Już 16 września 2019 r., o godz. 18:00 (Collegium Civitas, PKiN, 12. piętro, s. 1222), zapraszamy na seminarium połączone z dniem otwartym studiów podyplomowych Neuromanagement, pt.:
Neurosprzedaż i neuromarketing
dr Monika Kłos: Wielu sprzedawców popełnia podstawowy błąd, wszystkich klientów wkładając do jednego worka. Tymczasem każdy z nas ma inne motywy zakupowe i cechuje się inną odpornością na triki sprzedawców. Czy istnieje uniwersalny klucz do poznania klienta? Jak wygląda komunikacja sprzedażowa?
dr Adam Zemełka: Neuromarketing staje się coraz bardziej oczywistą propozycją w poszukiwaniu sposobów dotarcia do motywacji konsumentów. Warto zadać sobie pytanie, czy rzeczywiście stanowi panaceum na bolączki marketerów czy też może okazać się pomocny w ograniczonym stopniu? I właściwie, gdzie przebiegają granice nakreślające zakres jego oddziaływań? Czym jest neuromarketing, skąd się wziął i na czym polegają związane z nim mity?
Dzisiejsza wiedza o ludzkim mózgu pozwala nam zrozumieć, w jaki sposób myślą i w jaki sposób działają inni ludzie. Wiele czasu i energii można zaoszczędzić, posiadając umiejętność rozpoznawania motywów działania innych.
O tym jak "czytać mózg innych" i o tym jak z tego korzystać powiedzą prowadzący spotkanie.
Zarządzasz zespołem?
Jesteś sprzedawcą?
Jesteś właścicielem firmy?
A może po prostu interesujesz się tym, jak działa ludzki mózg?
Jeśli tak, to spotkanie jest dla Ciebie. Zapraszamy!
Miejsce
Pl. Defilad 1, XII piętro, Warszawa