To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet wstępu - Newspoint & More Bananas on the Marketing Tour
już niedostępne -

Newspoint & More Bananas on the Marketing Tour

Data: 20 stycznia 2020 r., 10.00 - 14.30

Miejsce: Łódź, ul. Narutowicza 86 (Lloyd Woodley Szkoła Językowa)

SZKOLENIE BEZPŁATNE!

Organizatorzy:

Newspoint - monitoring mediów & More Bananas - agencja marketingowa. 

Partnerem tego łódzkiego szkolenia zostało PR Talks Łódź.

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie mające na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem lub pogłębienia wiedzy w tym temacie. Wyjątkowe osoby z branży marketingowej zaprezentują swoje triki, porady i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych, na portalach, wyszukiwarkach internetowych, a nawet w mediach tradycyjnych. Marketingowych dróg jest bardzo wiele, a my przedstawimy Wam te najefektywniejsze!

Tematy:

  • Monitoring mediów - praktyczne zastosowania dla działów komunikacji i nie tylko

Ciekawe przykłady zastosowania monitoringu mediów. Jak przetrwać w zalewie bombardujących nas informacji? Wsparcie employer brandingu i działów HR. Monitoring nie tylko dla dziennikarzy i działów PR. Jak pomogliśmy służbom specjalnym? (Anna Piskorska, Newspoint)

  • Skuteczne działania w Social Media

Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w Social Media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę. (Anna Ledwoń - More Bananas)

  • Kryzys w mediach - ucz się na cudzych błędach

Jak książkowo reagować na kryzysy w mediach? Czy da się kryzysowi zapobiec albo ograniczyć jego zasięg? Na przykładzie kilku przypadków z ostatniego roku pokażę, co było przyczynkiem kryzysu, jak informacja rozchodziła się w mediach, jaka była reakcji marki oraz jak była ona oceniana przez środowisko i internautów. (Ola Kamińska - Newspoint)

  • Jak zdobywać najwyższe pozycje w Google - synergia SEO, PR i content marketingu.

Jak skutecznie pozycjonować się w Google? Czemu content marketing jest taki ważny? Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej? Dlaczego długi ogon jest lepszy od krótkiego? Jak tworzyć słowa kluczowe? Co to są snippety? (Robert Sadowski, Newspoint)

  • Wykorzystanie influencer marketingu w promocji firmy, produktu lub usługi

Influencer marketing to aktualnie jeden z wiodących trendów w strategii marketingowej. Statystyki mówią same za siebie: 84% marketerów uważa go za efektywny, a wydany 1 dolar inwestycji przekłada się na 7,68 dolara zysku. Jak skutecznie wykorzystać influencer marketing w promocji swojej marki, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii z twórcami internetowymi i jak sprawdzić efekty tych działań? Czyli przydatne wskazówki wyniesione z własnych doświadczeń pracy z influencerami oraz obserwacji rozwoju tej gałęzi marketingu. (Karolina Kumor - More Bananas)

14.20 - Zakończenie




Zobacz również:

szkolenia Budowa marki w biznesie Influencer marketing Komunikacja w mediach społecznościowych SEO Social Media Szkolenia medialne wydarzenia Łódź