NSC Hotels - Sprzedaż w branży hotelowej
8 Października 2020, 09:00-18:00 (Czwartek)
W ZWIĄZKU Z DZIAŁANIEM SIŁY WYŻSZEJ WYDARZENIE PRZEŁOŻONE Z 16 KWIETNIA NA 6 PAŹDZIERNIKA 2020
NSC Hotels - Sprzedaż w branży hotelowej to wydarzenie dedykowane specjalistom, managerom oraz dyrektorom sprzedaży w branży hotelowej.
Rynek hotelowy w Polsce od ostatniej dekady przeżywa intensywny rozwój. Olbrzymi potencjał branży hotelowej doceniają inwestorzy, którzy sprawiają, że wciąż powstają nowe obiekty. Do 2022 roku mają podwoić swoje zyski, w porównaniu do ostatnich 10 lat. Nieustannie rośnie popyt na usługi hotelowe, zarówno ze względów turystycznych, ale również biznesowych.
Wg raportu Hotel Marketing & Technology Trends opracowanego przez ekspertów Profitroom przy współpracy z partnerem - firmą doradczą Deloitte, w kolejnych latach zaobserwujemy dalszy wzrost sprzedaży usług hotelarskich przez internetowe kanały sprzedaży. W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej.
Jak w dobie silnej konkurencji zapewnić 90% obłożenie hotelu, nawet poza sezonem?
Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?
Jak docierać do nowych klientów, przy niskim budżecie marketingowym?
Jak budować trwałe relacje z klientami?Jak utrzymać wysoki poziom sprzedaży i zatrzymać rotację pracowników z działu handlowego?
Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej branży.
Wydarzenie poświęcone jest zwiększaniu skuteczności sprzedaży - zarówno od strony samych handlowców jak i osób zarządzających działami sprzedaży. Jednego dnia powstaną dwie sceny: Scena Sprzedaż oraz Scena Zarządzanie, z całkowicie odmiennymi programami.
Korzyści z udziału:
• Poznasz najnowsze i najskuteczniejsze techniki sprzedaży, które z sukcesem możesz wykorzystać w swojej pracy
• Nauczysz się motywować swój zespół handlowy
• Nawiążesz nowe kontakty biznesowe i przeprowadzisz ciekawe rozmowy
• Zapoznasz się z najnowszymi trendami w sprzedaży
• Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów
• Dowiesz się jak pozyskać nowych klientów i zatrzymać w organizacji najbardziej wartościowych pracowników
• Zdobędziesz unikatową wiedzę od polskich autorytetów specjalizujących się w sprzedaży i zyskasz motywację od najlepszych mówców i biznesmenów
Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącego rynku hotelarstwa stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres
łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania.
Inspiracja i techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Państwa sprzedaż i sukces zawodowy.
NSC to marka wysoce merytorycznych wydarzeń dla działów sprzedaży, istniejąca od 2018 roku. Sukces zawdzięcza przede wszystkim dzięki starannemu doborowi tematów oraz prelegentów - uznanych praktyków i świetnych mówców. Do listopada 2019 pod marką NSC odbyły się takie wydarzenia jak National Sales Congress - Mistrzowskie Strategie Sprzedaży (organizowany dwa razy w roku, na PGE Narodowym) oraz NSC Director - Przywództwo w Sprzedaży, łącznie szkoląc ponad 2000 Uczestników.
REGULAMIN KONGRESU
Poprzednie edycje:
Miejsce
Skalnicowa 21, 04-797, Warszawa