konsultacje | oferta ARP dla sektora MŚP

31 Stycznia 2020, 09:00-14:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  konsultacje | 9:00 - 9:30
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
  konsultacje | 9:30 - 10:00
już niedostępne -
  konsultacje | 10:00 - 10:30
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
  konsultacje | 10:30 - 11:00
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
  konsultacje | 11:00 - 11:30
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
  konsultacje | 11:30 - 12:00
już niedostępne -
  konsultacje | 12:00 - 12:30
już niedostępne -
  konsultacje | 12:30 - 13:00
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
  konsultacje | 13:00 - 13:30
już niedostępne -
  konsultacje | 13:30 - 14:00
już niedostępne -

kiedy: 31.01.2020, godz. 9:00-14:00
gdzie: PPNT Gdynia, budynek IV, pokój E2.17
wstęp: bezpłatny, obowiązują zapisy

Przyjdź na indywidualne konsultacje w parkowym Centrum Obsługi Przedsiębiorców Agencji Rozwoju Przemysłu i poznaj instrumenty, które pozwolą sfinansować rozwój Twojej firmy. 

Dlaczego warto?
Podczas konsultacji odpowiemy na pytania związane z tematyką wdrożonej w 2019 roku nowej formuły finansowania sektora MŚP przez Agencję Rozwoju Przemysłu SA, w tym m.in.:
- dostęp do finansowania w Centrach Obsługi Przedsiębiorców,
- pożyczkowa oferta finansowania obrotowego i inwestycyjnego
- oferta finansowania nakładów inwestycyjnych w formie leasingu środków trwałych, szczególnie maszyn i urządzeń (odpowiemy m.in. na pytania: Leasing czy kredyt, co i kiedy wybrać? Leasing operacyjny i finansowy - podobieństwa i różnice. Na co zwracać uwagę przy porównywaniu i wyborze ofert leasingowych? SALB (sale-and-leas-back) jako narzędzie poprawy płynności firmy. Czym jest tarcza podatkowa i jak z niej skorzystać?)
- faktoring w ofercie ARP SA

Dla kogo?
Konsultacje skierowane do przedsiębiorców, którzy:
- Chcą podnieść swoją konkurencyjność w szybkim czasie,
- Chcą mieć dostęp do nowych technologii,
- Poszukują elastycznego źródła finansowania majątku trwałego,
- Nie mogą rozwijać dynamicznie własnego biznesu z powodu niewystarczającego poziomu środków bieżących,
- Chcą maksymalizować efektywność zarządzania kosztami,
- Chcą nawiązać współpracę z atrakcyjnym podmiotem finansowym, który oferuje zainteresowanie i indywidualne podejście do każdej potrzeby

Prowadzący:
Inga Piasecka
- Dyrektor Rozwoju Biznesu ARP Leasing Sp. z o.o. Grupa Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze bankowości instytucjonalnej, w tym w szczególności w obszarze strategii, rozwoju biznesu i wsparcia sprzedaży. Skuteczna, zadaniowa, relacyjna i merytoryczna z otwartym umysłem i szerokim spojrzeniem na kwestie biznesowe. Zmiany postrzega jako szanse. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ICAN Institute
Katarzyna Świderska - Specjalista w CENTRUM OBSŁUGI PRZEDSIĘBIORCÓW Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w Gdyni. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze bankowości instytucjonalnej, w tym w szczególności w obszarze finansowania w sektorze MŚP. Zaangażowana, poszukująca rozwiązań, merytoryczna.

Na każdą indywidualną konsultację przewidzieliśmy ok. 30 minut. Udział w konsultacjach jest bezpłatny. Obowiązują zapisy. Liczba miejsc ograniczona. 

___________
więcej informacji:
+48 885 600 156
+48 508 057 270


____________________
Klauzula informacyjna*:

1.Administratorem danych osobowych jest Pomorski Park Naukowo Technologiczny Gdynia, Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdyni al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, NIP 586 21 38 302, e-mail:[email protected], tel. 58 880 21 50.
2.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit a RODO.
3.Dane będą przetwarzane w następujących celach:
3.1.w celu udziału w szkoleniu na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO; 3.2.w celu utrwalenia, wykorzystania i rozpowszechniania Pani/Pana wizerunku tj. publikacji w domenach należących do Administratora, publikacji w materiałach promocyjnych Administratora (np. ulotki/broszury/filmy); publikacji na oficjalnych profilach Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO; 3.3.w celach rachunkowych i księgowych - na podstawie ustawy z 24 września 1994r. o rachunkowości (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO) oraz 3.4.w celu ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt f) RODO.
4.Dane osobowe będą przechowywane przez okres zależny od celu w jakim zostały zebrane tj. odpowiednio przez okres:

4.1.trwania szkolenia;
4.2.po zakończeniu szkolenia w celach wypełnienia obowiązków przewidzianych przepisami prawa, archiwalnych, dochodzenia roszczeń lub obroną swoich praw;
4.3.przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych powyżej, maksymalnie przez okres 10 lat, bądź do momentu wniesienia uzasadnionego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; 4.4.do czasu cofnięcia zgody;
4.5.do czasu uwzględnienia sprzeciwu, o którym mowa w pkt 8) poniżej;
4.6.do czasu upływu terminów przedawnienia potencjalnych roszczeń.

5.Podanie danych jest:

5.1.w zakresie danych dot. szkolenia dobrowolne, jednak bez podania danych nie będzie możliwa realizacja celu dla których dane zostały zebrane (zapis na szkolenie);
5.2.w zakresie wizerunku dobrowolne.

6.Odbiorcami danych osobowych będą podmioty współpracujące z Administratorem na podstawie zawartych umów przy wykonywaniu czynności związanych z jego działalnością statutową w szczególności wynikające z oferty wsparcia lub podmioty publiczne uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
7.Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
8.Na zasadach określonych przepisami o ochronie danych ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pan/i danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
10.W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, tel. 58 880 81 50, e-mail: [email protected]

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Gdynia