klientów VIP oraz przedstawicieli NGO's na forach polskich i europejskich. Wykładowca-praktyk na Wydziale Zarządzania UW, Wydziale Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych UW, Wydziale Socjologii Uniwersytetu SWPS. Na polskim rynku pracuje w dużych korporacjach od 25 lat pełniąc stanowisko top menedżera public relations, budując międzynarodowe projekty strategiczne. Razem z zespołem zdobyła najbardziej prestiżowe nagrody w branży public relations. Specjalizuje się w wykładach, szkoleniach, warsztatach interakcyjnych, mowach motywacyjnych dla kobiet. Kobiety w połowie biegu życia są bohaterkami jej doktoratu. Nominowana i nagrodzona w konkursach: KOBIETA Z PASJĄ, KRÓLOWA DOBROCZYNNOŚCI, METAMORFOZA ROKU, GWIAZDA STYLU. Jako jedyna Polka została przedstawiona w międzynarodowym wydawnictwie GLOBAL INFLUENTIAL WOMEN. Stworzyła autorski projekt personal brandingowy dla kobiet (kompetencje biznesowe i kognitywne) BĄDŹ KOBIETĄ, KTÓRĄ CHCIAŁABYŚ SPOTKAĆ #ProjektPSK oraz projekt wsparcia kobiecego biznesu. Ekspert w konkursie BIZNES WOMAN ROKU oraz trenerka, coach, mentorka kobiet zrzeszonych w VITALVOICES GLOBAL PARTNERSHIP, Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, Loży Kobiet Biznesu, Fundacji KONGRES KOBIET, Women@Work Harper's Bazaar, MAKE UP BUSISNESS, Klubie Kobiecego Biznesu Polsko-Francuskiej Izby Gospodarczej, Loży Kobiet Biznesu, Fundacji Kobiet Autentycznych. Twarz i ambasadorka kampanii #StaćMnieNaSukces, #JestemLiderką, #byckobietaontour, MOCNE STRONY KOBIETY, #nieprzepraszamza, Sukces TO JA. Mama, żona, córka, przyjaciółka, autorka książki "MAMA I TATA TO MY!" Iga Production. Felietonistka magazynu COSMOPOLITAN, LOUNGE MAGAZIN, MAGAZYNU KOBIET KREATYWNYCH. LIVE&TRAVEL, ANYWHERE.pl.

Dlaczego firmy, PR-owcy, kobiety, studenci wybierają spotkania z Pauliną?

Ci, którzy uczestniczyli w konferencjach, panelach, wykładach , warsztatach prowadzonych przez Paulinę nie potrzebują żadnych wyjaśnień. Paulinę kupuje się całą i pochłania garściami. Jest wulkanem energii, profesjonalnej merytoryki i synonimem kobiecej inteligencji. Wiedza, którą przekazuje jest wiedzą obowiązkową w budowaniu relacji biznesowych, zarówno z kontrahentami jak i z klientami. Mistrzyni działań public relations, które zostają nagradzane przez różnorodne grona ekspertów. Jest idealnym połączeniem biznesu i lifestylu, showbiznesu i merytoryki, profesjonalizmu i kobiecości. Doskonale posługuje się social mediami, negocjuje i utrzymuje pozytywne relacje z wieloma środowiskami. Jest specjalistą od sytuacji kryzysowych i budowania zespołów do zadań specjalnych. Potrafi bez budżetu i dofinansowania zbudować projekty i strategie komunikacyjne nagrodzone przez dedykowane środowiska: Nagroda Telekamery, nagroda ORŁY, nagroda Wydarzenie Empiku, ZŁOTE SPINACZE.

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa